IPB

Selamat datang Tetamu ( Masuk | Daftar )

 
Reply to this topicStart new topic
> Buku buku
bazaoyu
kiriman Jun 13 2019, 05:07 PM
Kiriman #1


Bukan Eksekutif
*

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 90
Sertai: 17-March 13
No. Ahli: 2,436



Hai,

Biasanya apa orang buat dgn buku buku masa belajar dulu yek?

Ramai kawan saya bagi junior je dulu, tapi saya tak sempat nak promote dulu. sekarang dah berhabuk dekat rumah tu ha... Nak buang sayang sebab belum 5 tahun pon... So agak macam relevant lagi la
Go to the top of the page
 
+Quote Post
john77
kiriman Jun 17 2019, 09:07 PM
Kiriman #2


Bukan Eksekutif
*

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 27
Sertai: 13-March 17
Daripada: shah alam
No. Ahli: 2,702



QUOTE (bazaoyu @ Jun 13 2019, 05:07 PM) *
Hai,

Biasanya apa orang buat dgn buku buku masa belajar dulu yek?

Ramai kawan saya bagi junior je dulu, tapi saya tak sempat nak promote dulu. sekarang dah berhabuk dekat rumah tu ha... Nak buang sayang sebab belum 5 tahun pon... So agak macam relevant lagi la



Bagi tempat recycle lagi baloi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cyclebin10
kiriman Kelmarin, 04:31 PM
Kiriman #3


Bukan Eksekutif
*

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 64
Sertai: 7-June 13
No. Ahli: 2,468



QUOTE (john77 @ Jun 17 2019, 09:07 PM) *
Bagi tempat recycle lagi baloi


weh.. sayang kot nak jual kalau boleh bagi student lain guna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bazaoyu
kiriman Kelmarin, 04:35 PM
Kiriman #4


Bukan Eksekutif
*

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 90
Sertai: 17-March 13
No. Ahli: 2,436



QUOTE (cyclebin10 @ Jun 18 2019, 04:31 PM) *
weh.. sayang kot nak jual kalau boleh bagi student lain guna


tu la.. saya fikir pun sama.. mula2 ingat nak jual kat acik surat khabar lama je.. tapi sebab banyak buku pasal literature/ poetry...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MrFantastic
kiriman Kelmarin, 09:43 PM
Kiriman #5


Bukan Eksekutif
*

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 20
Sertai: 3-August 17
No. Ahli: 2,778



Boleh tawarkan harga yg murah utk jual kpd junior kalau rasa nak bagi mrk begitu sahaja,aku dulu pun sudah guna duit seratus lebih hanya utk beli buku2 rujukan tersebut, kalau boleh jual sampai setengah harga aku pun rela lah.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MrFantastic
kiriman Kelmarin, 09:45 PM
Kiriman #6


Bukan Eksekutif
*

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 20
Sertai: 3-August 17
No. Ahli: 2,778



QUOTE (john77 @ Jun 17 2019, 09:07 PM) *
Bagi tempat recycle lagi baloi


Kalau surat khabar ataupun benda2 yg lain ok lah bagi tempat recycle, tapi buku2 ni yg masih boleh diguna sayanglah kalau buat begitu sahaja, mungkin kita x mau guna lagi tapi ada pula org kat luar tu yg berminat...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 pengguna membaca topik ini (1 Tetamu dan 0 Pengguna tidak dikenali)
0 Ahli:

 



Versi Ringkas Masa sekarang: 19th June 2019 - 05:30 AM