IPB

Selamat datang Tetamu ( Masuk | Daftar )

 
Reply to this topicStart new topic
> Fesyen Tudung 1, Wanita..
Pernilaian 3 V
missnariza
kiriman Nov 21 2008, 07:07 PM
Kiriman #1


Eksekutif Junior
**

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 184
Sertai: 18-November 08
Daripada: klang
No. Ahli: 264



Fesyen Tudung







Go to the top of the page
 
+Quote Post
bakteria
kiriman Nov 22 2008, 12:22 AM
Kiriman #2


Eksekutif Junior
**

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 159
Sertai: 18-November 08
No. Ahli: 273



opsss komen cket k...(walau aku lelaki)...tk salah pn fesyen tudung ni...tp kalau boleh biar la menutp bahagian dada...


--------------------
Good 2 View Nice 2 Imagine

Go to the top of the page
 
+Quote Post
aina_sara
kiriman Nov 22 2008, 06:36 PM
Kiriman #3


Eksekutif Junior
**

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 418
Sertai: 12-July 08
No. Ahli: 5



mak aiii.. susahnya nak ikat2 camtu ye. siap guna 2 helai skali tu. ko penah pakai camtu ke miss? yg slalu aku buat gambo last tu je.. slalu aku kalu dh malas sgt pin kat bwh jadi tudung 3 segi je.. hehe..


--------------------
www.tupperclick.com
Simply good living solutions!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bakteria
kiriman Nov 22 2008, 08:36 PM
Kiriman #4


Eksekutif Junior
**

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 159
Sertai: 18-November 08
No. Ahli: 273



QUOTE
lalu aku kalu dh malas sgt pin kat bwh jadi tudung 3 segi je


pemalas rupanya...


--------------------
Good 2 View Nice 2 Imagine

Go to the top of the page
 
+Quote Post
aina_sara
kiriman Nov 22 2008, 09:40 PM
Kiriman #5


Eksekutif Junior
**

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 418
Sertai: 12-July 08
No. Ahli: 5



QUOTE (bakteria @ Nov 22 2008, 09:36 PM) *
pemalas rupanya...


amboi..amboi..amboi...sempat lagi ko yer..mad.gif

sebenonya bukan malaih... tp sbb ada anak kecik, so nak pin sana pin sini payah, sat lg tercucuk plak anak tecik aku..hehe.. ok tak alasan aku. ok la tu.. hface.gif

bakteria, bini hang sure tudung labuh kan.


--------------------
www.tupperclick.com
Simply good living solutions!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
missnariza
kiriman Nov 23 2008, 01:00 AM
Kiriman #6


Eksekutif Junior
**

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 184
Sertai: 18-November 08
Daripada: klang
No. Ahli: 264



QUOTE (aina_sara @ Nov 22 2008, 06:36 PM) *
mak aiii.. susahnya nak ikat2 camtu ye. siap guna 2 helai skali tu. ko penah pakai camtu ke miss? yg slalu aku buat gambo last tu je.. slalu aku kalu dh malas sgt pin kat bwh jadi tudung 3 segi je.. hehe..


aku pun pakai biasa2 je... nono.gif

cuma teringin gak la try...skali skala...

nampak le anggun skit....

Go to the top of the page
 
+Quote Post
bakteria
kiriman Nov 23 2008, 12:48 PM
Kiriman #7


Eksekutif Junior
**

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 159
Sertai: 18-November 08
No. Ahli: 273



QUOTE
amboi..amboi..amboi...sempat lagi ko yer..mad.gif

sebenonya bukan malaih... tp sbb ada anak kecik, so nak pin sana pin sini payah, sat lg tercucuk plak anak tecik aku..hehe.. ok tak alasan aku. ok la tu.. hface.gif


ceh alasan...tp ok la...leh kaver sikap pemalas...hahaha rclxm9.gif

QUOTE
bakteria, bini hang sure tudung labuh kan.


yg ni no komen...hehehe


--------------------
Good 2 View Nice 2 Imagine

Go to the top of the page
 
+Quote Post
missnariza
kiriman Nov 24 2008, 01:08 AM
Kiriman #8


Eksekutif Junior
**

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 184
Sertai: 18-November 08
Daripada: klang
No. Ahli: 264



Tambahan....Wanita Muslim Moden, aktif & bergaya







Go to the top of the page
 
+Quote Post
aina_sara
kiriman Nov 24 2008, 10:55 AM
Kiriman #9


Eksekutif Junior
**

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 418
Sertai: 12-July 08
No. Ahli: 5



aku dok tengok jubah yg model pakai tu, lawa2 la.. yg bwh skali tu aku berkenan. 105.gif


--------------------
www.tupperclick.com
Simply good living solutions!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
missnariza
kiriman Nov 24 2008, 04:26 PM
Kiriman #10


Eksekutif Junior
**

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 184
Sertai: 18-November 08
Daripada: klang
No. Ahli: 264



QUOTE (aina_sara @ Nov 24 2008, 10:55 AM) *
aku dok tengok jubah yg model pakai tu, lawa2 la.. yg bwh skali tu aku berkenan. 105.gif


Iye skrg ni fesyen jubah pun dah mcm2...
aku jarang pakai...tapi minat ja, ske tgk org lain yang pakai... rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 pengguna membaca topik ini (1 Tetamu dan 0 Pengguna tidak dikenali)
0 Ahli:

 



Versi Ringkas Masa sekarang: 18th September 2019 - 12:52 AM