IPB

Selamat datang Tetamu ( Masuk | Daftar )

Profil
Foto Personal
Bintang
 
Pilihan
Pilihan
Pernyataan Personal
nazanotrex buat masa ini tidak mempunyai sebarang pernyataan personal.
Maklumat Personal
nazanotrex
Percubaan
Umur tidak diketahui
Jantina tidak diset
Lokasi tidak diketahui
Tarikh lahir tidak diketahui
Minat
Tiada Info
Statistik
Sertai: 4-January 09
Profil Dilihat: 8,976*
Kemunculan Terakhir: 16th April 2018 - 10:47 PM
Masa: Apr 21 2018, 05:55 PM
3 kiriman (0 per hari)
Maklumat Perhubungan
AIM Tiada Info
Yahoo Tiada Info
ICQ Tiada Info
MSN Tiada Info
Contact Sulit
* Paparan profil terkemaskini setiap jam

nazanotrex

Member Rasmi


Topik
Kiriman
Komen
Kawan
setakat ini..
16 Apr 2018


Jantan Pump yang direka dengan menggunakan konsep Dr Joel Kaplan membantu menguatkan otot zakar anda.Hasilnya? Zakar Lebih Besar Dan Isteri Kagum Dengan “ADIK” Anda.JOM..Kita alami bersama ape yg dah orng lain alami.Hasilnya? Zakar Lebih Besar Dan Isteri Kagum Dengan “ADIK” Anda.JOM..Kita alami bersama ape yg dah orng lain alami.


Sebelum menggunakan JANTAN PUMP

1.Kenali bahagian-bahagian pam terlebih dahulu. Anda mesti tahu butang untuk melepaskan angin.
2.Jangan bersetubuh atau melancap beberapa jam sebelum dan selepas menggunakan pam zakar.
3.Nipiskan atau cukur bulu zakar anda.
4.Tuam zakar dengan tuala yang dibasahi dengan air suam. Ini untuk relaks kan zakar anda sekaligus melancarkan peredaran darah dizakar anda.
5.Urut zakar anda dengan lembut menggunakan minyak lintag/belacak atau sebarang jenis water based lubericant.
6.Akhir sekali, sebelum gunakan Jantan Pump, pastikan zakar anda dalam keadaan tegang atau separa tegang. Paling baik separa tegang.



Cara guna JANTAN PUMP

1.Masukkkan zakar kedalam balang pam. Pastikan hujung balang menyentuh lantai zakar anda.
2.Tekan punat “on” bila anda bersedia.
3.Perlahan-lahan zakar anda akan ditarik/sedut. Anda akan dapat perhatikan zakar anda membesar.
4.Bila zakar mula terasa sakit, “off” kan Jantan Pump. Jangan paksa zakar anda kerana bersenam juga perlu bermula dengan perlahan tapi konsisten.
5.Biarkan zakar mengembang untuk jangkamasa 10-20 saat.
6.Kemudian tekan picu “PUSH” untuk keluarkan angin. Zakar anda akan mengecil semula.
7.Ulang langkah 2-6 beberapa kali selama 10 minit untuk 1 sesi.
8.Sekiaranya zakar anda pedih atau melecet, berhenti menggunakan Jantan Pump selama 72 jam. Selepas itu boleh sambung menggunakannya semula.


Jadual Waktu Mengunnakan JANTAN PUMP

Sekurang-kurangnya Jantan Pump harus digunakan 3 hari seminggu. Luangkan masa dalam 20 minit untuk bersenamkan zakar anda. Nak pakai lama bukan?


1)Bulan Pertama
Pam zakar untuk 10 minit > urut zakar secara lembut dengan minyak > pam zakar anda untuk 10 minit lagi.
2)Bulan Kedua
Pam zakar untuk 15 minit > urut zakar secara lembut dengan minyak > pam zakar anda untuk 10 minit lagi.
Bulan kedua ni, tingkatkan sedikit sedutan pam tu.



Soalan Lazim

Saya ada penyakit kencing manis. Boleh guna Jantan Pump tak?
Kami tak galakkan pesakit kencing manis guna Jantan Pump kerana kami takut zakar anda melecet. Pesakit kencing manis tidak boleh mempunyai sebarang luka walaupun luka kecil kerana ianya akan melarat.

