IPB

Selamat datang Tetamu ( Masuk | Daftar )

Profil
Foto Personal
Bintang
 
Pilihan
Pilihan
Pernyataan Personal
nazanotrex buat masa ini tidak mempunyai sebarang pernyataan personal.
Maklumat Personal
nazanotrex
Percubaan
Umur tidak diketahui
Jantina tidak diset
Lokasi tidak diketahui
Tarikh lahir tidak diketahui
Minat
Tiada Info
Statistik
Sertai: 4-January 09
Profil Dilihat: 8,535*
Kemunculan Terakhir: Kelmarin, 06:09 PM
Masa: Nov 19 2017, 02:36 PM
3 kiriman (0 per hari)
Maklumat Perhubungan
AIM Tiada Info
Yahoo Tiada Info
ICQ Tiada Info
MSN Tiada Info
Contact Sulit
* Paparan profil terkemaskini setiap jam

nazanotrex

Member Rasmi


Topik
Kiriman
Komen
Kawan
setakat ini..
18 Nov 2017



Tahukah Anda, Kehidupan seharian setiap saat, baik wanita mahupun lelaki, mereka yang hidup pastinya bernafas iaitu menghidu dan menghembus udara sekitarnya. Kami Juga Menyediakan Satu Pewangi yang mampu memikat wanita apabila mereka menghidu pewangi dari anda..
Anda boleh gunakan minyak wangi Pherazone perfume mengandungi bahan pheromone sintetik bernama Androstenone, 5-alpha-an-drost-16-ene-one, androstenol,androsterone, estratetraenol dan androstadienone yang akan membuat mana-mana wanita yang berada dekat dengan anda merasa tertarik pada anda.
Dapatkan kelebihan daya tarikan seksual, Anda pasti puas hati dengan Pherozone perfume !!!


PHERAZONE MALAYSIA
PHERAZONE perfume kandungan pheromone tertinggi di dunia.
Mengapa anda perlu mengunakan Pherazone perfume?
Lebih diminati wanita
Mendapat lebih perhatian
Lebih daya tarikan seksual
Meningkatkan keyakinan diri
Lebih temu janji, Lebih seks


APA ITU PHERAZONE YANG SEBENARNYA?
Pherazone adalah wangian menjana pelbagai kesan aura dan mencuri perhatian manusia. Kesan keseluruhannya akan membuatkan anda rasa mudah untuk bergaul dan bermesra dan bertemu dengan kenalan baru.Yang anda akan benar-benar pasti ialah bau pheromones yang unik membuatkan ramai orang tertanya-tanya di dalam hati "bau apakah ini" disebabkan kesan pheromones yang bermain dengan minda mereka.
Tidak seperti kebanyakan pewangi, kerana anda tau sebaik sahaja menghidu minyak wangi, anda tahu itu minyak wangi..tetapi pheromones Pherazone kalau dihidu, alam membuatkan anda tertanya-tanya.."bau apa ni" ... hemm...


KUASA PHEROMONE DALAM PHERAZONE PERFUME
Kajian menunjukkan seseorang individu memilih pasangan yang mereka suka bukan hanya berdasarkan pada rupa semata-mata. Mereka memilih pasangan yang mareka rasakan ada sesuatu yang menarik. Maka tidak hairanlah kenaoa ada yang mukanya tidaklah kacak/cantik mana, perangai pon teruk tetapi mempunyai pasangan yang baik dan cantik/kacak.Ini disebabkan kadar pengeluaran pheromone yang dihasilkan oleh seseorang itu sendiri yang membuatkan individu lain tertarik dengannya.
Kini dengan kuasa pheromone yang terkandung dalam Pherazone, ia dapat membuatkan anda menarik pada orang di sekeliling anda.


