IPB

Selamat datang Tetamu ( Masuk | Daftar )

2 Mukasurat V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Lelaki Perokok?!
CekDet
kiriman Sep 29 2008, 01:39 AM
Kiriman #21


Eksekutif Junior
**

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 150
Sertai: 9-September 08
Daripada: www.SyedHafidz.com
No. Ahli: 21



yang saya tau hacks ni nak hilangkan bau...almaklumla perokok ni kan nafas dia berbau...
smile.gif
taukey pernah merokok ke?
macam ade pengalaman je...smile.gif

QUOTE (taukey @ Sep 21 2008, 12:09 PM) *
nak berhenti tu boleh. korang beli gula batu hacks tu byk byk. simpan dalam kocek. kalau ada perasaan nak merokok tu korang makan gula batu hacks tu. perasaan rasa nak merokok akan kuat pada hari ketiga dan keempat. pastu ada okay sikit. satu lagi kalau dapat dalam tempoh tu jgn dekat dekat dgn orang yang merokok. nanti terhisap jugak la akhirnya. cukup sebulan aku rasa semua orang akan okay.

tau tak apa nikmat selepas berhenti merokok. Nafas ko akan rasa macam lebih segar. apabila ko makan semua benda akan rasa sedap. memang best beb. tak akan berhenti makan nyer. satu sahaja berat badan akan meningkat sedikit. hehehe. ada orang tu meningkat dengan byk



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
budakharun
kiriman Nov 11 2008, 09:58 AM
Kiriman #22


Percubaan


Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 6
Sertai: 10-November 08
No. Ahli: 200



aku respek r korang sume.sume x merokok..huhu..
ku ngaku ku salah sorang perokok agak tegar dalam dunia nih.tapi x r tegar sangat kot.hehe.

sampai sekarang ku x paham kenape ku mesti merokok.siut tul.nak cakap ade rase coklat, x jugak.
kalau nak cakap fasal keinginan nak berhenti, bule kate ari2 rase nak berhenti.ye r, bukan free kan beli rokok nih.tapi still x menjadi gak.

Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Mukasurat V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
1 pengguna membaca topik ini (1 Tetamu dan 0 Pengguna tidak dikenali)
0 Ahli:

 



Versi Ringkas Masa sekarang: 18th November 2019 - 05:56 PM