IPB

Selamat datang Tetamu ( Masuk | Daftar )

 
Reply to this topicStart new topic
> Yang mana satu?
padaiyappa©
kiriman Jun 16 2009, 02:50 PM
Kiriman #1


Eksekutif Junior
**

Kumpulan: Moderator
Kiriman: 392
Sertai: 8-October 08
Daripada: India
No. Ahli: 103



apahal dengan hadi dengan nasa, diaorag tak belajar daripada sejarah ke ... dulu PAs pernah Join UMNO, bila dah tak sebulu
PAS keluar, nie nak runding untuk JOIN


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ganazz
kiriman Jun 16 2009, 03:23 PM
Kiriman #2


Pengurus Junior
******

Kumpulan: Moderator
Kiriman: 3,780
Sertai: 12-November 08
Daripada: aku worang K.L (kg limbong daa)
No. Ahli: 223



politik xsen... nak tunggu offer.... mungkin kalo ada cakap PM ke 2 hambik kat KAO!!!! baru heheheheheh!!!!!


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mat.g™
kiriman Jun 16 2009, 03:46 PM
Kiriman #3


Eksekutif
***

Kumpulan: Moderator
Kiriman: 740
Sertai: 2-June 08
Daripada: Saujana Putra
No. Ahli: 4



QUOTE (padaiyappa© @ Jun 16 2009, 02:50 PM) *
apahal dengan hadi dengan nasa, diaorag tak belajar daripada sejarah ke ... dulu PAs pernah Join UMNO, bila dah tak sebulu
PAS keluar, nie nak runding untuk JOIN

bukan PAS yg keluar tp dihalau mcm pengemis oleh UMNO masa tu.. UMNO ni jenis tikam belakang,... tula Tuan Guru Hadi ni kadang2 dia buat keputusan ikut kepala sendiri je tidak pk perjuangan Pakatan Rakyat.. geng2 UMNO kira nak ambik kesempatan jer supaya pakatan berpecah belah.. Tuan Guru Nik Aziz lebih matang dlm membuat keputusan.


--------------------
www.matg.org
Just About Something 1.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
B@zSh™
kiriman Jun 16 2009, 04:50 PM
Kiriman #4


Eksekutif Senior
****

Kumpulan: Moderator
Kiriman: 1,830
Sertai: 19-September 08
Daripada: New Castle
No. Ahli: 54



Yep...keputusan TG Haji Hadi ni kadang2 x berdasarkan musyawarah
Aku rasa ada orang lain yang lebih berkaliber untuk pimpin PAS berbanding beliau


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ganazz
kiriman Jun 16 2009, 07:53 PM
Kiriman #5


Pengurus Junior
******

Kumpulan: Moderator
Kiriman: 3,780
Sertai: 12-November 08
Daripada: aku worang K.L (kg limbong daa)
No. Ahli: 223



TG hj adi.... saya tak leh lupa cerita HOT dulu2.... memang boleh buat filem melayu.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
padaiyappa©
kiriman Jun 17 2009, 12:12 PM
Kiriman #6


Eksekutif Junior
**

Kumpulan: Moderator
Kiriman: 392
Sertai: 8-October 08
Daripada: India
No. Ahli: 103



Kawe rasa tuan guru & Husam is the best for PAS ...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 pengguna membaca topik ini (1 Tetamu dan 0 Pengguna tidak dikenali)
0 Ahli:

 



Versi Ringkas Masa sekarang: 26th June 2017 - 09:57 AM