IPB

Selamat datang Tetamu ( Masuk | Daftar )

2 Mukasurat V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Sabah.....
kakaroct
kiriman Nov 24 2008, 06:40 PM
Kiriman #21


Bukan Eksekutif
*

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 26
Sertai: 12-September 08
No. Ahli: 34



haa...aku org sabah...klu nak tinggal kat kk...aku cadangkan tinggal kat meredian...tp mahal laa 5 star...
nih paling dekat dgn pasar philipine...makan seafood pun murah...guru2 slalu lepak kat sana bawak family...
klu nak murah sikit...tinggal kat hotel tang dynasty atau promenade...dekat dengan waterfront...klu pi pasar philipine pun masih boleh sampai...umpama dari hotel stanford ke sogo kot...mungkin dekat lagi...klu bawak family boleh sewa apartment...
klu nak hotel murah lagik...tinggal kat kinabalu hotel...kat bwh ada pasar mlm...nih jauh sikit...taklah jauh sgt...tp kat pasar malam pun ada jual jugak pearl...harga lebih kurang jer...better carik member local klu nak beli...klu dia tau tourist memang kena kerat...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
missnariza
kiriman Nov 25 2008, 12:54 AM
Kiriman #22


Eksekutif Junior
**

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 184
Sertai: 18-November 08
Daripada: klang
No. Ahli: 264



QUOTE (kakaroct @ Nov 24 2008, 06:40 PM) *
haa...aku org sabah...


mmm nie la aku tggu2... unsure.gif
nak tau cite dari org sabah sendiri,
Go to the top of the page
 
+Quote Post
missnariza
kiriman Nov 25 2008, 12:56 AM
Kiriman #23


Eksekutif Junior
**

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 184
Sertai: 18-November 08
Daripada: klang
No. Ahli: 264



QUOTE (bakteria @ Nov 24 2008, 06:37 PM) *
miss nak ikut gak...tk penah g sabah nih..nak ikut gak...mmm


hang nie memang c'buk btul la bakteria.... tongue0011.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aina_sara
kiriman Nov 25 2008, 03:32 AM
Kiriman #24


Eksekutif Junior
**

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 418
Sertai: 12-July 08
No. Ahli: 5



QUOTE (kakaroct @ Nov 24 2008, 07:40 PM) *
haa...aku org sabah...klu nak tinggal kat kk...aku cadangkan tinggal kat meredian...tp mahal laa 5 star...
nih paling dekat dgn pasar philipine...makan seafood pun murah...guru2 slalu lepak kat sana bawak family...
klu nak murah sikit...tinggal kat hotel tang dynasty atau promenade...dekat dengan waterfront...klu pi pasar philipine pun masih boleh sampai...umpama dari hotel stanford ke sogo kot...mungkin dekat lagi...klu bawak family boleh sewa apartment...
klu nak hotel murah lagik...tinggal kat kinabalu hotel...kat bwh ada pasar mlm...nih jauh sikit...taklah jauh sgt...tp kat pasar malam pun ada jual jugak pearl...harga lebih kurang jer...better carik member local klu nak beli...klu dia tau tourist memang kena kerat...


paling cantik menginap la kat sutera habour. mmg best thumbup.gif . tepi laut yang jernih dan membiru, bleh nmpk ikan mcm2 kaler kat tepi2 tu.. bilik air dia ada tingkap besar sliding (lubang2 lagi). dr katil tu leh bukak je tingkap tu terus masuk bilik air (x pyh masuk kot pintu). kalu sape nak p honeymoon mmg disyorkan sgt lah. tp kalu g ngan member, hehe mmg bahaya skit la, sbb org kat luar boleh sekodeng org kat dlm bilik air tu.. rclxms.gif


--------------------
www.tupperclick.com
Simply good living solutions!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bakteria
kiriman Nov 25 2008, 01:13 PM
Kiriman #25


Eksekutif Junior
**

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 159
Sertai: 18-November 08
No. Ahli: 273



kakaroct...hg bwk la aku g sabah...yg lain tu mcm tkmo ja bwk aku...eh dari kk nak ke labuan jauh ke?


--------------------
Good 2 View Nice 2 Imagine

Go to the top of the page
 
+Quote Post
B@zSh™
kiriman Nov 25 2008, 09:25 PM
Kiriman #26


Eksekutif Senior
****

Kumpulan: Moderator
Kiriman: 1,830
Sertai: 19-September 08
Daripada: New Castle
No. Ahli: 54



Karambunai tu cantik x?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
missnariza
kiriman Nov 26 2008, 01:30 AM
Kiriman #27


Eksekutif Junior
**

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 184
Sertai: 18-November 08
Daripada: klang
No. Ahli: 264



QUOTE (B@zSh @ Nov 25 2008, 09:25 PM) *
Karambunai tu cantik x?


iye..la aku pun nak tau gak 105.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kakaroct
kiriman Nov 26 2008, 09:02 AM
Kiriman #28


Bukan Eksekutif
*

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 26
Sertai: 12-September 08
No. Ahli: 34



karambunai....cantik...tp agak jauh dari kota kinabalu...

klu tinggal kat hotel2 sutera harbour memang cantik...memang class...tp agak jauh gak utk ronda2 jln kaki...

klu ada budget besar saya syorkan le meridian hotel atau hyatt...semua tu tgh2 bandar...senang utk kesana-kesini...
takyah pki taxi...klu nak tinggal kat pan pac sutera ka...megelen sutera ka memang kena pki taxi...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
missnariza
kiriman Dec 2 2008, 09:55 AM
Kiriman #29


Eksekutif Junior
**

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 184
Sertai: 18-November 08
Daripada: klang
No. Ahli: 264



klu kat sabah ...
macam mana dengan makanan...
ade tak makanan yang istimewa yang patut di cuba,
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zinvty
kiriman Dec 3 2008, 05:30 PM
Kiriman #30


Percubaan


Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 8
Sertai: 3-December 08
No. Ahli: 406



ermm... dengar cite ABC sana lain dgn kat cni...yeke???soto pun lain yeker..???
aku penah dengar nama tempat ni SANDAKAN,TAWAU<LAHAD DATU mcm tu kot heheh..
per yang best kat sane erk..???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
B@zSh™
kiriman Dec 22 2008, 11:22 PM
Kiriman #31


Eksekutif Senior
****

Kumpulan: Moderator
Kiriman: 1,830
Sertai: 19-September 08
Daripada: New Castle
No. Ahli: 54



Kat Sabah ada kampung Filipina kan?
Member aku cakap kalo pi sana kena hati2...betul ke? tongue.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Mukasurat V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
1 pengguna membaca topik ini (1 Tetamu dan 0 Pengguna tidak dikenali)
0 Ahli:

 



Versi Ringkas Masa sekarang: 22nd November 2019 - 09:00 AM