IPB

Selamat datang Tetamu ( Masuk | Daftar )

 
Reply to this topicStart new topic
> Kereta lambat pickup?
chucheongfan
kiriman Feb 13 2020, 12:24 PM
Kiriman #1


Bukan Eksekutif
*

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 67
Sertai: 20-April 13
No. Ahli: 2,443



I nak tanya, kenapa ye ada sesetengah kereta lambat pickup? Kita dah tekan habis pedal minyak tapi in 2 secs baru dia pickup or gerak laju, tapi selalunya kereta yg harga agak murah yg akan jadi mcm ni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FattahAmin
kiriman Kelmarin, 11:56 PM
Kiriman #2


Bukan Eksekutif
*

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 36
Sertai: 15-March 17
Daripada: Shah Alam
No. Ahli: 2,703



QUOTE (chucheongfan @ Feb 13 2020, 12:24 PM) *
I nak tanya, kenapa ye ada sesetengah kereta lambat pickup? Kita dah tekan habis pedal minyak tapi in 2 secs baru dia pickup or gerak laju, tapi selalunya kereta yg harga agak murah yg akan jadi mcm ni.


maybe sebab harga kereta tu murah and brg pun tak berkualiti. selalunya kereta malaysia lah, mcm kura kura unsure.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FattahAmin
kiriman Kelmarin, 11:58 PM
Kiriman #3


Bukan Eksekutif
*

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 36
Sertai: 15-March 17
Daripada: Shah Alam
No. Ahli: 2,703



QUOTE (chucheongfan @ Feb 13 2020, 12:24 PM) *
I nak tanya, kenapa ye ada sesetengah kereta lambat pickup? Kita dah tekan habis pedal minyak tapi in 2 secs baru dia pickup or gerak laju, tapi selalunya kereta yg harga agak murah yg akan jadi mcm ni.


mak i baru beli axia advance. harga bkn murah, mahal jgl. but lembab gila. bila naik bukit tu, slow. dh tekan minyak habis pun mcm taknak gerak. tak tahu lah kenapa haih
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 pengguna membaca topik ini (1 Tetamu dan 0 Pengguna tidak dikenali)
0 Ahli:

 



Versi Ringkas Masa sekarang: 18th February 2020 - 07:19 PM