Bila saya boleh nampak kesan pembesaran tu?
Selepas 2 minggu anda menggunakan Jantan Pump, anda akan dapat rasakan kelainan pada zakar anda. Ereksi zakar semakin kuat, Bila berjimak pun lambat pancut. Selepas 1 bulan, saiz zakar pun mula bertambah.
Jika saya berhenti guna Jantan Pump, zakar saya akan kecil semula ke?
Soalan ni susah nak jawap. Sekiranya anda pergi gym bersenam bina badan. Kemudian badan anda dah six pax berketul-ketul. Sekiranya anda berhenti bersenam 2-3 bulan, agak-agak perut anda kekal six pax atau memboroi semula?
Jadi macam tu la dengan zakar anda. Apabila zakar anda berhenti bersenam, maka zakar anda akan kembali seperti asal. Jadi kami tak galakkan anda berhenti menggunakan Jantan Pump lebih dari 2 minggu.

Zakar saya pedih/lebam/melecet sangat selepas guna Jantan Pump. Kenapa ya?
Ada beberapa sebab zakar anda pedih/lebam/melecet.
ZaKar anda tidak tegang ketika guna Jantan Pump.
Anda terlalu memaksa zakar anda. Kurangkan sedikit tekanan angin ketika menggunakan Jantan Pump.
Guna Jantan Pump lebih dari 15 minit untuk 1 sesi.
Tidak urut zakar dengan betul selepas sesi pam yang pertama.


RM220


CARA NAK ORDER : 013-3066540 WHATAPPS/SMS/CALL


Buat bayaran melalui cara-cara berikut: *Mesin ATM / Kaunter / Internet-Banking / Maybank2u dan lain-lain ke akaun di bawah:


MAYBANK


5122 6806 0093


CIMB


7042765243


PUBLIC BANK


4702 6594 35


BSN


0114 1290 0008 5491


BANK ISLAM


12092 02281 0552


RHB BANK


16202700084814


BANK RAKYAT


220806174867


* Nama : Mohd NAzaruddeen


http://www.batinmalaysia.com/jantan-pump


http://www.batinmalaysia.com/jantan-pump


http://www.batinmalaysia.com/jantan-pump
8 Apr 2018




STALLION VACUUM PUMP SYSTEM

adalah suatu alat yang telah direka cipta khas untuk lelaki yang inginkan saiz zakar yang keras, besar dan panjang.

Pam zakar ini mampu memberikan kuasa maksimum kepada ereksi dan juga mampu memberikan daya ketahanan dalam hubungan seks.Pam Zakar Stallion merupakan alternatif bagi urutan. Jika anda tidak mahir dengan urutan batin, atau inginkan sesuatu yang ringkas dan cepat, pam zakar ini adalah pilihan yang tepat.




Selain dapat merawat penyakit mati pucuk (erectile dysfunction) dan ejakulasi pra-matang, ia juga terbukti dapat membantu lelaki yang inginkan saiz zakar yang besar serta mempunyai ketegangan dan kekerasan yang maksimum.

Pam Zakar Handsome Up mempunyai kepanjangan 11.2 inci dan berdiameter 2.95 inci. Jadi zakar anda mampu memanjang maksimum sehingga 11 inci dengan pengunaan Pam Zakar Stallion secara konsisten. Untuk hasil yang lebih memuaskan,

kami syorkan digunakan bersama dengan minyak lintah sensaoil. Hanya sapukan Sensaoil pada zakar dan kemudian pam dengan Pam Zakar Stallion sekerap yang mungkin. Pam Zakar Stallion diperbuat dari material berkualiti tinggi dan tahan lasak, dengan paparan meter tekanan udara anda mampu mengawal Pam Zakar Stallion dengan Mudah


RM170

CARA NAK ORDER : 013-3066540 WHATAPPS/SMS/CALL


Buat bayaran melalui cara-cara berikut: *Mesin ATM / Kaunter / Internet-Banking / Maybank2u dan lain-lain ke akaun di bawah:


MAYBANK


5122 6806 0093


CIMB


7042765243


PUBLIC BANK


4702 6594 35


BSN


0114 1290 0008 5491


BANK ISLAM


12092 02281 0552


RHB BANK


16202700084814


BANK RAKYAT


220806174867




* Nama : Mohd NAzaruddeen



http://www.batinmalaysia.com/stallion-pump



http://www.batinmalaysia.com/stallion-pump



http://www.batinmalaysia.com/stallion-pump
25 Mar 2018



Handsome Up adalah pam zakar yang telah direka cipta khas untuk lelaki yang inginkan saiz zakar yang keras, besar dan panjang.

