IPB

Selamat datang Tetamu ( Masuk | Daftar )

Profil
Foto Personal
Bintang
 
Pilihan
Pilihan
Pernyataan Personal
cOoL !!!
Maklumat Personal
aEiN
Eksekutif Junior
28 tahun
Perempuan
aRau PerLis,,,
Lahir Mei-9-1989
Minat
Tiada Info
Statistik
Sertai: 27-March 09
Profil Dilihat: 4,046*
Kemunculan Terakhir: 24th September 2011 - 12:13 PM
Masa: Sep 22 2017, 03:53 PM
166 kiriman (0 per hari)
Maklumat Perhubungan
AIM Tiada Info
Yahoo aein_jbee@yahoo.com
ICQ Tiada Info
MSN Tiada Info
Contact Sulit
* Paparan profil terkemaskini setiap jam

aEiN

Member Rasmi

**


Topik
Kiriman
Komen
Kawan
setakat ini..
1 May 2009
klo ade senarai tmpat praktikal kt johor bahru or dalam johor sila beritahu sy,,,
16 Apr 2009
Dalam keheningam malam penuh syahdu, a ramli masuk kekamar kerana mengantuk.(kemungkinan ada juga rasa yg lain - paham2 je lah.. pengantin baru! ) Dilihat isterinya sudah berselimut dari hujung rambut ke hujung kaki. "Malu agaknya. Maklumlah malam pertama..." bisik hati a ramli.

Dimatikanya lampu dan ia pun berbaring di katil. Dicelah2 saura kodok menyeru pasangannya, terdengar suara isteri berbisik, penuh romantis, "Buah papaya dah masak ranum, bila tupai nak datang merasa ?"
"Dah, apa citer ni ?" tanya Ramli dlm hati. Separuh malam dia terbaring berfikir. "Oh, agaknya isteri ku teringat kampung halaman.. sian.. sampai mengigau? Takpelah, biarlah dia tidur" bisik hatinya penuh understanding.

Mlm ke 2 adegan yg sama cuma dialognya agak berbeza. Bisik isteri "Sawah bendang dah siap dibajak, bila pak tani nak turun menyemai?" "kesiannya bini aku.. masih ngigau lagi.. aku mesti cari penawar !" Ramli bertekad.

Esok harinya, Ramli bercerita pada ayah yg kebetulan datang untuk bertanya khabar `pengantin baru' "Lah.." keluh ayah Ramli, "aku antar belajar sampai Universiti, benda cam ni pun kau tak paham?"

Ayahnya pun mula bercerita perihal adam & hawa, laila & majnun, romeo & juliet... (yg relevan untuk pegantin baru je!) Sepatah cakap orang putih "about the birds & the bees". "oh. cam tu." sengih ramli, "baru saya paham. Taulah apa nak buat malam ni!"

Malam yg sangat ditunggu2 ramli pun tiba... adegan sama dikamar tidur. cuma kali ini isterinya membisu seribu bahasa. "lah..
nape pulak senyap. takkan dia give up" tertanya2 si Ramli.

Setelah sekian lama tanpa suara dari isteri, Ramli pun ber! kata, "Dah lapar betul rasanya perut, boleh tupai datang merasa?" Malam dingin semakin sunyi.. tak jawab pun... "Kain pelikat dak disinsing rapi, boleh pak tani turun menyemai ?" pun..masih takde jawaban...
Ramli mencuba lagi.
"Juruterbang dah siap sedia... boleh pesawat turun mendarat ?"
Sayu sekali jawaban si isteri dari bawah selimut,

"Maaf tuan... Landasannya baru saje banjir...!"

Moral cerita :
Pada kaum lelaki - Kalau nak naik pelamin, jangan tunggu sampai cukup bulan. Nanti dah datang bulan kan rugi sendiri..

