IPB

Selamat datang Tetamu ( Masuk | Daftar )

 
Reply to this topicStart new topic
> Siapa yang Paling Malas di kampung ini????
aina_sara
kiriman Mar 2 2009, 04:08 PM
Kiriman #1


Eksekutif Junior
**

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 418
Sertai: 12-July 08
No. Ahli: 5



Pada masa dahulu, ada sebuah kampung di mana semua rakyatnya amat rajin belaka tidak ada yang malas. Jadi pada suatu hari, rajanya membuat pengumuman hendak mencari seorang yang malas.

Semasa perhimpunan itu, adalah seorang lelaki mengaku, katanya,

"Patik adalah yang paling malas."

Raja pun bertanya, "Apa tahap malas tuan hamba?"

Lalu jawab lelaki tersebut, "Kalau patik hendak makan, ada orang yang suapkan patik."

Tiba-tiba datang seorang lelaki lagi lalu berkata, "Patik lebih malas lagi daripada dia tuanku."

Tuanku pun bertanya kepadanya, "Sampai mana pulak tahap malas tuan hamba?" Maka jawabnya, "Kalau patik makanpun, sampai ada orang tolong kunyahkan."

Maka raja pun terdiam seketika...

Tanpa disangka˛ datang seorang budak lelaki kepadanya sambil berkata, "Patik adalah yang paling malas tuanku."

Raja pun bertanya, "Bagaimana pula tahap kemalasan kamu si budak?"

Budak itu pun menjawab, "Nak cite pun malas."...


--------------------
www.tupperclick.com
Simply good living solutions!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eskep
kiriman Mar 2 2009, 04:31 PM
Kiriman #2


Eksekutif Junior
**

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 439
Sertai: 18-November 08
Daripada: Petaling Jaya, Selangor
No. Ahli: 269



war har har har... mmg lawak la budak tu.
best2... smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
B@zSh™
kiriman Mar 2 2009, 06:59 PM
Kiriman #3


Eksekutif Senior
****

Kumpulan: Moderator
Kiriman: 1,830
Sertai: 19-September 08
Daripada: New Castle
No. Ahli: 54



Haha...
Tp kan....yang makan pun tolong kunyahkan tu aku rasa paling kelakar biggrin.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aina_sara
kiriman Mar 3 2009, 12:48 PM
Kiriman #4


Eksekutif Junior
**

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 418
Sertai: 12-July 08
No. Ahli: 5



QUOTE (B@zSh @ Mar 2 2009, 06:59 PM) *
Haha...
Tp kan....yang makan pun tolong kunyahkan tu aku rasa paling kelakar biggrin.gif


itu namanya tahap malas yang dah nak mampus.. 24.gif


--------------------
www.tupperclick.com
Simply good living solutions!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
B@zSh™
kiriman Mar 3 2009, 06:00 PM
Kiriman #5


Eksekutif Senior
****

Kumpulan: Moderator
Kiriman: 1,830
Sertai: 19-September 08
Daripada: New Castle
No. Ahli: 54



Hehe...mampus pun x malas mcm tu tongue.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
B@zSh™
kiriman Mar 3 2009, 06:00 PM
Kiriman #6


Eksekutif Senior
****

Kumpulan: Moderator
Kiriman: 1,830
Sertai: 19-September 08
Daripada: New Castle
No. Ahli: 54



Hehe...mampus pun x malas mcm tu tongue.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 pengguna membaca topik ini (1 Tetamu dan 0 Pengguna tidak dikenali)
0 Ahli:

 



Versi Ringkas Masa sekarang: 7th August 2020 - 12:28 PM