IPB

Selamat datang Tetamu ( Masuk | Daftar )

> jOm kita b'p@ntun 2 kerat................, meh le memeriahkn umah nie....
Pernilaian 5 V
strawberry_short...
kiriman Nov 13 2008, 02:03 PM
Kiriman #1


Percubaan


Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 6
Sertai: 10-November 08
Daripada: ttyas
No. Ahli: 195



pegi joging waktu petang
elo sume camat datang........

rclxm9.gif


--------------------
A smile is a curve that sets everything straight

Go to the top of the page
 
+Quote Post

Kirim dalam topik ini
- strawberry_shortcake   jOm kita b'p@ntun 2 kerat................   Nov 13 2008, 02:03 PM
- - Joker aka Panda   datang kemari tercungap-cungap hendak membeli sebo...   Nov 13 2008, 02:12 PM
- - strawberry_shortcake   minum sirap biji selasih.. hai joker..terima kasih...   Nov 13 2008, 02:17 PM
- - mat.g   budak-budak sedang main bola, saya pon nak berpant...   Nov 13 2008, 02:25 PM
- - aina_sara   aku pun nak pantun gak.. hari2 makan ikan sepat, ...   Nov 14 2008, 01:46 PM
- - BudaK-MalaS   lepas ari sabtu, ari ahad, selamat hari ahad...   Nov 16 2008, 07:35 PM
- - Raja Kayangan   Awek aku memang kiut, KOrang sume lawak siottt   Nov 16 2008, 07:37 PM
- - e_sentinel   Korang semua pandai buat lawak Tak pa , aku jadi t...   Nov 16 2008, 08:13 PM
- - Namamu Siapa?   adoi yai... aku tak dep lawak laa sume lawak koran...   Nov 17 2008, 04:25 PM
- - mat.g   ulat buluncas jadi rama-rama.., jom kita berpantun...   Nov 18 2008, 04:20 PM
- - eskep   air yang tenang banyak buaya, aku pun nak berpantu...   Nov 18 2008, 04:48 PM
- - munger   ikan siakap ikan puyu awat topik nih makin layu p...   Nov 21 2008, 09:44 AM
- - mat.g   panjat pokok kayu jumpa daun semalu, camana tak la...   Nov 21 2008, 09:56 AM
- - munger   hidup segan mati xmahu, ape da malu-malu   Nov 21 2008, 10:12 AM
- - eskep   ikan patin si ikan kekek, mari kita usya awek.   Nov 21 2008, 11:43 AM
- - munger   pen merah pen biru cikgu marah kena rotan la kamu   Nov 22 2008, 01:06 AM
- - bakteria   cikgu nak marah macam mana cikgu pn usha awek juga...   Nov 22 2008, 01:07 AM
- - munger   cikedis harganya 20sen satu kenapa kamu kuat mengg...   Nov 22 2008, 01:12 AM
- - bakteria   tido malam2 atas bantal cmne la tk garu kalau dah ...   Nov 22 2008, 01:13 AM
- - munger   beg galas kaler ungu mata aku dh mula kuyu ps:sl...   Nov 22 2008, 01:17 AM
- - bakteria   beg galas tak perlu diusung tido awal tak remaja l...   Nov 22 2008, 01:18 AM
- - munger   tgk tv siaran langsung mana awak tau saya ni xrema...   Nov 22 2008, 11:48 AM
- - bakteria   remaja tak remaja aku tak kisah ayat tu mcm budak ...   Nov 22 2008, 12:01 PM
- - munger   kalau kembung disangka jerung jgn kamu duduk terme...   Nov 22 2008, 12:02 PM
- - bakteria   termenung bukan sebarang termenung, aku termenung ...   Nov 22 2008, 12:10 PM
- - aina_sara   ikan keli nak mati, aku rasa geli hati...   Nov 22 2008, 04:14 PM
- - munger   masak kari tanpa cili takde guna geli hati   Nov 22 2008, 06:06 PM
- - bakteria   kari dimakan bersama baulu, geli hari pengubat pil...   Nov 22 2008, 06:10 PM
- - missnariza   geli hati pengubat pilu. kat dalam hati..siapa ta...   Nov 22 2008, 06:19 PM
