IPB

Selamat datang Tetamu ( Masuk | Daftar )

 
Reply to this topicStart new topic
> Shopping raya pon mahal
FattahAmin
kiriman May 30 2019, 11:05 AM
Kiriman #1


Bukan Eksekutif
*

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 27
Sertai: 15-March 17
Daripada: Shah Alam
No. Ahli: 2,703



baju raya sekarang nak beli untuk diri sendiri pon dah getar tangan nak keluarkan duit. mmg harga Y***di betul!
kan bagus kalau semua peniaga mcm akak kat video TM tu. mn nak carik akak tu ye? gedik.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sagamerah
kiriman May 30 2019, 03:02 PM
Kiriman #2


Percubaan


Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 6
Sertai: 29-March 17
No. Ahli: 2,710



QUOTE (FattahAmin @ May 30 2019, 11:05 AM) *
baju raya sekarang nak beli untuk diri sendiri pon dah getar tangan nak keluarkan duit. mmg harga Y***di betul!
kan bagus kalau semua peniaga mcm akak kat video TM tu. mn nak carik akak tu ye? gedik.gif



beli takat kemampuan diri sudah la.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sunflo0303
kiriman May 30 2019, 04:11 PM
Kiriman #3


Bukan Eksekutif
*

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 67
Sertai: 4-June 13
No. Ahli: 2,465



video macam dah reveal sikit dah . asyik lebih untukmu ,nak taw gak benda ni pasal apa.stiap video ada cerita tersendiri.aku suka
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sunflo0303
kiriman May 30 2019, 04:14 PM
Kiriman #4


Bukan Eksekutif
*

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 67
Sertai: 4-June 13
No. Ahli: 2,465



QUOTE (sagamerah @ May 30 2019, 03:02 PM) *
beli takat kemampuan diri sudah la.


mcm salah satu video tu.kot rezeki ko.dapat la bisikan 'lebih untukmu' tu..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sagamerah
kiriman May 31 2019, 09:59 AM
Kiriman #5


Percubaan


Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 6
Sertai: 29-March 17
No. Ahli: 2,710



QUOTE (sunflo0303 @ May 30 2019, 04:11 PM) *
video macam dah reveal sikit dah . asyik lebih untukmu ,nak taw gak benda ni pasal apa.stiap video ada cerita tersendiri.aku suka


kenapa banyak sgt video? yang mana nak tengok pn tak tau. tak tau ujung pangkal ekor. mcm separuh- separuh je
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sagamerah
kiriman May 31 2019, 02:56 PM
Kiriman #6


Percubaan


Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 6
Sertai: 29-March 17
No. Ahli: 2,710



QUOTE (sagamerah @ May 31 2019, 09:59 AM) *
kenapa banyak sgt video? yang mana nak tengok pn tak tau. tak tau ujung pangkal ekor. mcm separuh- separuh je

hface.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SayidKasturi
kiriman May 31 2019, 02:58 PM
Kiriman #7


Bukan Eksekutif
*

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 20
Sertai: 5-July 16
No. Ahli: 2,618



QUOTE (sagamerah @ May 31 2019, 09:59 AM) *
kenapa banyak sgt video? yang mana nak tengok pn tak tau. tak tau ujung pangkal ekor. mcm separuh- separuh je


ko kena tgk setiap video tu. then ko akan paham apa lebih untukmu tu. kelakar pon ada videonye.bagus tm kli ni .
aku tiap episod aku ulang 2 3 kali.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SayidKasturi
kiriman May 31 2019, 03:08 PM
Kiriman #8


Bukan Eksekutif
*

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 20
Sertai: 5-July 16
No. Ahli: 2,618



QUOTE (sunflo0303 @ May 30 2019, 04:14 PM) *
mcm salah satu video tu.kot rezeki ko.dapat la bisikan 'lebih untukmu' tu..



ya.semua video ada Lebih Untukmu.aku pon tak sabar nak taw ape maksud benda tu. yg penting video kualiti cun. tengok pon puas hati.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 pengguna membaca topik ini (1 Tetamu dan 0 Pengguna tidak dikenali)
0 Ahli:

 



Versi Ringkas Masa sekarang: 21st September 2019 - 07:57 PM