Pam zakar ini mampu memberikan kuasa maksimum kepada ereksi dan juga mampu memberikan daya ketahanan dalam intercourse.





FUNGSI HANDSOME UP

Pam Zakar Handsome Up merupakan alternatif bagi urutan. Jika anda tidak mahir dengan urutan batin, atau inginkan sesuatu yang ringkas dan cepat,

pam zakar ini adalah pilihan yang tepat. Selain dapat merawat penyakit mati pucuk (erectile dysfunction) dan ejakulasi pra-matang,

ia juga terbukti dapat membantu lelaki yang inginkan saiz zakar yang besar serta mempunyai ketegangan dan kekerasan yang maksimum.

Pam Zakar Handsome Up mempunyai kepanjangan 9 inci dan berdiameter 2.4 inci.
Jadi zakar anda mampu memanjang sehingga 9 inci dengan pengunaan Pam Zakar Handsome Up secara konsisten.
Disclaimer: Results may vary from person to person
Pam zakar anda dengan Handsome Up sekerap yang mungkin. Anda pasti kagum dengan kehebatan pam zakar ini apabila zakar

anda bertambah 2 inci dalam masa kurang dari 1 bulan!



CARA GUNA
Anda digalakkan untuk membuang bulu kemaluan terlebih dahulu anda supaya tidak semak sangat dan boleh mengakibatkan kesakitan semasa proses menggunakan pum ini(tidak cukur pun tidak menjadi masalah).
Ambil kain, rendamkan dalam air suam (jangan menggunakan air panas, melecur nanti).Tuam zakar anda dengan kain tadi selama lebih kurang 5 minit. Tujuannya untuk meningkatkan aliran darah, melembutkan otot-otot & urat-urat zakar.


Ambil balang, pilih saiz getah yang sesuai dengan zakar anda. Getah ini untuk mengelakkan angin keluar dari balang semasa guna pam nanti.
Masukkan zakar ke dalam balang. Pam semaksimum yang boleh, tapi AWAS! jangan sampai sakit. Comfortable level: Ada rasa stretching tapi anda masih berasa selesa dengan tekanan yang anda gunakan. Biarkan zakar dalam balang selama 10 minit kemudian releasekan pressure dari balang. Biarkan zakar anda mengecil dengan sendiri baru cabut balang dari zakar anda.

Urut zakar anda semula seperti diatas. Tujuannya untuk refreshkan balik aliran darah anda semasa sesi penggunaan pam tadi.

Jangan lupa, basuh balang anda untuk sesi esok pula. Sebab jika tidak basuh, habuk-habuk mungkin akan melekat pada balang dan boleh menyebabkan gatal-gatal pada zakar anda nanti. Getah penutup jangan didedahkan pada angin dan perlu dilumur dengan minyak untuk mengelakan pecah dan merekah.

Ulang sesi senaman ini setiap hari selama 10 minit.

Jangan lupa untuk mengambil ukuran panjang dan ukur lilit sebelum memulakan senaman ini. Supaya mudah untuk anda monitor perkembangannya setiap minggu.





PERHATIAN!!!!PERHATIAN!!!!

Sesi & pressure yang berlebihan TIDAK AKAN mempercepatkan lagi proses pembesaran. Malah boleh MEROSAKAN zakar anda (Nasihat pakar-pakar Andropologi)

Contoh: Kalau anda ke gym, trainer pasti melarang anda melakukan lebih dari yang sepatutnya walaupun anda rasa anda mampu & boleh. Ini kerana, otot-otot perlu lebih relaks & bermula secara berperingkat. Sama jugak kalau anda ingin berjogging, berlari atau bersenam, Anda tidak boleh terus berlari berjam-jam, boleh pengsan nanti. Faham bukan?



