IPB

Selamat datang Tetamu ( Masuk | Daftar )

Profil
Foto Personal
Bintang
 
Pilihan
Pilihan
Pernyataan Personal
nazanotrex buat masa ini tidak mempunyai sebarang pernyataan personal.
Maklumat Personal
nazanotrex
Percubaan
Umur tidak diketahui
Jantina tidak diset
Lokasi tidak diketahui
Tarikh lahir tidak diketahui
Minat
Tiada Info
Statistik
Sertai: 4-January 09
Profil Dilihat: 9,082*
Kemunculan Terakhir: 7th May 2018 - 09:14 PM
Masa: May 28 2018, 09:29 AM
3 kiriman (0 per hari)
Maklumat Perhubungan
AIM Tiada Info
Yahoo Tiada Info
ICQ Tiada Info
MSN Tiada Info
Contact Sulit
* Paparan profil terkemaskini setiap jam

nazanotrex

Member Rasmi


Topik
Kiriman
Komen
Kawan
setakat ini..
6 May 2018


Jamaica Oilmerupakan minyak urut khas untuk zakar lelaki. Dihasilkan khusus dari herba-herba orang negro yang diketahui mempunyai zakar yang besar-besar, Jamaica Oil mampu menambah saiz zakar anda, menguatkan zakar anda, membantu lelaki mengawal ejakulasi pra matang yang sering menghantui setiap lelaki dan lain-lain khasiat lagi.


Fungsi Jamaica Oil
Jamaica Oil menambah saiz zakar
Jamaica Oil membantu lelaki bertarung lebih lama
Jamaica Oil menguatkan otot zakar sekaligus membuatkan ereksi
zakar lebih mantap
Jamaica Oil melancarkan peredaran darah dikawasan zakar
Kandungan: 50ml


Cara penggunaan :
Jamaica Oil di oleskan secara merata keseluruh penis terus di urut searah dari pangkal ke ujung penis dengan merata di lakukan setiap pagi selama 3-5 minit.
UNTUK TAHAN LAMA : di oleskan 10 minit sebelum berhubungan dengan lalu di urut terus di cuci dan siap melakukan hubungan seksual. Untuk menambah keras dan tahan lama.


Hasilnya :
Dalam pemakaian 1 – 3 hari dan seterusnya sudah mulai kelihatan hasil sedikit dan pemakaian di lakukan terus menerus untuk mendapatkan hasil yang maksima sesuai dengan keinginan anda.
(Setakat ini jamaica oil paling laris jualannya)

RM50


CARA NAK ORDER : 013-3066540 WHATAPPS/SMS/CALL


Buat bayaran melalui cara-cara berikut: *Mesin ATM / Kaunter / Internet-Banking / Maybank2u dan lain-lain ke akaun di bawah:


MAYBANK


5122 6806 0093


CIMB


7042765243


PUBLIC BANK


4702 6594 35


BSN


0114 1290 0008 5491


BANK ISLAM


12092 02281 0552


RHB BANK


16202700084814


BANK RAKYAT


220806174867


* Nama : Mohd NAzaruddeen



http://www.batinmalaysia.com/jamaica-oil


http://www.batinmalaysia.com/jamaica-oil


http://www.batinmalaysia.com/jamaica-oil
6 May 2018


Tahukah anda lelaki yang paling panjang zakarnya di dunia ini adalah kaum Arab Sudan. Apakah rahsia mereka ?
Kini rahsia mereka telah terbongkar.Sila baca keterangan di bawah:


Adakah saiz zakar itu penting dalam memberikan kepuasan kepada pasangan kita ?
Dalam kajian oleh penyelidik di Amerika terhadap pendapat perempuan tentang saiz zakar pasanganya, 67% menyatakan saiz zakar adalah faktor penting dalam mencapai kepuasan seks. Saiz zakar yang kecil menyebabkan ianya tidak dapat menusuk ke dasar faraj wanita dimana didasar faraj ini terdapat tempat yang paling sensitif yang boleh mempercepatkan inzal wanita dan memberikan kepuasan yang optimum.


