IPB

Selamat datang Tetamu ( Masuk | Daftar )

 
Reply to this topicStart new topic
> Mercedes Emas Putih (Platinum)
B@zSh™
kiriman Jul 22 2009, 09:28 PM
Kiriman #1


Eksekutif Senior
****

Kumpulan: Moderator
Kiriman: 1,830
Sertai: 19-September 08
Daripada: New Castle
No. Ahli: 54



Hmm...ni la terjadi kalo dah terlalu kaya sangat
Sampaikan Mercedes pun dibuat dari emas putih
Huh...memang betul2 kaya







Mercedes ni adalah milik saudara kita kat Dubai

P/S : Alangkah bagusnya kalo didermakan duit tu kan...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ganazz
kiriman Jul 22 2009, 09:47 PM
Kiriman #2


Pengurus Junior
******

Kumpulan: Moderator
Kiriman: 3,831
Sertai: 12-November 08
Daripada: aku worang K.L (kg limbong daa)
No. Ahli: 223





kalo kat negara kita, yg beli mercedes baru, kira automatik sedekah sama gomen 20ribu!


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eskep
kiriman Jul 22 2009, 10:34 PM
Kiriman #3


Eksekutif Junior
**

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 439
Sertai: 18-November 08
Daripada: Petaling Jaya, Selangor
No. Ahli: 269



Orang kaye, ada banyak duit lebih, nak kena bergaya. Baru lebih dari orang lain.
Mungkin dia dah derma, tapi duit ada banyak lebih lagi, mana tau... smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
B@zSh™
kiriman Jul 23 2009, 06:11 AM
Kiriman #4


Eksekutif Senior
****

Kumpulan: Moderator
Kiriman: 1,830
Sertai: 19-September 08
Daripada: New Castle
No. Ahli: 54



Skang ni berapa rate untuk 1g platinum yer?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 pengguna membaca topik ini (1 Tetamu dan 0 Pengguna tidak dikenali)
0 Ahli:

 



Versi Ringkas Masa sekarang: 21st September 2017 - 08:07 PM