IPB

Selamat datang Tetamu ( Masuk | Daftar )

Profil
Foto Personal
Bintang
 
Pilihan
Pilihan
Pernyataan Personal
FattahAmin buat masa ini tidak mempunyai sebarang pernyataan personal.
Maklumat Personal
FattahAmin
Bukan Eksekutif
Umur tidak diketahui
Lelaki
Shah Alam
Tarikh lahir tidak diketahui
Minat
Tiada Info
Statistik
Sertai: 15-March 17
Profil Dilihat: 318*
Kemunculan Terakhir: 9th August 2019 - 11:27 PM
Masa: Sep 20 2019, 08:24 PM
27 kiriman (0 per hari)
Maklumat Perhubungan
AIM Tiada Info
Yahoo Tiada Info
ICQ Tiada Info
MSN Tiada Info
Contact Sulit
* Paparan profil terkemaskini setiap jam

FattahAmin

Member Rasmi

*


Topik
Kiriman
Komen
Kawan
setakat ini..
30 May 2019
baju raya sekarang nak beli untuk diri sendiri pon dah getar tangan nak keluarkan duit. mmg harga Y***di betul!
kan bagus kalau semua peniaga mcm akak kat video TM tu. mn nak carik akak tu ye? gedik.gif
20 May 2019
Kesian nye.Moga dihindari benda2 mcm ni... hal mak ayah tapi anak yang terkesan.tekanan perasaan ni bukan boleh buat main.
Ibu bapa ni patut peka dgn perubahan anak, kes ni ayah dia abaikan tanggungjawab.yg jd mngsa anak.

http://www.astroawani.com/berita-malaysia/...nstagram-207649
15 May 2017
aku nak tukar hendphone,dah lma nk rosak..asik problem je..cas pon dh ssah nk msok..ingt nak try ipong pulak..brapa boleh dpt eh ip6 skrg?nk bjet..
Pelawat terakhir
FattahAmin tiada pelawat untuk dipaparkan.

Komen
Ahli lain tidak buat sebarang komen untuk FattahAmin.

Kawan
Tiada kawan untuk dipaparkan.
Versi Ringkas Masa sekarang: 20th September 2019 - 08:24 PM