Apakah saiz zakar lelaki normal?
Seperti yang diterangkan sebelum ini, bagi setiap lelaki Asia yang matang, saiz purata zakar normal pada ketika tegang adalah pada saiz 4-6 inci. Dikatakan kaum Afrika Sudan dan Arab mempunyai zakar yang besar dan panjang purata 7 ke 9 inci. Didalam rekod dunia, lelaki yang paling panjang zakarnya ialah lelaki Arab Sudan , yang mempunyai zakar sepanjang 18 inci.

Bagaimanakah kaum ini mampu mempunyai saiz zakar yang besar dan panjang ?
Tentu ada rahsia disebaliknya. Ramai dari kita tidak tahu yang kaum Arab Sudan ini mengamalkan teknik-teknik pengurutan zakar semenjak mereka masih kecil lagi sehinggalah mereka boleh mencapai saiz yang mereka kekehendaki. Teknik urutan ini boleh diamalkan oleh semua lelaki tanpa mengira peringkat umur atau saiz badan. Yang penting sekali kita mengamalkan latihan pengurutan ini dengan kaedah yang betul sehingga kita mencapai saiz zakar yang kita kehendaki.


Pentingkah Saiz Zakar Bagi Seorang Lelaki?
Jika lelaki tidak merasa khuatir tentang saiz, ketegangan, kekuatan yang dimiliki ketika melakukan hubungan, bererti ia tidak tahu bahawa bahwa hal-hal ini penting untuk diperhatikan.

Ketika lelaki membicarakan seks dengan pasangannya, ramai akan berpendapat fantasi seks wanita yang mahukan zakar lelaki dengan ukuran yang besar akan memberi kepuasan dalam mekakukan hubungan seks. Jarang sekali ada wanita yang fantasi seksnya berpusat pada zakar yang cacat, bersaiz kecil, ataupun lemah.


Lebih dari 90% atau malah lebih dari 95% wanita lebih mudah mencapai orgasme melalui rangsangan ‘clitoris’ atau biji tutt!. Hanya wanita yang suka rangsangan faraj untuk mencapai orgasme, walaupun terdapat wanita yang dapat mencapai orgasme hanya melalui rangsangan pada faraj. Dalam hal ini, ukuran zakar yang sesuai, ketegangannya, dan bertenaga merupakan peranan yang utama untuk mencapai orgasme.


Walaupun wanita boleh mencapai orgasme melalui rangsangan pada faraj, tetapi zakar yang besar dan keras merupakan pengaruh yang kuat terhadap fantasi wanita dalam melakukan hubungan. Rangsangan mungkin saja terletak pada ‘clitoris’ atau biji tutt!, tetapi fantasi merupakan suatu keperluan utama untuk mencapai rangsangan ‘clitoris’ atau biji tutt! sehingga tercapai orgasme mungkin dapat dikatakan masih tertumpu pada penembusan organ sensitif wanita, dan biasanya penembusan tersebut dilakukan oleh zakar yang besar.


Terdapat juga lelaki dengan saiz zakar yang kurang ideal untuk memuaskan kaum wanita dengan ketegangan zakar dan asupan tenaga yang cukup ketika melakukan hubungan. Paling tidak pun, sebahagian lelaki masih merasa bimbang terhadap ketegangan zakar dan tenaga yang dimiliki ketika berhubungan meskipun kebanyakan lelaki memiliki zakar kelamin yang baik pada usia antara 20 dan 30 tahun, maka denga alasan demikian sejumlah lelaki cuba untuk memperbaiki fungsi seksualnya pada usia lanjut, walaupun telah diketahui bahwa kemampuan seksual lelaki akan berkurang ataupun saiz zakar yang tidak ideal disebabkan oleh faktor-faktor keturunan seiring dengan meningkatnya usia.