BELI HANDSOME UP DENGAN YAKIN
Pam Zakar Handsome Up diperbuat dari material berkualiti tinggi dan tahan lasak. Tidak seperti pam zakar yang berharga murah yang mana mudah pecah dan tidak tahan lama. Pencipta Pam Zakar Handsome Up juga telah memenangi anugerah “The Winner Of The Top Ten Outstanding Inventors”


TESTIMONI





RM80


CARA NAK ORDER : 013-3066540 WHATAPPS/SMS/CALL


Buat bayaran melalui cara-cara berikut: *Mesin ATM / Kaunter / Internet-Banking / Maybank2u dan lain-lain ke akaun di bawah:


MAYBANK


5122 6806 0093


CIMB


7042765243


PUBLIC BANK


4702 6594 35


BSN


0114 1290 0008 5491


BANK ISLAM


12092 02281 0552


RHB BANK


16202700084814


BANK RAKYAT


220806174867




* Nama : Mohd NAzaruddeen



http://www.batinmalaysia.com/handsome-up-pump



http://www.batinmalaysia.com/handsome-up-pump



http://www.batinmalaysia.com/handsome-up-pump
25 Mar 2018


PHEROLINS UNTUK WANITA





Pherolins ialah wangian yang disebatikan bersama pheromone & copulin dengan tahap campuran yang paling sesuai untuk membantu anda memanupilasi pheromone & copulins di dalam Pherolinstersebut pada tahap optimum.

Pherolinsmewarnakan kehidupan anda dengan menaikkan tahap keyakinan diri anda, menampilkan diri anda di tempat kerja atau untuk mendapatkan lebih perhatian tetapi yang lebih hebat lagi, ia membantu anda menarik perhatian lelaki. Lelaki akan lebih mudah mesra dan selesa bila bersama anda. Untuk pasangan suami-isteri, sudah tentu Pherolins akan membantu mengeratkan lagi perhubungan & keintiman anda berdua. Suasana akan lebih tenang & ceria apabila anda berada di dalam lingkungan aura wangian Pherolins.

Pherolinsadalah salah satu cara yang berkesan untuk menarik perhatian lelaki. Ianya meningkatkan daya tarikan anda pada lelaki. Anda akan bertemu lebih ramai lelaki dan mereka akan lebih segera perasan pada anda tatkala anda berada dekat pada mereka.





Pherolinsmengandungi kandungan wangian, termasuk copulins & pheromones, di mana kedua-duanya telah terbukti meningkatkan daya tarikan wanita pada lelaki.

KANDUNGAN PHEROLINS

Sythesized & Optimized
Human Pheromones & Copulins
5mg of copulins
3mg of Estratetraenol
2mg of Androstenol
3mg of Androsterone
3mg of Androstadienone
Fragrance oil
e10ml 0.34 FL.OZ.
Roll on Roulette

CARA PHEROLINS MEMIKAT SUAMI



Pheromones bukan lagi satu rahsia, ianya memikat lelaki secara alami apabila dirembeskan oleh berbagai bahagian tubuh anda melalui peluh. Bezanya di sini, Pherolins menggunakan pheromones yang disintesis secara klinikal dengan menggunakan pheromones manusia sebagai asas. Hasilnya, pheromones sintetik manusia yang dipertingkatkan untuk kesan optimum.



CARA COPULINS MEMIKAT PARA LELAKI

Cecair seperti hormon ini dirembeskan oleh bahagian vagina wanita ketika ianya mengesan kehadiran air mani atau terangsang. Fungsinya ialah untuk menarik perhatian dan lebih hebat lagi ianya boleh mengawal pusat otak lelaki membuatkan lelaki lebih tertarik, memberikan lebih perhatian dan membuatkannya mengikuti kata. Pherolins menggunakan copulins yang disintesis secara klinikal dengan menggunakan copulins manusia sebagai asas. Hasilnya, copulins sintetik manusia yang dipertingkatkan untuk kesan optimum.

* Pherolins membolehkan anda kelihatan lebih seksi dan menawan. * Lelaki pasti akan menggoda anda tanpa anda sedari. * Pandangan tepat kearah anda tanpa disedari * Dengan kuasa memikat ini, anda pasti akan mendapat lebih perhatian. * Anda hanya akan tersenyum dengan pandangan dari lelaki. * Hari-hari yang bakal anda lalui, pasti akan lebih menyeronokkan! *Bila lelaki bau sahaja buatkan hati tertanya-tanya, bau apakah ini....hemm..



* DI-JAMIN BERKESAN.

PENAFIAN: PHEROLINSbukanlah minyak pengasih yang berunsur perkara negatif. Ia dirumus khas secara saintifik untuk memikat pasangan berlainan jantina. Kesan keatas setiap individu adalah berbeza.PHEROLINStidak mengandungi bahan berasaskan haiwan.Gunakan produk ini untuk meningkatkanketrampilan diri anda.