16 Apr 2009
Hello sayang... Kenapa sayang tak nak angkat telefon bila abang call handset sayang tadi... janganlah sayang merajuk lama2 sangat.. betui... abang tersangatlah rindu kat sayang... .. walaupun muka abang ni agak macho dan comel... . janganlah sayang jeles kat abang kalau2 ada awek lain yang asyik pandang2 dan senyum2 kat abang masa kita pergi dating... . biasa la itu... Apa... tak muat kan sayang dah test cincin tu masa kat kedai emas apek tu tadi... Kenapa la tak muat pulak... . janganlah sayang risau... . duit cincin yang sayang bayarkan tadi..esok2 abang bayarla balik kat sayang... .. sayang pun sedia maklum... .abang bukannya tak ada duit.. tapi duit tu abang dah belikan graphic card baru kat pc abang... . RAM pun abang dah beli yang baru... tambah lagi sekeping... kasi power sikit... . tu belum masuk nak tukar harddisk baru lagi tu... . abang tau sayang marah sebab abang yang selamba katak saja melompat longkang depan kedai apek tu tadi tanpa menunggu sayang melintas titi... . bukan abang tak gentleman.. tapi abang cuma memeriksa kalau-kalau ada bahaya di seberang sana... maafkan abang... tobat, lain kali abang tak buat lagi... ... . Kes masa makan kat kedai mamak tu tadi... sorry la... abang ingatkan nak test saja mee goreng sayang itu... . soksek..soksek... masa sayang pergi toilet.. tak perasan pulak..dah habis... sedaaaaaaappppp... .!! tapi kan abang dah ganti dengan roti canai kosong abang?? tak sedap ke roti canai kosong tu udah lah tu... . janganla merajuk lama lama... Oh yaa..!! henset kita ni kita tukar dulu la yee... abang pinjam jaap henset sayang... nanti abang tukaq la balik... . sayangkan ada handbag besar.. senang nak simpan henset abang yang besar tu... Hehehehe .. henset sayang kecik... boleh abang simpan dalam kocek abang... ... ... Betuuuul... ... ! semalam abang dah booked tiket cerita Salon itu... . abang ingat la kan... cashier cineplex tu lupa nak key in dalam komputer dia la... .. pasal tu la tiket dah habis... .. lagi satu... . sampin dan songkok ayah sayang yang abang pinjam untuk hari raya aritu... kira pinjam terus la yee... . boleh jugak guna masa hari nikah kita esok2... .. bukan abang tak nak beli baru... tapi sayang la... benda elok lagi... . buat apa nak beli baru kannn... tapi sayang jangan bagitau kat ayah sayang pula... .. ayah sayang sure tak perasan punya sebab nanti abang dye la sampin tu dengan warna lain... . buat masa ni motor abang masih dalam wokshop.. entah apa entah pomen tu buat tak siap2 lagi.. jadi Gen2 sayang ni... kira abang pakai dulu la yee untuk pergi kerja... . sayang bukan tak tau... tempat kerja abang kan jauh... . sayang pergi kerja naik LRT pun bolehh... .. lagi satu... besok sampai kat opis sayang nanti... ..sayang tolong bank- inkan RM300 kat akaun abang ye.. bukan apa... ... Gen2 sayang ni kuat mentekedarah minyak betuii... . motor kapcai abang pun tak begini... ... . okeyla sayang... ... dah cakap lama ni... .. jangan lupa top up kan prepaid abang nii... ... esok2 senang abang nak call sayang lagi.. bye-byee... .

16 Apr 2009
Manusia - Eh, dah subuh dah?
Malaikat - bangunlah wahai anak Adam, tunaikan solat subuh mu ...
Syaitan - Alahhhhhh, kejaplah, ngantuk ini...awal lagi nie?.zzzzzzzz

Manusia - Nak makan, laparlah ??
Malaikat - Wahai Anak Adam, mulakanlah dengan Bismillah...
Syaitan - Ahh, tak payahla... dah lapar ini !! mmm.. sedapnyaaaa?

Manusia - Hari ni nak pakai apa ye?
Malaikat - Wahai anak Adam, pakailah pakaian yang menutup aurat..
Syaitan - Ehh, panaslah, takde style langsung, nampak kampung!!!

Manusia - Alamak, dah lewat!
Malaikat - Bersegeralah wahai manusia , nanti terlewat ke pejabat..
Syaitan - Ahhh?awal lagi?mmm.. aaahh? suruh si X, punchkanlah?

Manusia - Azan sudah kedengaran.. .
Malaikat - Wahai anak Adam, bersegeralah menunaikan kewajipan
Syaitan - Baru pukul berapa.. rilex lah.. awal lagi nieii?.

Manusia - Eh, eh... tak boleh tengok ini, berdosa...
Malaikat - Wahai anak Adam, alihkanlah pandanganmu, sesungguhnya Allah Maha Melihat dan mengetahui!
Syaitan - Perggghh... best tu... . rugi ooo kalau tak tengok nie..