Pherazone mengandungi pheromone sintetik hasi kajian saintis berdasarkan pheromone tulen yang berdasarkan pheromone tulen yang terdapat pada manusia lelaki dan wanita.
Pherazone mengandungi kepekatan pheromone yang paling tinggi di pasaran dunia. Tidak hairanlah kenapa Pherazone di jual pada harga yang mahal.
Gunakan pheromones, sejenis hormon perangsang nafsu semulajadi yang berkuasa, anda boleh memikat, mempesona, menguja, dan menggoda mana-mana individu pilihan anda.
Pheromones akan meningkatkan daya keterampilan anda secara mendadak.
Pheromones membolehkan anda kelihatan seksi dan menawan.
Pasangan akan cuba menggoda anda tanpa anda sedari.
Lebih mata memandang kearah anda tanpa paksaan.
Dengan kuasa memikat inin, anda pasti akan dapat lebih perhatian.
Anda akan dapat lebih senyuman dari pasangan.
Anda dapati hubungan menjadi lebih baik secara spontan.
Hari yanga anda lalui, pasti akan lebih menyeronokan!


Pheromones adalah bau semulajadi yang dikeluarkan oleh badan, untuk berkomunikasi dengan orang di sekeliling anda. Melalui pelbagai kajian, saintis mendapati bahawa manusia menggunakan bau sebagai perantara yang mengawal tingkahlaku ketika berkomunikas, secara sedar atau tidak.
Sekarang telah diketahui bahawa tingkahlaku manisia dioengaruhi kuat oleh deria bau semulajadi ini. Bau ini dapat menolong anda menarik perhatian dan memikat mereka yang berlainan jantina.


Kajian menunjukakn seseorang individu memilih seseorang yang mereka sukai bukan hanya berdasarkan rupa semata-mata.
Mereka memilih pasangan yang mereka rasakan ada tarikan yang kuat. Dan sekarang anda bertuah kerana dengan kuasa pheromones dari Pherazone anda boleh membuat mana-mana individu merasakan perasaan tertarik yang amat sangat terhadap anda.
Pasangan akan memuji  bau anda yang begitu menarik dan menawan, sebenarnya mereka tertarik pada pheromones yang terkandung dalam Pherazone. Kajian mengenai pheromones telah membuatkan yang ia boleh menaikkan sifat romantik pasangan anda dan membuatkan mereka inginkan lebih perhatian dari anda.
Pengunaan Pherazone akan menyemarakkan lagi kasih sayang pasangan anda!
Pherazone pasti akan mengubah hidup anda.



KANDUNGAN
1 Botol = 15ML
Boleh digunakan 3 ke 6 bulan setiap botol
Lebih Jimat dan Berbaloi

CARA MENGGUNAKAN PHERAZONE
Kesilapan yang biasa dilakukan pengguna yang baru adalah menggunakan pheromones dengan banyak kali. Disebabkan ia adalah pekat.
Menggunakan dengan LEBIH BANYAK, TIDAK AKAN meningkatkan kesan-kesannya.
Tentukan dengan menggunakannya secara berjimat-cermat, anda tidak akan kehabisannya dengan cepat.
Gunalah sedikit yang mungkin, anda mendapat manfaat dengan mendapat kesan yang lebih baik, pada kos yang lebih jimat.


Pheromones bukan hanya mampu memikat seks yang bertentangan, ia juga merangsang nafsu seksual pasangan anda. Ini bermaksud, dengan menitiskan Pherazone pada nadi anda, iaitu di pergelangan tangan dan leher, juga di belakang cuping telinga, daya tarikan seksual anda akan meningkat. Ini pasti membantu hubungan intim anda dengan kekasih anda. Pasangan tidak akan terlepas olehnya! Ia seperti magnet. Dengan kesan Pherazone ini, anda akan memperolehi kelebihan berbanding lawan anda.


Gunalah setiap masa, dan anda akan perasan bahawa, anda akan lebih sukses dengan pasangan. Pherazone akan meningkatkan keinginan nafsu pasangan yang bertentangan jantina di sekeliling anda secara sedar atau tidak. Kajian secara saintifik dan klinikal yang dijalankan ke atas penguna-penguna pheromones, ia mengekalkan dan memanjangkan tempoh perkahwinan, persahabatan dan persaudaraan. Ini membuktikan pheromones bukan sekadar penggalak nafsu. Ia juga membantu anda mengharungi kehidupan dengan lebih berjaya, Cubalah sendiri! Anda pasti teruja.






