IPB

Selamat datang Tetamu ( Masuk | Daftar )

 
Closed TopicStart new topic
> Rita Rudaini & Aidil Zafuan, dah lame kawin...
♦محمد أفيق♦
kiriman Dec 17 2008, 10:10 PM
Kiriman #1


Timbalan Pengurus
*****

Kumpulan: Moderator
Kiriman: 2,582
Sertai: 28-November 08
Daripada: FKEKK
No. Ahli: 373





Mereka bernikah di Songkhla, Thailand sejak Februari 2008 yang lalu. Bapa Aidil Zafuan sendiri dapat tahu kisah anak lelaki nya ni dari anak pompuannya...dah lame kahwin..baru tahu...

Bapa Aidil Zafuan, Abdul Radzak Salleh, 59 berkata, “Saya tak dapat cakap sama ada merestui perbuatan mereka atau tidak kerana perkara itu telah berlaku. Namun, saya terima apa yang berlaku.”

npe la nak sorok-sorok benda yang baik..konon nak sembunyi dari media..skrg semua dah tahu..habis la...

Go to the top of the page
 
+Quote Post
mat.g™
kiriman Dec 17 2008, 10:21 PM
Kiriman #2


Eksekutif
***

Kumpulan: Moderator
Kiriman: 742
Sertai: 2-June 08
Daripada: Saujana Putra
No. Ahli: 4



QUOTE (Cisqo87 @ Dec 17 2008, 11:10 PM) *
Mereka bernikah di Songkhla, Thailand sejak Februari 2008 yang lalu. Bapa Aidil Zafuan sendiri dapat tahu kisah anak lelaki nya ni dari anak pompuannya...dah lame kahwin..baru tahu...

pehh dah macam anak dgn emak... AZ tu baru umo 21 kan... Rita dah 30++, status MJ lagi tu... tapi muka cun lar.. hehe


--------------------
www.matg.org
Just About Something 1.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
♦محمد أفيق♦
kiriman Dec 17 2008, 10:37 PM
Kiriman #3


Timbalan Pengurus
*****

Kumpulan: Moderator
Kiriman: 2,582
Sertai: 28-November 08
Daripada: FKEKK
No. Ahli: 373



QUOTE (mat.g @ Dec 17 2008, 10:21 PM) *
pehh dah macam anak dgn emak... AZ tu baru umo 21 kan... Rita dah 30++, status MJ lagi tu... tapi muka cun lar.. hehe


kat mane ade pompuan cun.mat ade..
xkesah la nak kawin beza umur..nanti kalau tanya pasal perbezaan umur yang ketara...nanti jawapan biasa..cinta tak mengenal usia..
menyampah... da.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mat.g™
kiriman Dec 18 2008, 09:12 AM
Kiriman #4


Eksekutif
***

Kumpulan: Moderator
Kiriman: 742
Sertai: 2-June 08
Daripada: Saujana Putra
No. Ahli: 4




Aidil (kiri) bersama kembarnya, Zaquan Adha.


Abdul Radzak Salleh, 59, (tengah) bapa kepada pemain bola sepak kebangsaan, Aidil Zafuan menjawab pertanyaan pemberita sambil ditemani oleh isteri, Azizah Arshat, 56, dan kembar Aidil Zafuan, Mohd Zaquan Adha


Rita Rudaini berkahwin kali kedua selepas bercerai dengan penyampai berita sukan TV3, Akbar Sahari.


SEBAK ... Azizah Arshat, 56, ibu kepada pemain bola sepak kebangsaan, Aidil Zafuan Abdul Radzak menahan sebak ketika ditanya mengenai perkahwinan anaknya itu dengan pelakon, Rita Rudaini Mohktar, 32, ketika sidang akhbar di rumahnya di sini, hari ini. Turut serta kakak Aidil Zafuan, Ruzithana, 37, (kanan).