Pendapat menyatakan bahawa nafsu gairah seks merupakan faktor besar dalam kehidupan manusia. Kenyataan demikian cukup beralasan jika diandaikan kepada lelaki yang tidak dapat menerima kekurangan yang dimilikinya dalam hal seksual (ukuran atau ketegangan zakar yang tidak mencukupi), mereka akan lebih merasakan tekanan pada keadaan dirinya berbanding dengan mereka yang bersyukur dan yakin bahwa zakarnya ataupun fungsi seksualnya cukup sihat dan berprestasi baik walaupun sebenarnya tidak demikian. Dengan kata lain, mereka yang memiliki ukuran zakar yang lebih kecil, tidak mahu membiarkan keadaan tersebut begitu saja, cuba mencari penyelesaian sehingga ada yang menjadi pakar dalam mengatasi hal ini.

RM50


CARA NAK ORDER : 013-3066540 WHATAPPS/SMS/CALL


Buat bayaran melalui cara-cara berikut: *Mesin ATM / Kaunter / Internet-Banking / Maybank2u dan lain-lain ke akaun di bawah:


MAYBANK


5122 6806 0093


CIMB


7042765243


PUBLIC BANK


4702 6594 35


BSN


0114 1290 0008 5491


BANK ISLAM


12092 02281 0552


RHB BANK


16202700084814


BANK RAKYAT


220806174867


* Nama : Mohd NAzaruddeen


http://www.batinmalaysia.com/arabian-oil



http://www.batinmalaysia.com/arabian-oil



http://www.batinmalaysia.com/arabian-oil
6 May 2018



Prof Oil merupakan minyak urut khas untuk zakar lelaki. Dihasilkan khusus dari herba-herba, Prof Oil mampu menambah saiz zakar anda, menguatkan zakar anda, membantu lelaki mengawal ejakulasi pra matang yang sering menghantui setiap lelaki dan lain-lain khasiat lagi.
Prof Oil diguna 2 minit setiap hari sama ada sebelum mandi pagi atau mandi petang.


Fungsi Prof Oil
Prof Oil menambah saiz zakar
Prof Oil membantu lelaki bertarung lebih lama
Prof Oil menguatkan otot zakar sekaligus membuatkan ereksi zakar lebih mantap
Prof Oil melancarkan peredaran darah dikawasan zakar


Kaedah Urut Zakar Menggunakan Prof Oil
Urut dari pangkal hingga ke kepala zakar sisi kanan dan kiri. Tahan kulit di bahagian pangkal zakar sekiranya kulit zakar anda berkedut atau kendur. Lakukan 5 kali urut sekali genggaman.
Urut dari pangkal lubang dubur hingga ke pangkal buah zakar. Ulang 7 kali.
Tekan di dua bahagian lubang cincin dengan dua jari perlahan-lahan. Ulang 11 kali.
Urut di celah kelengkang hingga separuh peha dan seterusnya ke lutut. Ulang 21 kali.
Susur di pangkal zakar dan unit keluar kiri dan kanan atas dan bawah.Buat 7 kali.
Tangan kanan memegang zakar melalui bawah peha kanan, luruskan kaki sedikit demi sedikit sebanyak 7 kali.

RM50


CARA NAK ORDER : 013-3066540 WHATAPPS/SMS/CALL


Buat bayaran melalui cara-cara berikut: *Mesin ATM / Kaunter / Internet-Banking / Maybank2u dan lain-lain ke akaun di bawah:


MAYBANK


5122 6806 0093


CIMB


7042765243


PUBLIC BANK


4702 6594 35


BSN


0114 1290 0008 5491


BANK ISLAM


12092 02281 0552


RHB BANK


16202700084814


BANK RAKYAT


220806174867


* Nama : Mohd NAzaruddeen


http://www.batinmalaysia.com/prof-oil


http://www.batinmalaysia.com/prof-oil


http://www.batinmalaysia.com/prof-oil
16 Apr 2018


Jantan Pump yang direka dengan menggunakan konsep Dr Joel Kaplan membantu menguatkan otot zakar anda.Hasilnya? Zakar Lebih Besar Dan Isteri Kagum Dengan “ADIK” Anda.JOM..Kita alami bersama ape yg dah orng lain alami.Hasilnya? Zakar Lebih Besar Dan Isteri Kagum Dengan “ADIK” Anda.JOM..Kita alami bersama ape yg dah orng lain alami.