OFFER RM100


CARA NAK ORDER : 013-3066540 WHATAPPS/SMS/CALL


Buat bayaran melalui cara-cara berikut: *Mesin ATM / Kaunter / Internet-Banking / Maybank2u dan lain-lain ke akaun di bawah:




MAYBANK


5122 6806 0093


CIMB


7042765243


PUBLIC BANK


4702 6594 35


BSN


0114 1290 0008 5491


BANK ISLAM


12092 02281 0552


RHB BANK


16202700084814


BANK RAKYAT


220806174867




* Nama : Mohd NAzaruddeen



http://www.batinmalaysia.com/pherazone-perfume-malaysia




http://www.batinmalaysia.com/pherazone-perfume-malaysia




http://www.batinmalaysia.com/pherazone-perfume-malaysia
14 Nov 2017



APAKAH ITU SUPER KING ???


SUPER KING adalah supplement lelaki terbaik PERTAMA di malaysia
SUPER KING (Double G Herb’s)
dihasilkan secara makmal dengan piawaian kawalan yang tinggi.

SUPER KING dirumus khas oleh pakar-pakar kesihatan terkemuka seluruh dunia.
SUPER KING berasaskan 100% herba terpilih dan bebas bahan kimia dan dijamin selamat tanpa sebarang kesan sampingan.


SUPER KING merupakan produk asli dan tulen serta bebas dari Steroids.
Kajian menunjukan SUPER KING bertindak pantas dan 100% selamat digunakan.
Nutrisi semulajadi.
100% berkesan.
100% selamat.
100% halal.


ANTARA KELEBIHAN SUPER KING.
*KELAKIAN OPTIMUM*
membaik pulih tenaga batin.
merawat mati pucuk.
memastikan alat sulit keras & solid.
tahan lama ketika beraksi.
meningkatkan kualiti & kuantiti sperma.
membesar dan memanjangkan alat sulit jika diamalkan secara konsisten selama 3 bulan.
*AKTIVITI SUKAN*
meningkatkan tenaga & stamina.
membina ketahanan & fokus.
meningkatkan sistesis protien untuk otot.
*KESIHATAN*
mencegah diabetis & darah tinggi.
mengawal paras gula dalam darah.
mengurangkan kolestrol.
membakar lemak.
membaiki sistem peredaran darah.
memperbaiki sistem imun.
meningkatkan kesihatan kardiovaskular.


Cara-cara aturan makan kapsul super king.
Super king hendaklah diambil satu kapsul selepas1/2jam sarapan pagi dan satu kapsul sebelum tidur. Satu hari dua kapsul sahaja.
Hendak lah minum air mineral/air masak sekurang-kurangnye 1.5liter (1botol besar mineral) sehari,lagi banyak anda minum lagi bagus.


*Jika anda ada mengambil ubat-ubatan lain contohnya ;
Antibiotik, supplement putihkan muka, fat bunner(kempis perut) dan sebagai nya,anda perlu jarakkan sekurang-kurangnye 2 jam sebelum atau 2 jam selepas untuk mengambil super king untuk elak ia mencuci herba super king.
jika anda mula mengambil super king secara konsisten dan berdisplin selama 3 bulan, anda akan lihat perubahan ketara pada zakar dan otot2 badan anda.


TESTIMONI PENGGUNA SUPER KING








OFFER RM160


CARA NAK ORDER : 013-3066540 WHATAPPS/SMS/CALL


Buat bayaran melalui cara-cara berikut: *Mesin ATM / Kaunter / Internet-Banking / Maybank2u dan lain-lain ke akaun di bawah:




MAYBANK


5122 6806 0093


CIMB


7042765243


PUBLIC BANK


4702 6594 35


BSN


0114 1290 0008 5491


BANK ISLAM


12092 02281 0552


RHB BANK


16202700084814


BANK RAKYAT


220806174867




* Nama : Mohd NAzaruddeen



http://www.batinmalaysia.com/superking-18



http://www.batinmalaysia.com/superking-18



http://www.batinmalaysia.com/superking-18
14 Nov 2017



Gambir Emas Testimoni | Gel gambir emas | Gambir emas performance gel | gambir emas 4 in 1 | kelebihan gambir emas


