IPB

Selamat datang Tetamu ( Masuk | Daftar )

 
Reply to this topicStart new topic
> Dulu KWSP & sekarang Tabung Haji lepas ni apa?, Apa sudah jadi dgn kerajaan Hadhari ni
Clement
kiriman Oct 29 2008, 03:15 PM
Kiriman #1


Eksekutif Junior
**

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 151
Sertai: 19-September 08
No. Ahli: 49






Wang aku kat EPF agak banyak juga o...klu buat rumah kat kampung boleh buat sebuah + isteri aku boleh buat 2 buah.
Tapi skg pikir nak dpt wang masa tua pun perlu banyak berdoa ...harap2 wang EPF tak habis angry.gif

Lepas ini apa? blink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mat.g™
kiriman Oct 29 2008, 03:33 PM
Kiriman #2


Eksekutif
***

Kumpulan: Moderator
Kiriman: 741
Sertai: 2-June 08
Daripada: Saujana Putra
No. Ahli: 4



Saya mmg risau dgn tindakn krjn guna dana spt KWSP, TH etc melalui Value Cap utk masuk ke pasaran saham yg tidak stabil sakng.. bayangkan kalau dana KWSP 5 billion tu dilaburkan tetiba hangus mcm tu sape mau ganti? duit hasil keringat rakyat tu sad.gif


--------------------
www.matg.org
Just About Something 1.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
padaiyappa©
kiriman Oct 29 2008, 04:01 PM
Kiriman #3


Eksekutif Junior
**

Kumpulan: Moderator
Kiriman: 392
Sertai: 8-October 08
Daripada: India
No. Ahli: 103



shhhhh ... nanti kena ISA


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ganazz
kiriman Nov 13 2008, 09:01 PM
Kiriman #4


Pengurus Junior
******

Kumpulan: Moderator
Kiriman: 3,957
Sertai: 12-November 08
Daripada: aku worang K.L (kg limbong daa)
No. Ahli: 223



mula2 pakai arr duit orang yang ramai, kalo rugi depa tak tanggung, yg ramai tanggung. kjaan tak de masalah, mulut bila2 masa je bercagar. Bla untung, jadik koprat, depa untung, yg ramai habok pun tadak.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 pengguna membaca topik ini (1 Tetamu dan 0 Pengguna tidak dikenali)
0 Ahli:

 



Versi Ringkas Masa sekarang: 23rd February 2018 - 10:27 PM