IPB

Selamat datang Tetamu ( Masuk | Daftar )

 
Reply to this topicStart new topic
> kisah kipas, cerita perihal kipas
abdfatah
kiriman Sep 23 2008, 08:53 AM
Kiriman #1


Bukan Eksekutif
*

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 67
Sertai: 20-September 08
No. Ahli: 70



pelbagai jenis kipas anda boleh temui di pasaran masa kini. ada yang 3 bilah ada yang 4 bilah. kipas antik pun ada... ada yang berdiri dan ada yang duduk. kipas sememangnya akan menjadi pilihan ramai selain dari aircond. mari kita selidik kenapa ramai orang memerlukan kipas di rumahnya... di mana jua anda berada anda akan menemui kipas elektronik yang ada dalam kebanyakan rumah. kalo takder kipas sudah tentunya rumah tersebut akan membahang dengan begitu hangat sekali. tidak senang duduk dibuatnya... macam cacing kepanasan... kipas jugak yang cool menjadi pilihan tatkala panas membara...

kipas yang bagaimana bentuknya yang anda gunakan di rumah anda? apa yang istimewanya kipas di rumah anda?

aiyaaa cerita kipas ke...?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gpk1
kiriman Sep 23 2008, 05:58 PM
Kiriman #2


Percubaan


Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 3
Sertai: 20-September 08
No. Ahli: 73



Ada sejenis kipas kat ofis..kipas daun....buat kipas boss he he he
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ketaqlutut
kiriman Oct 13 2008, 01:51 AM
Kiriman #3


Bukan Eksekutif
*

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 37
Sertai: 11-October 08
No. Ahli: 120



nak kena jawab secara lawak ke serius ni?.. bq.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bakteria
kiriman Nov 20 2008, 09:43 AM
Kiriman #4


Eksekutif Junior
**

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 159
Sertai: 18-November 08
No. Ahli: 273



tu r..lgpn topik kipas ni tk bnyk upcoming dlm teknologi nih...sbb dorg tumpu aircond lak...kipas cmtu jela...plg kuat pn ada memori(brapa lama nk on, ada timer)...tu je...


--------------------
Good 2 View Nice 2 Imagine

Go to the top of the page
 
+Quote Post
WaKenaBeb
kiriman Dec 15 2009, 06:42 PM
Kiriman #5


Eksekutif Junior
**

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 425
Sertai: 16-November 08
Daripada: NegeriHangJebat
No. Ahli: 252



tp yg paling aku x lupa ialah 'kipas lipas' dlm citer doremi tu. wakaka... 24.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 pengguna membaca topik ini (1 Tetamu dan 0 Pengguna tidak dikenali)
0 Ahli:

 



Versi Ringkas Masa sekarang: 26th September 2022 - 03:49 AM