Anda Menghadapi Masalah Berikut???
CEPAT Pancottt
ZAKAR Tak Kerasss Dan Lembikkk
Telah Menggunakan Pelbagai Produk dan Kecewa Setakat Ini,
Kami Telah Membantu Para Suami Diluar Sana Mengatasi Masalah Diatas Dan Feedback Dari Mereka Cukup Memberansangkan
GAMBIR EMAS Performance Gel
Memperkenalkan GAMBIR EMAS PERFORMANCE GEL
Gel Yang Mempunyai 2 Fungsi.
Pertama Melambatkan Proses EJAKULASI PRA-MATANG
Kedua Dapat Membesar, Memanjang Dan Mengeraskan zakar Anda
Produk Berasaskan Resipi Tradisional Turun Temurun Dan Tanpa Bahan Kimia Serta Mempunyai Kelulusan Dari KKM.
TIDAK Panas
TIDAK Kebas
TIDAK Melekit
MUDAH Untuk Digunakan


GAMBIR EMAS PERFORMANCE GEL juga membantu;
Membina otot
Mengembalikan prestasi
Mengekalkan keremajaan
Menghapuskan bakteria dan parasit
Segar dan lembutkan kulit


GAMBIR EMAS Performance Gel
Gambir Emas Performance Gel ialah merupakan produk yang diformulasi daripada bahan organik terpilih dari Malaysia,Indonesia,Arab Saudi,India,Afrika.
Bahan-bahan terpilih ini diproses menggunakan teknik pengilangan moden diMalaysia mengikut garis Good Manufacturing Practices (GMP), Halal, Bersih dan Selamat malah lulus KKM.Gel Gambir Emas ini adalah gel yg dihasilkan 100% bahan organik terbaik dan terpilih antaranya Uncaria Gambir,
Sandalwood,Virgin Coconut Oil,Papermint,Aloe Vera dan Jojoba Oil.
Gambir Emas Performance Gel ini adalah dari bahan organik.Ia tidak dicampur dengan sebarang bahan kimia berbahaya ataupun dadah terlarang!Ia selamat,bersih,halal dan tanpa kesan sampingan.Gel Gambir Emas ini juga mampu mengatasi
masalah mati hujung pucuk.Selain itu ia membantu mengeratkan keharmonian rumah tangga seseorang.Ramai yg telah mencubanya dan TERBUKTI BERKESAN.
Gambir Emas Performance Gel adalah jalan penyelesaian kepada
masalah tersebut.Sehingga kini barang yg terjual lebih dari 80,000 unit dan 99% terbukti dpt menyelesaikan masalah pancutan awal.Gambir Emas penyelesaian kepada kitasemua!!.Tunggu apa lagi..jom dapatkan segera gel ini selagi stok masih ada!

GAMBIR EMAS PERFORMANCE GEL
Kami tidak mereka cerita. Mereka telah menikmati apa yang mereka cari selama ini. Tibalah masanya anda pula merasai perbezaannya selepas menggunakan GAMBIR EMAS INI!
Produk ini bukan dalam bentuk getah yang perlu dicampur air atau jenis minyak. Tetapi sejenis GEL dan READY TO USE!
Produk ini tidak menyebabkan zakar anda panas, melekit, berlendir dan tidak menyebabkan pasangan berasa kebas seperti mana anda guna gambir sarawak.
Anda akan merasa hangat dan gel ini membantu melancarkan perjalanan darah anda.
Dengan penggunaan yang betul, anda mampu bertahan antara 20 minit hingga 60 minit tanpa perlu tewas awal lagi.
Anda dan pasangan kekal rasa nikmat dan gembira dapat melakukan pelbagai aksi!

GAMBIR EMAS PERFOMANCE merupakan produk yang PERTAMA 4in1 di MALAYSIA

Fungsi gambir emas
TAHAN LAMA
KERAS
PANJANG
BESAR

GAMBIR EMAS Performance Gel
Kandungan 100% Organik, Halal, Bersih dan Selamat.
Formulasi terbaik dari bahan-bahan terpilih seperti:
Gambir, Papermint, Spearmint, Aloe Vera, Sandalwood, Jojoba Oil dan Virgin Coconut Oil.
Kandungan;
Water, Glycerin, Olea Europaea (Olive), Fruit Oil, Negella Sative Seed oil, Sea Cucumber Extract, Cetearyl, Polysorbate 60, PEG-150 Stearate, Steareth 20, Argania Spinosa Kernel Oil, Ascorbic Acid, Eugenia Caryophyllus (Clove) Flower Extract, Eurycoma Longifolia Root Extract, Uncaria Gambir Extract, Tocopheryl Acetate, Sodium Benzoate, Benzoic Acid, Parfum.
Gambir emas tipu ? Kesan sampingan gambir emas?
Tiada kesan sampingan seperti kulit meradang (sesetengah produk jenama lain memberi kesan sampingan), malah produk ini mampu menyihatkan zakar anda.
Gambir Emas ini telah didaftar dan LULUS KKM dengan nombor pendaftaran NOT151002720K, Syarikat pengeluar produk ini adalah 100% milik bumiputera islam dan kilang juga adalah kilang milik bumiputera islam dengan status GMP, Halal dan kilang berdaftar dengan KKM.