- - aina_sara   pagi2 makan tauhu dalam hati.. tuhan saje yg tahu.   Nov 22 2008, 06:23 PM
- - munger   tuhan itu maha kaya mari bersyukur ke hadrat-Nya   Nov 22 2008, 07:38 PM
- - bakteria   tunjukkan syukur jgn hanya dalam ati, apa kata bel...   Nov 22 2008, 08:34 PM
- - munger   capati enak dimakan dgn kari nk suh blanje mai la ...   Nov 22 2008, 08:54 PM
- - bakteria   dalam banyak2 kedai mamak, nak suruh aku g kedai c...   Nov 22 2008, 09:47 PM
- - munger   baba dan nyonya dari melaka kenapa xboleh ka   Nov 23 2008, 12:37 AM
- - missnariza   mari..mari makan, jemput pak ali ehem2...jgn lak ...   Nov 23 2008, 01:47 AM
- - munger   skali dua boleh la lagi byk2..lemak la hangpa suma...   Nov 23 2008, 11:00 AM
- - mat.g   daripada semalam aku buat kerja, sampai pagi ni ra...   Nov 23 2008, 11:07 AM
- - bakteria   headphone dipakai pada telinga, mat.g, awat terpin...   Nov 23 2008, 12:35 PM
|- - mat.g   QUOTE (bakteria @ Nov 23 2008, 12:35 PM) ...   Nov 23 2008, 02:20 PM
- - bakteria   pohon seroja di atas bukit, mat.g jgn cmtu nnt sak...   Nov 23 2008, 02:37 PM
- - munger   sakit bukanlah alasan asalkan solat tidak ditingga...   Nov 23 2008, 02:56 PM
- - bakteria   ditinggalkan anak bermain ulat, yg tak sakit pn ta...   Nov 23 2008, 03:03 PM
- - missnariza   abu anak pak ali mengait kelapa, bab2 solat, bukan...   Nov 23 2008, 10:05 PM
|- - WaKenaBeb   QUOTE (missnariza @ Nov 23 2008, 10:05 PM...   Nov 23 2008, 10:25 PM
- - munger   merah putih kuning dan biru itulah kaler bendera k...   Nov 23 2008, 11:41 PM
- - bakteria   benderaku yang gagah perkasa, meh la meriahkan rum...   Nov 24 2008, 07:11 AM
- - munger   sentiasa bermain tp beringat aku xde trs je senyap   Nov 27 2008, 02:08 AM
- - mat.g   burung tiong burung belatuk, pagi-pagi ni aku meng...   Nov 27 2008, 08:27 AM
- - missnariza   tok bomoh berubat jampi-menjampi nak cerah mata..m...   Nov 27 2008, 10:16 AM
- - munger   kopi itu kaler hitam minum byk buleh pitam ye la ...   Nov 29 2008, 03:04 PM
- - mat.g   menonton movie kungfu panda, selamat hari raya aid...   Dec 3 2008, 05:38 PM
|- - Cisqo87   anak ayam dalam reban, tahun ni berapa ramai buat ...   Dec 3 2008, 08:47 PM
- - munger   taip tahun tolong org buat qurban tp diri ini xpen...   Dec 3 2008, 09:37 PM
|- - Cisqo87   QUOTE (munger @ Dec 3 2008, 09:37 PM) tai...   Dec 4 2008, 12:49 AM
- - munger   bukan nk dpt kerugian tp masih xde kewangan   Dec 5 2008, 05:22 AM
- - missnariza   bangun pagi kaki kebas, balik raya naik keta ke ba...   Dec 5 2008, 08:59 AM
|- - Cisqo87   minyak kelapa minyak sapi.. naik le kereta api...   Dec 5 2008, 12:23 PM
|- - jaybee87   pergi kekedai membeli kelape, sekarang hariraya aj...   Dec 5 2008, 05:39 PM
|- - Cisqo87   byk menyanyi hilang suara, tak tahu la sebab tak s...   Dec 5 2008, 07:55 PM
- - missnariza   pagi2 makan roti, balik raya suka hati,   Dec 9 2008, 12:23 PM
|- - Cisqo87   QUOTE (missnariza @ Dec 9 2008, 12:23 PM)...   Dec 9 2008, 02:02 PM
|- - missnariza   QUOTE (Cisqo87 @ Dec 9 2008, 02:02 PM) an...   Dec 10 2008, 11:49 AM
|- - Cisqo87   QUOTE (missnariza @ Dec 10 2008, 11:49 AM...   Dec 10 2008, 06:46 PM
- - missnariza   pegi kedai beli tauhu, korang dari mana aku pun na...   Dec 10 2008, 11:48 AM