SOALAN PHEROLINS

S.Bagaimanakah cara menggunakan Pherolins?
J.Cara menggunakannya sama seperti minyak wangi yang lain. Sapu pada pergelangan tangan, leher dan pakaian jika perlu. Sesuai di gunakan untuk semua acara.
( Sangat sesuai di gunakan untuk mereka yang sudah berumahtangga. )
S. Adakah Pherolins berbeza dengan pewangi yang lain?
J. Ia..Pherolins mmg berbeza dengan produk-produk pewangi yang lain. Kelebihannya ia mengandungi human pheromone dan juga copulins sintetik yang mana kedua-dua bahan tersebut berkuasa secara saintifik memikat pasangan berlainan jantina.
S.Untuk tujuan apakah Pherolins ini di gunakan?
J. Produk Pherolins di gunakan untuk meningkatkan aura kewanitaan anda secara mendadak ini kerana pheromone ini akan menyebabkan minda bawah sedar pemakai tahu bahawa hormon kewanitaannya berada ditahap maksima. Orang sekeliling akan bertanya bau apa yang wangi ini, sedangkan anda hanya memakai Pherolins. Orang yang berada pada jarak 1 hingga 5 kaki akan lebih mesra setelah mengenali anda dalam 2-5 minit pertama??? Ini kerana Androstenone mengubah minda bawah sedar orang yang berada disekeliling menjadi lebih peramah dan terbuka. So kepada anda yang mengunakan Pherolins dan tidak memahami kegunaannya, mungkin akan keliru. Pherolins hanya di gunakan untuk meningkatkan keterampilan diri anda, kehadiran anda akan di rasai.


TESTIMONI





RM60


CARA NAK ORDER : 013-3066540 WHATAPPS/SMS/CALL


Buat bayaran melalui cara-cara berikut: *Mesin ATM / Kaunter / Internet-Banking / Maybank2u dan lain-lain ke akaun di bawah:


MAYBANK


5122 6806 0093


CIMB


7042765243


PUBLIC BANK


4702 6594 35


BSN


0114 1290 0008 5491


BANK ISLAM


12092 02281 0552


RHB BANK


16202700084814


BANK RAKYAT


220806174867




* Nama : Mohd NAzaruddeen



http://www.batinmalaysia.com/pherolins



http://www.batinmalaysia.com/pherolins



http://www.batinmalaysia.com/pherolins
25 Mar 2018


Rumusan daripada US kini dibawa masuk.

Makanan tambahan semulajadi untuk meningkatkan seksual lelaki, meningkatkan saiz, kekuatan dan kuasa ereksi, dan meningkatkan daya tahan seksual. berkesan serta merta dengan cepat dan meningkatkan prestasi seksual dari semasa ke semasa.



Hanya 1 kapsul anda dapat menikmati kepuasan tidak terhingga.

Libigrow adalah makanan kesihatan yang diformulasi khusus untuk semua peringkat usia.Libigrow diformulasi untuk bertahan lebih daripada 2 hari untuk satu kapsul pengambilannya.Diformulasi daripada herba 100% semulajadi dan terpilih serta bebas kesan sampingan.

Apa yang penting libigrow bersedia apabila diperlukan. Hanya 1 kapsul sahaja anda dapatkan rasa kesan ketegangan,ketahanan dalam hubungan jimak dan yang penting libigrow bersiap sedia apabila anda perlukan


RM50


CARA NAK ORDER : 013-3066540 WHATAPPS/SMS/CALL


Buat bayaran melalui cara-cara berikut: *Mesin ATM / Kaunter / Internet-Banking / Maybank2u dan lain-lain ke akaun di bawah:


MAYBANK


5122 6806 0093


CIMB


7042765243


PUBLIC BANK


4702 6594 35


BSN


0114 1290 0008 5491


BANK ISLAM


12092 02281 0552


RHB BANK


16202700084814


BANK RAKYAT


220806174867




* Nama : Mohd NAzaruddeen


http://www.batinmalaysia.com/libigrow


http://www.batinmalaysia.com/libigrow


http://www.batinmalaysia.com/libigrow
Pelawat terakhir


6 Feb 2009 - 9:54

Komen
Ahli lain tidak buat sebarang komen untuk nazanotrex.

Kawan
Tiada kawan untuk dipaparkan.
Versi Ringkas Masa sekarang: 21st April 2018 - 05:56 PM