IPB

Selamat datang Tetamu ( Masuk | Daftar )

 
Closed TopicStart new topic
> Dulang Hantaran Kawin, supaya nampak special dan unik??
mat.g
kiriman Jan 14 2009, 03:16 PM
Kiriman #1


Eksekutif
***

Kumpulan: Moderator
Kiriman: 742
Sertai: 2-June 08
Daripada: Saujana Putra
No. Ahli: 4



Sekarang ni macam2 barang dijadikan barang hantaran kawin utk kelihatan lain dari yang lain, cth mcm dlm gambar ni set RAM komputer bersama set handphone sebagai satu set dulang.. ni confirm pasangan org IT punya.. hehe

kalau anda pulak apakah barang/produk yang teringin sesangat dijadikan sebagai dulang hantaran supaya nampak special..



--------------------
matg.net
My Focal 2.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
♦محمد أفيق♦
kiriman Jan 14 2009, 03:33 PM
Kiriman #2


Timbalan Pengurus
*****

Kumpulan: Moderator
Kiriman: 2,582
Sertai: 28-November 08
Daripada: FKEKK
No. Ahli: 373



QUOTE (mat.g @ Jan 14 2009, 03:16 PM) *
Sekarang ni macam2 barang dijadikan barang hantaran kawin utk kelihatan lain dari yang lain, cth mcm dlm gambar ni set RAM komputer bersama set handphone sebagai satu set dulang.. ni confirm pasangan org IT punya.. hehe

kalau anda pulak apakah barang/produk yang teringin sesangat dijadikan sebagai dulang hantaran supaya nampak special..


aku pon nak cam tu..
kalau aku...nak buh peti ais ngan mesin basuh...boleh tak?

set 1
motherboard+psu

set 2
speaker+monitor..

set 3
bateri cmos+bateri AAA
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Closed TopicStart new topic
1 pengguna membaca topik ini (1 Tetamu dan 0 Pengguna tidak dikenali)
0 Ahli:

 



Versi Ringkas Masa sekarang: 20th September 2019 - 07:39 AM