IPB

Selamat datang Tetamu ( Masuk | Daftar )

 
Closed TopicStart new topic
> Datuk Lee Chong Wei Kalah Lagi
hexagold
kiriman Sep 22 2008, 10:40 PM
Kiriman #1


Bukan Eksekutif
*

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 48
Sertai: 20-September 08
No. Ahli: 65




Datuk Lee Chong Wei kalah di pusingan akhir. So, dia tak dapat mempertahankan kejuaraannya. Dalam harian metro hari ni, Datuk Lee Chong Wei menyatakan bahawa punca kekalahannya adalah di sebabkan kurang rehat. Betul juga tu, dulu masa sekolah, aku ada juga wakil sekolah dalam pertandingan badminton ni. Dia punya penat lain macam, terutama kalau main berpasukan dan individu sekaligus. Tapi apa yang penting, jangan di sebabkan ganjaran yang telah di terima, prestasi merosot plak. Dah la Malaysia ni ketandusan pemain berbakat.


--------------------
Blog Rasmi saya-klik sini[/size]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
taukey
kiriman Sep 26 2008, 09:46 PM
Kiriman #2


Eksekutif Junior
**

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 194
Sertai: 14-September 08
No. Ahli: 38



aku rasa bagi dia rehat. penat tu. aku tak pernah wakil sekolah. setakat wakil diri sendiri jer ada gak biggrin.gif tapi memang meletihkan. nanti dia sakit semua ganjaran dah rasa cam tak berbaloi plak. bagi dia rehat dan paling penting adalah jangan bagi dia tekanan. dia dah cuba sedaya upaya dan kalau dia kalah anggap jer nasib bukan berpihak kepada dia.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BudaK-MalaS
kiriman Nov 16 2008, 01:07 PM
Kiriman #3


Bukan Eksekutif
*

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 37
Sertai: 16-November 08
Daripada: di atas bumi yg nyata
No. Ahli: 245



bukan masalah penat..
ini namanye tekanan..
sebab die pegang nama dato..
kalu ko dpt title camtu pun, aku rs ko dah xbley main...
payah ooo....bersukan dalam tekanan..


--------------------
+ Berdiam diri tidak semestinya tidak berilmu. Jadilah seperti resmi padi
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Closed TopicStart new topic
1 pengguna membaca topik ini (1 Tetamu dan 0 Pengguna tidak dikenali)
0 Ahli:

 



Versi Ringkas Masa sekarang: 18th September 2019 - 11:26 AM