KEBAIKAN GAMBIR EMAS PERFORMANCE GEL
Membantu melabatkan ejakulasi Pra-matang
Menyihatkan kulit dan urat zakar
Melancarkan sistem pengaliran darah
Kesannya serta merta
Tiada kesan sampingan
100% dari bahan organik terpilih
Halal dan Selamat tanpa bahan kimia
Mudah digunakan dan mudah dibawa kemana sahaja
Kelebihan Gel Gambir Emas ni berkesan untuk:
Melambatkan pancutan
Mengeraskan zakar
Memanjangkan zakar
Membesarkan zakar
Tidak panas dan Tidak kebas
Bertahan lama 30-60 minit!
Kelulusan dari KKM (not 151002720 K)
Tiada kesan sampingan seperti kulit meradang
Khasiat Gambir Emas
Mencegah terjadinya masalah cepat pancut.
Mengatasi masalah mudah ngilu dan geli pada zakar.
Melambatkan ejakulasi.
Melancarkan sistem pengaliran darah.
Menyihat kulit dan menguatkan urat.
Halal dan selamat tanpa bahan kimia.
100% dari bahan organik terpilih.
Kesan serta merta tanpa kesan sampingan.


CARA PAKAI GAMBIR EMAS Performance Gel / Cara guna gambir emas
gambir emas cara guna (Pastikan zakar anda kering, dah basuh lap kering)Bace doa dulu tau
Picit gel sebanyak 2-3 kali. Sesuaikan dos gel, Ini kerana kulit zakar berlainan, ada yang tebal dan ada yang nipis.
Sapu seluruh kepala zakar lebihkan kawasan yang anda rasa geli
Urut lembut dari pangkal ke kepala
Urutan lawan arah jam pada kepala zakar dan urutan ke hadapan pada batang zakar.
Pastikan gel disapu rata dan KERING
Biar kan serap dalam masa 1jam – 1 ½ jam.
Boleh bersama terus tanpa basuh.
Jika pasangan nak ORAL, basuh dulu.
Untuk memudahkan tuan, andai kata tuan Nak BERSAMA dengan isteri pada pukul 10 Malam,. Pukul 8 Malam tu tuan dah sapu GGE pada zakar tuan. In sha Allah, MEMANG SANGAT POWER..


GAMBIR EMAS Performance Gel
GAMBIR EMAS PERFORMANCE GEL Kaedah urutan untuk zakar lebih;
Kegunaan gambir emas
KERAS
PANJANG
BESAR
TAHAN LAMA
GAMBIR EMAS Performance Gel juga boleh digunakan untuk mengurut zakar bagi membantu mengembangkan dan melancarkan perjalanan darah. Gunakan 2 kali sehari untuk kesan optimum atau 2 jam sebelum bersama pasangan/isteri.

NOTA: Losyen/Gel ini akan meresap selepas 30 minit disapu. Sebaiknya dibasuh terlebih dahulu sebelum bersama.
Cara Urut untuk BESAR & PANJANG saiz
GGE digunakan sebanyak 2x sehari iaitu waktu pagi dan petang.
Tekan GGE sebanyak 2 kali dan sapu rata ke kepala zakar (lawan putaran jam), dan batang zakar (urutan ke hadapan)
Sapu gel sehingga betul2 kering untuk mengelakkan irritasi/ketidakselesaan.
Andai kata tuan nak bersama dengan Isteri pada malam hari, TAK PERLU sapu dah, teruskan hajat tuan kerana tuan dah amalkan sebanyak 2x sehari.
Selamat Berjaya.
Semoga RUMAHTANGGA tuan semakin bahagia dan Kekal ke akhir hayat. Amin.
Dah tau manfaat gambir emas dan cara pakai gambir emas performances gel now kita tengok