Sebelum menggunakan JANTAN PUMP

1.Kenali bahagian-bahagian pam terlebih dahulu. Anda mesti tahu butang untuk melepaskan angin.
2.Jangan bersetubuh atau melancap beberapa jam sebelum dan selepas menggunakan pam zakar.
3.Nipiskan atau cukur bulu zakar anda.
4.Tuam zakar dengan tuala yang dibasahi dengan air suam. Ini untuk relaks kan zakar anda sekaligus melancarkan peredaran darah dizakar anda.
5.Urut zakar anda dengan lembut menggunakan minyak lintag/belacak atau sebarang jenis water based lubericant.
6.Akhir sekali, sebelum gunakan Jantan Pump, pastikan zakar anda dalam keadaan tegang atau separa tegang. Paling baik separa tegang.



Cara guna JANTAN PUMP

1.Masukkkan zakar kedalam balang pam. Pastikan hujung balang menyentuh lantai zakar anda.
2.Tekan punat “on” bila anda bersedia.
3.Perlahan-lahan zakar anda akan ditarik/sedut. Anda akan dapat perhatikan zakar anda membesar.
4.Bila zakar mula terasa sakit, “off” kan Jantan Pump. Jangan paksa zakar anda kerana bersenam juga perlu bermula dengan perlahan tapi konsisten.
5.Biarkan zakar mengembang untuk jangkamasa 10-20 saat.
6.Kemudian tekan picu “PUSH” untuk keluarkan angin. Zakar anda akan mengecil semula.
7.Ulang langkah 2-6 beberapa kali selama 10 minit untuk 1 sesi.
8.Sekiaranya zakar anda pedih atau melecet, berhenti menggunakan Jantan Pump selama 72 jam. Selepas itu boleh sambung menggunakannya semula.


Jadual Waktu Mengunnakan JANTAN PUMP

Sekurang-kurangnya Jantan Pump harus digunakan 3 hari seminggu. Luangkan masa dalam 20 minit untuk bersenamkan zakar anda. Nak pakai lama bukan?


1)Bulan Pertama
Pam zakar untuk 10 minit > urut zakar secara lembut dengan minyak > pam zakar anda untuk 10 minit lagi.
2)Bulan Kedua
Pam zakar untuk 15 minit > urut zakar secara lembut dengan minyak > pam zakar anda untuk 10 minit lagi.
Bulan kedua ni, tingkatkan sedikit sedutan pam tu.



Soalan Lazim

Saya ada penyakit kencing manis. Boleh guna Jantan Pump tak?
Kami tak galakkan pesakit kencing manis guna Jantan Pump kerana kami takut zakar anda melecet. Pesakit kencing manis tidak boleh mempunyai sebarang luka walaupun luka kecil kerana ianya akan melarat.

Bila saya boleh nampak kesan pembesaran tu?
Selepas 2 minggu anda menggunakan Jantan Pump, anda akan dapat rasakan kelainan pada zakar anda. Ereksi zakar semakin kuat, Bila berjimak pun lambat pancut. Selepas 1 bulan, saiz zakar pun mula bertambah.
Jika saya berhenti guna Jantan Pump, zakar saya akan kecil semula ke?
Soalan ni susah nak jawap. Sekiranya anda pergi gym bersenam bina badan. Kemudian badan anda dah six pax berketul-ketul. Sekiranya anda berhenti bersenam 2-3 bulan, agak-agak perut anda kekal six pax atau memboroi semula?
Jadi macam tu la dengan zakar anda. Apabila zakar anda berhenti bersenam, maka zakar anda akan kembali seperti asal. Jadi kami tak galakkan anda berhenti menggunakan Jantan Pump lebih dari 2 minggu.

