IPB

Selamat datang Tetamu ( Masuk | Daftar )

 
Reply to this topicStart new topic
> dada tong gas
WebZone-_-Attack
kiriman Oct 30 2008, 01:18 AM
Kiriman #1


Eksekutif Senior
****

Kumpulan: Moderator
Kiriman: 1,951
Sertai: 19-September 08
Daripada: ۞-> In Your D®EamS ۩ <-l
No. Ahli: 51





Ada tak kat Malaysia mcm ni ? Kalau ada kasi tau kat aku. Aku nak tgk secara dekat. Banyak betul dia punyea bonjolan. 24.gif 24.gif 24.gif 24.gif


--------------------

~If LiFe iS A gaMe, I Wish U Will Always WiN~
~If Life Is A journey, I Wish U Will WalK On RoseS~
~If LiFe Is A JoY, I Wish U AlwaYs Smile~
~MaY EverY DaY BrinG U HappinesS & PeacE In YouR HearT~
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aina_sara
kiriman Oct 30 2008, 10:51 PM
Kiriman #2


Eksekutif Junior
**

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 418
Sertai: 12-July 08
No. Ahli: 5



mak aii.. ini badan org betul ke balut plastik ni? cam tak logik lah.. rolleyes.gif


--------------------
www.tupperclick.com
Simply good living solutions!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BrO aRiE
kiriman Nov 8 2008, 05:06 PM
Kiriman #3


Percubaan


Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 2
Sertai: 8-November 08
No. Ahli: 179



adiuhhhh ade jugak ke sampai mcm nih???esh2
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sHäm
kiriman Nov 8 2008, 07:42 PM
Kiriman #4


Eksekutif Senior
****

Kumpulan: Moderator
Kiriman: 1,147
Sertai: 7-November 08
Daripada: Utara
No. Ahli: 175



W.A. edit gambar tu .. 24.gif .. mana ada orang cam tu .. macam kena penyakit je .. tapi
kat Indon ari tu ada sorang , orang panggil dia apa ntah 'orang pokok' kot .. dia
kena penyakit macam kulit pokok tapi dah operate dah .. flex.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CyberBot
kiriman Nov 9 2008, 05:18 PM
Kiriman #5


Eksekutif Junior
**

Kumpulan: Moderator
Kiriman: 139
Sertai: 20-September 08
Daripada: Kuala Lipis, Pahang
No. Ahli: 75



Rasenye ade..... Tak ingat name die.... Tapi tak lah besar sangat bonjolan dari yang tu....


--------------------
My world is here at Cakap.Net!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 pengguna membaca topik ini (1 Tetamu dan 0 Pengguna tidak dikenali)
0 Ahli:

 



Versi Ringkas Masa sekarang: 12th November 2019 - 10:47 PM