IPB

Selamat datang Tetamu ( Masuk | Daftar )

 
Reply to this topicStart new topic
> Siapa tau ttg pertandingan ni ?
weiyaow
kiriman Dec 9 2013, 01:16 PM
Kiriman #1


Bukan Eksekutif
*

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 66
Sertai: 4-June 13
No. Ahli: 2,463



sudahkah ko terima berita drp Citibank tentang pertandingan utk pemegang kad kredit ? Katanya belanja RM50 ke atas dan dpt tiket pertandingan. Dgn tiket tu, ada peluang utk menang hadiah.
Berita ni I tak pernah dengar sampai harini, kawanku tunjuk kat i.. Sebelum ni dah belanja RM100, sepatutnya ada 2 ticket la tu.. Tpai masih belum dpt.. Cis!
Sesiapa kat sini dah terima tiket tu ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
melindaapang
kiriman Dec 10 2013, 02:47 PM
Kiriman #2


Bukan Eksekutif
*

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 64
Sertai: 7-May 13
No. Ahli: 2,455



adakah wak cakap ttg pertandingan nie dr Citibank? https://www.citibank.com.my/english/promo/c...CAMPAIGN_191113
satu drp hadiah2 besar die adalah kerusi pengurutan OSIM uInfinity eh! suka sgt lah hadiah die..
hrp aku dpt menang eh!! aku dh ade 2 tiket dh lepas swipe kad aku 5 kali.. huhu~
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bazaoyu
kiriman Dec 11 2013, 02:33 PM
Kiriman #3


Eksekutif Junior
**

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 113
Sertai: 17-March 13
No. Ahli: 2,436



tp kan pertandingan ni kena belanja byk wang? sbb kena swipe byk kali kad kredit kita baru ade peluang utk menang
aku rasa x baloi lah, dan aku pon x de byk wang utk sertai pertandingan mcm nie.. aku rasa bazir wang jer..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bazaoyu
kiriman Dec 12 2013, 01:11 AM
Kiriman #4


Eksekutif Junior
**

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 113
Sertai: 17-March 13
No. Ahli: 2,436




ni la ticket pertandingan saya lepas swipe kad saya 5 kali. Agak seronok jika dpt menang BMW 118i sport line je.
kalo masih tak dpt ticket walaupun dah swipe 5 kali, baik pigi www.citibank.com.my/ticket atau SMS daftar dulu. Baca TnC dia juga
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chucheongfan
kiriman Dec 13 2013, 05:24 PM
Kiriman #5


Bukan Eksekutif
*

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 67
Sertai: 20-April 13
No. Ahli: 2,443



QUOTE (bazaoyu @ Dec 12 2013, 01:11 AM) *

ni la ticket pertandingan saya lepas swipe kad saya 5 kali. Agak seronok jika dpt menang BMW 118i sport line je.
kalo masih tak dpt ticket walaupun dah swipe 5 kali, baik pigi www.citibank.com.my/ticket atau SMS daftar dulu. Baca TnC dia juga



wah tahniah bro! i dah miss pertandingan harini.. sia sia je sebab i dah pakai kad 2 hari yg lalu dan hanya register pada harini.. kawan i dah menang galaxy s4 dlm pertandingan yg lalu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 pengguna membaca topik ini (1 Tetamu dan 0 Pengguna tidak dikenali)
0 Ahli:

 



Versi Ringkas Masa sekarang: 24th February 2020 - 07:29 AM