--------------------
www.matg.org
Just About Something 1.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
♦محمد أفيق♦
kiriman Dec 18 2008, 12:23 PM
Kiriman #5


Timbalan Pengurus
*****

Kumpulan: Moderator
Kiriman: 2,582
Sertai: 28-November 08
Daripada: FKEKK
No. Ahli: 373



kenapa la nak sorokkan benda ni..dah lame sgt tu..10 bulan.entah2 dah nak jadi ayah dah..kesian kat keluarganya..tanggung semua perbuatan anaknya..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WaKenaBeb
kiriman Dec 19 2008, 11:48 AM
Kiriman #6


Eksekutif Junior
**

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 425
Sertai: 16-November 08
Daripada: NegeriHangJebat
No. Ahli: 252



QUOTE (Cisqo87 @ Dec 18 2008, 12:23 PM) *
kenapa la nak sorokkan benda ni..dah lame sgt tu..10 bulan.entah2 dah nak jadi ayah dah..kesian kat keluarganya..tanggung semua perbuatan anaknya..

xpe lah... jji diaorg kawin. bg aidil mgkn sbb kawin pasal rita cun melecun dan bergetah. klu aku pon ndak. hehehe... mgkn bg rita plak dia nk rasa keris baru (muda) mcm mana ketajamannya. lg pon sarung dah lama terbiar kosong. tp x tahu la klu ada curi masuk. hahaha.... laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
♦محمد أفيق♦
kiriman Dec 19 2008, 03:47 PM
Kiriman #7


Timbalan Pengurus
*****

Kumpulan: Moderator
Kiriman: 2,582
Sertai: 28-November 08
Daripada: FKEKK
No. Ahli: 373



QUOTE (WaKenaBeb @ Dec 19 2008, 11:48 AM) *
xpe lah... jji diaorg kawin. bg aidil mgkn sbb kawin pasal rita cun melecun dan bergetah. klu aku pon ndak. hehehe... mgkn bg rita plak dia nk rasa keris baru (muda) mcm mana ketajamannya. lg pon sarung dah lama terbiar kosong. tp x tahu la klu ada curi masuk. hahaha.... laugh.gif


kalau bab keris tu..mungkin kot...hahaha...pasal cun tu...erm..anak dara yang sebaya dia pon ade yang cun jugak..no komen... nono.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WebZone-_-Attack
kiriman Dec 21 2008, 01:10 PM
Kiriman #8


Eksekutif Senior
****

Kumpulan: Moderator
Kiriman: 1,951
Sertai: 19-September 08
Daripada: ۞-> In Your D®EamS ۩ <-l
No. Ahli: 51



Akal pendek diorang ni cv.gif


--------------------

~If LiFe iS A gaMe, I Wish U Will Always WiN~
~If Life Is A journey, I Wish U Will WalK On RoseS~
~If LiFe Is A JoY, I Wish U AlwaYs Smile~
~MaY EverY DaY BrinG U HappinesS & PeacE In YouR HearT~
Go to the top of the page
 
+Quote Post
B@zSh™
kiriman Dec 21 2008, 03:15 PM
Kiriman #9


Eksekutif Senior
****

Kumpulan: Moderator
Kiriman: 1,830
Sertai: 19-September 08
Daripada: New Castle
No. Ahli: 54



Hmm....kesian kat family dia
Budak2 ni memang akal pendek...x pikir perasaan mak ayah...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
♦محمد أفيق♦
kiriman Dec 21 2008, 03:41 PM
Kiriman #10


Timbalan Pengurus
*****

Kumpulan: Moderator
Kiriman: 2,582
Sertai: 28-November 08
Daripada: FKEKK
No. Ahli: 373



QUOTE (B@zSh @ Dec 21 2008, 03:15 PM) *
Hmm....kesian kat family dia
Budak2 ni memang akal pendek...x pikir perasaan mak ayah...


sampai skrg di selamba aje kan...cam xde ape2 berlaku..
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Closed TopicStart new topic
1 pengguna membaca topik ini (1 Tetamu dan 0 Pengguna tidak dikenali)
0 Ahli:

 



Versi Ringkas Masa sekarang: 22nd November 2018 - 07:09 PM