Zakar saya pedih/lebam/melecet sangat selepas guna Jantan Pump. Kenapa ya?
Ada beberapa sebab zakar anda pedih/lebam/melecet.
ZaKar anda tidak tegang ketika guna Jantan Pump.
Anda terlalu memaksa zakar anda. Kurangkan sedikit tekanan angin ketika menggunakan Jantan Pump.
Guna Jantan Pump lebih dari 15 minit untuk 1 sesi.
Tidak urut zakar dengan betul selepas sesi pam yang pertama.


RM220


CARA NAK ORDER : 013-3066540 WHATAPPS/SMS/CALL


Buat bayaran melalui cara-cara berikut: *Mesin ATM / Kaunter / Internet-Banking / Maybank2u dan lain-lain ke akaun di bawah:


MAYBANK


5122 6806 0093


CIMB


7042765243


PUBLIC BANK


4702 6594 35


BSN


0114 1290 0008 5491


BANK ISLAM


12092 02281 0552


RHB BANK


16202700084814


BANK RAKYAT


220806174867


* Nama : Mohd NAzaruddeen


http://www.batinmalaysia.com/jantan-pump


http://www.batinmalaysia.com/jantan-pump


http://www.batinmalaysia.com/jantan-pump
8 Apr 2018




STALLION VACUUM PUMP SYSTEM

adalah suatu alat yang telah direka cipta khas untuk lelaki yang inginkan saiz zakar yang keras, besar dan panjang.

Pam zakar ini mampu memberikan kuasa maksimum kepada ereksi dan juga mampu memberikan daya ketahanan dalam hubungan seks.Pam Zakar Stallion merupakan alternatif bagi urutan. Jika anda tidak mahir dengan urutan batin, atau inginkan sesuatu yang ringkas dan cepat, pam zakar ini adalah pilihan yang tepat.




Selain dapat merawat penyakit mati pucuk (erectile dysfunction) dan ejakulasi pra-matang, ia juga terbukti dapat membantu lelaki yang inginkan saiz zakar yang besar serta mempunyai ketegangan dan kekerasan yang maksimum.

Pam Zakar Handsome Up mempunyai kepanjangan 11.2 inci dan berdiameter 2.95 inci. Jadi zakar anda mampu memanjang maksimum sehingga 11 inci dengan pengunaan Pam Zakar Stallion secara konsisten. Untuk hasil yang lebih memuaskan,

kami syorkan digunakan bersama dengan minyak lintah sensaoil. Hanya sapukan Sensaoil pada zakar dan kemudian pam dengan Pam Zakar Stallion sekerap yang mungkin. Pam Zakar Stallion diperbuat dari material berkualiti tinggi dan tahan lasak, dengan paparan meter tekanan udara anda mampu mengawal Pam Zakar Stallion dengan Mudah


RM170

CARA NAK ORDER : 013-3066540 WHATAPPS/SMS/CALL


Buat bayaran melalui cara-cara berikut: *Mesin ATM / Kaunter / Internet-Banking / Maybank2u dan lain-lain ke akaun di bawah:


MAYBANK


5122 6806 0093


CIMB


7042765243


PUBLIC BANK


4702 6594 35


BSN


0114 1290 0008 5491


BANK ISLAM


12092 02281 0552


RHB BANK


16202700084814


BANK RAKYAT


220806174867




* Nama : Mohd NAzaruddeen



http://www.batinmalaysia.com/stallion-pump



http://www.batinmalaysia.com/stallion-pump



http://www.batinmalaysia.com/stallion-pump
Pelawat terakhir


6 Feb 2009 - 9:54

Komen
Ahli lain tidak buat sebarang komen untuk nazanotrex.

Kawan
Tiada kawan untuk dipaparkan.
Versi Ringkas Masa sekarang: 28th May 2018 - 09:29 AM