Manusia - Saudaraku sedang melakukan dosa
Malaikat - Wahai anak Adam, cegahla ia..
Syaitan - Apa kau sibuk? Jangan jaga tepi kain orang, lantaklahh?

Manusia - Elok kalau aku sampaikan nasihat ini kepada orang lain
Malaikat - Wahai anak Adam, nasihat-menasihatil ah sesama kamu..
Syaitan - Sendiri pikirlah, semua dah besar, buat apa susah?... pandai2lah?

Manusia - aku telah berdosa..
Malaikat - Wahai anak Adam, bertaubatlah kamu,sesungguhnya Allah Maha Pengampun.
Syaitan - Tangguhlah dulu, lain kali boleh bertaubat... lagipun muda hanya sekali....rugilah. .. (kalau sempat la)

Manusia - Kalau pergi, mesti seronok!
Malaikat - Wahai anak Adam, kakimu ingin melangkah ke jalan yang dimurkai Allah, berpalinglah dari jalan itu .
Syaitan - Jangan bimbang, tiada sesiapa yang tahu... Jomlahhh?

Manusia - Uuhhh? letihnya arini.. tak solat lagi nieee?.
Malaikat - Wahai anak Adam, taatilah Allah dan RasulNYA, kebahagiaan di dunia dan akhirat untukmu. Solat itu wajib bagimu...
Syaitan - Hey anak Adam, ikutilah aku,kebahagiaan di dunia (sahaja) dan kebahagiaan diakhirat (jangan mimpi lah!) untukmu...




16 Apr 2009
Ketukan power
Ada la sepasang suami isteri hidup di sebuah pekan..
Nk dijadikan cerita, si suami selalu pukul isteri dia..pukul guna tangan, kaki, sepak, terajang, penampar, sumer skali lar..
bini amat lah x tahan dek selalu sgt kene pukul...jd, dia pn pergila mintak cerai fasakh kat mahkamah..dapat la dia cerai...
lepas je bberapa bulan, dia pn nk cari laki baru...
cari kat internet plak 2...zaman kan dah moden...
dia tulis la ciri-ciri yg dia nk.. first, dia nk suami yg baik2 je...x pukul gn tgn, kaki, penampar, sepak n terajang...
kedua plak, dia nk yg kuat SEKS je..
nk dijadikan kisah, dtg la seorang lelaki, xde tangan, xde kaki....
KETUK la pintu umah perempuan 2...
"Tok, tok, tok"....
perempuan 2 pn buka la pintu,
perempuan : ya, encik ada apa dtg jumpa sy?
laki : Saya nak jadi calon suami awak"...
ampakan laki ni... dia jawab la "Ok"
perempuan : "Awak ada memenuhi ciri-ciri yg sy tulis dlm internet 2 ke?"
dgn sedih, laki 2 jawab : saya xde tgn, xde kaki, mcm mn sy nk pukul awk.."
perempuan : ok.., awk ni kuat SEKS?
laki 2 pn tunduk.....,
dengan perasaan malu, laki jawab : cuba awak pkir, sy KETUK pintu umah awk guna ape?


Pelawat terakhir


4 Sep 2009 - 7:41


27 May 2009 - 0:46


13 May 2009 - 7:18


29 Apr 2009 - 21:25


27 Apr 2009 - 7:30


22 Apr 2009 - 17:02


20 Apr 2009 - 12:51


27 Mar 2009 - 20:45


27 Mar 2009 - 11:51

Komen
aEiN
halooo,,,
27 Mar 2009 - 21:52

Kawan

2582 kiriman
2nd November 2013 - 10:30 AM

740 kiriman
4th May 2016 - 02:17 PM

439 kiriman
17th December 2009 - 04:27 PM

316 kiriman
Sulit

1830 kiriman
12th July 2014 - 09:31 PM

150 kiriman
17th October 2008 - 02:27 AM

56 kiriman
23rd September 2016 - 05:55 AM

392 kiriman
26th July 2010 - 11:23 AM

1 kiriman
14th January 2010 - 01:59 PM

93 kiriman
7th February 2011 - 11:56 AM
Papar Semua Kawan
Versi Ringkas Masa sekarang: 22nd September 2017 - 03:53 PM