IPB

Selamat datang Tetamu ( Masuk | Daftar )

 
Reply to this topicStart new topic
> BN yang kemaruk kuasa
padaiyappa©
kiriman Feb 7 2009, 12:57 PM
Kiriman #1


Eksekutif Junior
**

Kumpulan: Moderator
Kiriman: 392
Sertai: 8-October 08
Daripada: India
No. Ahli: 103



bila melihat apa yang mereka lakukan pada MB perak semalam, aku berasa sangat marah ... cara mereka sangat biadap ... memang dah jadi kebiasaan agaknya orang orang BN biadap macam nie ... Media digunakan 100% bagi memburukkan MB Perak ... nampak sangatlah yang UMNO & BN nie bukan anak jantan ... dengan peristiwa ini aku rasa makin ramai orang melayu yang akan membenci UMNO & BN itu sendiri .... Sultan Perak digunakan oleh UMNO & BE END bagi memastikan PErak jatuh ketangan mereka ... lepas dah dapat di halau yang MB PERAK dengan menengking Beliau .... macam mana lah orang nak respek !!!

bagi aku,,, Kini dah selamanya aku tak akan menyokong UMNO totok & BE end .... hati ini sudah tertutup ....


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
♦محمد أفيق♦
kiriman Feb 7 2009, 01:10 PM
Kiriman #2


Timbalan Pengurus
*****

Kumpulan: Moderator
Kiriman: 2,582
Sertai: 28-November 08
Daripada: FKEKK
No. Ahli: 373



QUOTE (Padaiyappa @ Feb 7 2009, 12:57 PM) *
bila melihat apa yang mereka lakukan pada MB perak semalam, aku berasa sangat marah ... cara mereka sangat biadap ... memang dah jadi kebiasaan agaknya orang orang BN biadap macam nie ... Media digunakan 100% bagi memburukkan MB Perak ... nampak sangatlah yang UMNO & BN nie bukan anak jantan ... dengan peristiwa ini aku rasa makin ramai orang melayu yang akan membenci UMNO & BN itu sendiri .... Sultan Perak digunakan oleh UMNO & BE END bagi memastikan PErak jatuh ketangan mereka ... lepas dah dapat di halau yang MB PERAK dengan menengking Beliau .... macam mana lah orang nak respek !!!

bagi aku,,, Kini dah selamanya aku tak akan menyokong UMNO totok & BE end .... hati ini sudah tertutup ....

yang halang kete sultan perak tu kenapa plak..
langgar aje..senang..xde keje ke semua..
lepas sembhyang jumaat plak tu..
baru aje buat baik..
tapi aku no komen la..sebab aku bukan org perak.dan kurang campur sikit pasal politik ni..xsuke..org atas buat hal
org bawah gaduh sesame sendiri..boleh menyimpang ke arah lain..dari perkara kecik boleh timbul hal besar.
maki hamun sana sini..gaduh..tunjuk perasaan...buat la keje lain..byk lagi ade...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
padaiyappa©
kiriman Feb 7 2009, 03:24 PM
Kiriman #3


Eksekutif Junior
**

Kumpulan: Moderator
Kiriman: 392
Sertai: 8-October 08
Daripada: India
No. Ahli: 103



mari join saya MLM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
♦محمد أفيق♦
kiriman Feb 7 2009, 04:15 PM
Kiriman #4


Timbalan Pengurus
*****

Kumpulan: Moderator
Kiriman: 2,582
Sertai: 28-November 08
Daripada: FKEKK
No. Ahli: 373



QUOTE (Padaiyappa @ Feb 7 2009, 03:24 PM) *
mari join saya MLM

buat MLM pon lagi baik..jual topup ke.part time repair ke..pon baikkk..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ganazz
kiriman Feb 7 2009, 08:30 PM
Kiriman #5


Pengurus Junior
******

Kumpulan: Moderator
Kiriman: 4,156
Sertai: 12-November 08
Daripada: aku worang K.L (kg limbong daa)
No. Ahli: 223



mabuk kuaser



http://www.metacafe.com/watch/1664906/ini_...mpah_zul_helmi/


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mat.g™
kiriman Feb 7 2009, 09:18 PM
Kiriman #6


Eksekutif
***

Kumpulan: Moderator
Kiriman: 742
Sertai: 2-June 08
Daripada: Saujana Putra
No. Ahli: 4



bagi aku satu je kenapalah Sultan Azlan Shah yg seorg bijak pandai, bekas ketua hakim negara yg memberi keadilan adalah asam garam baginda suatu ketika dahulu...

sepatutnya baginda membenarkan proses pengundian semula di Perak bagi menghormati demokrasi yg dijunjung oleh negara selama ini.. biar rakyat yg tentukan siapa MB mereka.. siapa yg menang dialah jadi pemimpin tak kiralah PR atau BN, barulah cara gentleman.. ni mcm cara pondan dan bapok sahaja yg tadak teloq. doh.gif


--------------------
matg.net
My Focal 2.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
♦محمد أفيق♦
kiriman Feb 7 2009, 10:53 PM
Kiriman #7


Timbalan Pengurus
*****

Kumpulan: Moderator
Kiriman: 2,582
Sertai: 28-November 08
Daripada: FKEKK
No. Ahli: 373



QUOTE (ganazz @ Feb 7 2009, 08:30 PM) *

aku suke poster ni..
bile nak tayang..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sekun
kiriman Feb 8 2009, 01:29 AM
Kiriman #8


Bukan Eksekutif
*

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 18
Sertai: 2-February 09
Daripada: kelantan
No. Ahli: 657



hahah...mmg lawa sngt poster 2...setuju2.. rclxm9.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WaKenaBeb
kiriman Feb 8 2009, 04:13 AM
Kiriman #9


Eksekutif Junior
**

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 425
Sertai: 16-November 08
Daripada: NegeriHangJebat
No. Ahli: 252



najib mmg pemimpin haprak...!!! guna taktik kotor. aq.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 pengguna membaca topik ini (1 Tetamu dan 0 Pengguna tidak dikenali)
0 Ahli:

 



Versi Ringkas Masa sekarang: 17th September 2019 - 09:06 PM