Testimoni Gambir emas pilihan dia pula






OFFER RM70


CARA NAK ORDER : 013-3066540 WHATAPPS/SMS/CALL


Buat bayaran melalui cara-cara berikut: *Mesin ATM / Kaunter / Internet-Banking / Maybank2u dan lain-lain ke akaun di bawah:




MAYBANK


5122 6806 0093


CIMB


7042765243


PUBLIC BANK


4702 6594 35


BSN


0114 1290 0008 5491


BANK ISLAM


12092 02281 0552


RHB BANK


16202700084814


BANK RAKYAT


220806174867




* Nama : Mohd NAzaruddeen


http://www.batinmalaysia.com/gambir-emas-performance-gel



http://www.batinmalaysia.com/gambir-emas-performance-gel



http://www.batinmalaysia.com/gambir-emas-performance-gel
7 Nov 2017


Khas untuk lelaki yang yang pentingkan keperkasaan dan tenaga kelakian serta untuk kaum wanita yang mengalami masalah kesihatan sahaja.
Adakah anda mengalami masalah :
Lemah daya ketahanan dan ketidaksuburan ??
Tidak tahan lama atau ejakulasi pramatang ??
Memiliki diameter saiz zakar kecil, tidak panjang dan keupayaan seks yang lemah??
Tidak mudah terangsang ??
Tidak bertenaga dan tidak bersemangat ?? DAN PELBAGAI LAGI !
Atasi masalah tersebut kerana ianya dijamin puas hati, luar biasa, hebat diranjang serta terpancar kepuasan dan keriangan.
Berita gembira kepada anda kerana kali ini Admin ingin memperkenalkan satu produk kesihatan yang bukan sahaja bagus untuk kesihatan lelaki dan perempuan, malah kaya dengan pelbagai khasiat yang tersirat serta memulihkan deretan penyakit yang menghuni diri kita sejak sekian lama !
Produk kesihatan yang dimaksudkan ialah ACAI BERRY MACA


KANDUNGAN 1 PEK ( 5 SACHET)


FUNGSI UTAMA
Pengambilan paket PERTAMA DAN KEDUA
Tindak balas – selepas 2 jam pengambilan akan memberi kepuasan kepada isteri yang sangat luar biasa…..!!!
Pengambilan paket KETIGA DAN KEEMPAT
Tindak balas – membantu kaum lelaki mempunyai saiz zakar yang lebih besar, panjang serta keupayaan seks yang kuat.
Pengambilan paket seterusnya :
Kepuasan LUARBIASA !!
Mudah Teransang
Tingkat Tahap Ketegangan
Sentiasa Bertenaga dan Bersemangat
Tinggi Tahap Kesuburan
Kuatkan Daya Ketahanan
Kepuasan Berulang-ulang
Kuatkan Daya Kesuburan
Panjang Waktu Bertahan
Berganda Waktu Keintiman
Berupaya Membesarkan dan Memanjangkan Zakar
Melancarkan Peredaran Darah
Khasiat dan kelebihan selepas pengambilan ACAI BERRY MACA kepada golongan lelaki :
Ø Membantu kaum lelaki memiliki diameter saiz zakar yang besar dan panjang serta keupayaan seks yang kuat
Ø Menggalakkan pembesaran sekali ganda organ seks lelaki
Ø Mengubah badan lalaki kepada lebih kuat, sihat, gagah dan bertenaga
Ø Dapat merawat mati pucuk (ED), Ejakulasi pramatang (PE) dan disfungsi seksual lelaki
Ø Mengimbangi hormone tubuh manusia dan menggalakkan rembesan hormoh lelaki (Testosteron)
Ø Merawat Hiperplasia Prostatik Benigna (BPH) dan kerap membuang air kecil pada waktu malam
Ø Meningkatkan sitem imunisasi badan
Ø Memperbaiki masalah keletihan dan kebimbangan
Ø Menguatkan daya ingatan walaupun telah lanjut usia


Cara PEMAKANAN :
Ambil 1/2 – 1 jam sebelum bersama isteri.
Tuangkan 1 sachet terus kebawah lidah. (boleh dimulakan dgn setengah sachet dan lihat kesannya. Bagi wanita guna hanya setengah sachet shj)
Kemam 30 saat-1 minit dan telan.
Minum air(jangan terlalu banyak)
Yang berumur dibawah 50 tahun 1 sachet untuk 3 hari sekali dan yang berumur 50 tahun – 1 sachet untuk 2 hari sekali.