- - munger   berapa org perak aku taak tahu mungkin lgi ramai d...   Dec 11 2008, 03:16 AM
|- - Cisqo87   bangun pagi basuh muka.. sesiapa di sini org melak...   Dec 11 2008, 10:22 AM
- - mat.g   pegang dagu pegang pipi, kenapa kat sini sunyi sep...   Dec 16 2008, 02:58 PM
|- - Cisqo87   QUOTE (mat.g @ Dec 16 2008, 02:58 PM) peg...   Dec 16 2008, 06:24 PM
|- - Cisqo87   QUOTE (mat.g @ Dec 16 2008, 02:58 PM) peg...   Dec 16 2008, 10:50 PM
- - missnariza   tiada kawan rasa rugi, woi ...korang berpantun la ...   Dec 29 2008, 05:21 PM
|- - Cisqo87   QUOTE (missnariza @ Dec 29 2008, 05:21 PM...   Dec 29 2008, 11:06 PM
|- - missnariza   QUOTE (Cisqo87 @ Dec 29 2008, 11:06 PM) b...   Dec 30 2008, 08:13 AM
|- - mat.g   QUOTE (missnariza @ Dec 30 2008, 08:13 AM...   Dec 30 2008, 08:26 AM
|- - missnariza   QUOTE (mat.g @ Dec 30 2008, 08:26 AM) per...   Dec 30 2008, 08:32 AM
|- - biey_ila   QUOTE (missnariza @ Dec 30 2008, 08:32 AM...   Dec 30 2008, 09:33 AM
|- - Cisqo87   QUOTE (biey_ila @ Dec 30 2008, 09:33 AM) ...   Dec 30 2008, 01:23 PM
|- - biey_ila   QUOTE (Cisqo87 @ Dec 30 2008, 01:23 PM) m...   Dec 30 2008, 02:43 PM
|- - Cisqo87   QUOTE (biey_ila @ Dec 30 2008, 02:43 PM) ...   Dec 30 2008, 02:44 PM
|- - biey_ila   QUOTE (Cisqo87 @ Dec 30 2008, 02:44 PM) j...   Dec 30 2008, 05:20 PM
|- - Cisqo87   QUOTE (biey_ila @ Dec 30 2008, 05:20 PM) ...   Dec 30 2008, 06:49 PM
|- - Cisqo87   dari melaka ke desaru, apa azam tahun baru??   Dec 30 2008, 10:40 PM
|- - biey_ila   QUOTE (Cisqo87 @ Dec 30 2008, 10:40 PM) d...   Dec 31 2008, 08:26 AM
- - munger   lame xcakap kat cni..hihi xsabar menanti tahun ba...   Dec 31 2008, 03:03 AM
|- - Cisqo87   QUOTE (munger @ Dec 31 2008, 03:03 AM) la...   Dec 31 2008, 05:21 PM
|- - Cisqo87   dari pagi hingga petang kita menyanyi,, kenapa rua...   Jan 8 2009, 12:08 PM
|- - missnariza   QUOTE (Cisqo87 @ Jan 8 2009, 12:08 PM) da...   Jan 9 2009, 11:02 AM
|- - Cisqo87   QUOTE (missnariza @ Jan 9 2009, 11:02 AM)...   Jan 9 2009, 12:14 PM
|- - biey_ila   QUOTE (Cisqo87 @ Jan 9 2009, 12:14 PM) ka...   Jan 9 2009, 03:51 PM
|- - Cisqo87   QUOTE (biey_ila @ Jan 9 2009, 03:51 PM) m...   Jan 9 2009, 08:15 PM
|- - qifa_87   pokok pisang diletak baja.. kenapa tread ni senyap...   Feb 18 2009, 09:04 AM
|- - mat.g   QUOTE (qifa_87 @ Feb 18 2009, 09:04 AM) p...   Feb 18 2009, 10:26 AM
|- - qifa_87   QUOTE (mat.g @ Feb 18 2009, 10:26 AM) sem...   Feb 18 2009, 05:42 PM
- - munger   ikan terubuk ikan senangin (ade ke) bukannya sibuk...   Mar 1 2009, 04:10 AM
|- - qifa_87   QUOTE (munger @ Mar 1 2009, 04:10 AM) ika...   Mar 1 2009, 11:28 AM
|- - WaKenaBeb   QUOTE (qifa_87 @ Mar 1 2009, 11:28 AM) ke...   Mar 1 2009, 02:34 PM
|- - qifa_87   QUOTE (WaKenaBeb @ Mar 1 2009, 02:34 PM) ...   Mar 1 2009, 09:14 PM
- - munger   ewah ewah nk bermadah madah klu kepala pening xden...   Mar 2 2009, 04:07 AM
|- - qifa_87   QUOTE (munger @ Mar 2 2009, 04:07 AM) ewa...   Mar 2 2009, 07:26 AM
- - Carool_87   penadol skg dah mahal, jom kite beramal...hehe   Apr 5 2009, 03:41 PM
2 Mukasurat V   1 2 >


Reply to this topicStart new topic
1 pengguna membaca topik ini (1 Tetamu dan 0 Pengguna tidak dikenali)
0 Ahli:

 



Versi Ringkas Masa sekarang: 6th December 2019 - 09:57 AM