*PENTING ! –
1) Elakkan minum tea, kopi, nescafe dan hisap rokok dalam masa dua jam untuk kesan maksimum
2) Kanak-kanak bawah umur dan perempuan mengandung dilarang mengambil ACAI BERRY MACA


OFFER RM120


CARA NAK ORDER : 013-3066540 WHATAPPS/SMS/CALL


Buat bayaran melalui cara-cara berikut: *Mesin ATM / Kaunter / Internet-Banking / Maybank2u dan lain-lain ke akaun di bawah:




MAYBANK


5122 6806 0093


CIMB


7042765243


PUBLIC BANK


4702 6594 35


BSN


0114 1290 0008 5491


BANK ISLAM


12092 02281 0552


RHB BANK


16202700084814


BANK RAKYAT


220806174867




* Nama : Mohd NAzaruddeen


http://www.batinmalaysia.com/acai-berry-maca


http://www.batinmalaysia.com/acai-berry-maca


http://www.batinmalaysia.com/acai-berry-maca
7 Nov 2017



SPANISH FLY D5 sejenis cecair perangsang nafsu untuk mengatasi masalah dingin seks.Masalah isteri macam batang pisang  tidak mahu melawan…atau langsung tak ingin berasmara.

Kesan:
Beberapa minit setelah mengambil produk ini , wanita akan mengalami degupan jantung yang lebih laju,badan sedikit hangat dan rasa ghairah pada kemaluan di bawah pengaruh seksual. Wanita akan dahagakan belaian,menjadi bertambah ghairah dan sedia di goda. Selepas setengah jam jangan biarkan saja isteri tu…terus goda agar terus teransang
Sebotol 10ml boleh digunakan empat kali. Tanpa rasa, warna dan bau. Produk ini boleh dicampurkan terus ke dalam minuman. Dengan maksima 15 titik isteri akan merasa ransangan seks dan ingin melakukan hubungan kelamin dan akan melakukan apa sahaja mengikut kemahuan Kandungan: Produk ini di adun menggunakan kaedah bio technology terkini yang berkualiti tinggi. Tidak mengandungi toksik,dadah,alkohol malahan tiada kesan sampingan dan yang penting ianya selamat.  Spanish Fly D5  adalah merupakan sejenis bahan kimia tanpa bau yang dihasilkan dari sejenis kumbang yang dikenali sebagai Spanish Beetles Semasa ingin mengawan kumbang jantan mengeluarkan sejenis bahan yang menarik pasangannya untuk mengawan.

Bahan tersebut kini dihasilkan di makmal dengan konsentrasi yang berteknologi tinggi. Ia membuat nafsu ranjang membuak, juga meningkatkan ghairah selera seks terhadap pasangan. Spanish Fly D5 dijamin selamat kerana ia terhasil dari sumber semulajadi dan bukannya bahan tiruan. Produk ini adalah sesuai untuk yang sudah berumahtangga dalam mengembalikan keceriaan memadu asmara dan kasih sayang keluarga.

OFFER RM70


CARA NAK ORDER : 013-3066540 WHATAPPS/SMS/CALL


Buat bayaran melalui cara-cara berikut: *Mesin ATM / Kaunter / Internet-Banking / Maybank2u dan lain-lain ke akaun di bawah:




MAYBANK


5122 6806 0093


CIMB


7042765243


PUBLIC BANK


4702 6594 35


BSN


0114 1290 0008 5491


BANK ISLAM


12092 02281 0552


RHB BANK


16202700084814


BANK RAKYAT


220806174867




* Nama : Mohd NAzaruddeen



http://www.batinmalaysia.com/spanish-fly-d5



http://www.batinmalaysia.com/spanish-fly-d5



http://www.batinmalaysia.com/spanish-fly-d5
Pelawat terakhir


6 Feb 2009 - 9:54

Komen
Ahli lain tidak buat sebarang komen untuk nazanotrex.

Kawan
Tiada kawan untuk dipaparkan.
Versi Ringkas Masa sekarang: 19th November 2017 - 02:36 PM