IPB

Selamat datang Tetamu ( Masuk | Daftar )

2 Mukasurat V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Kereta Idaman anda
biey_ila
kiriman Apr 14 2009, 10:42 AM
Kiriman #21


Eksekutif Junior
**

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 123
Sertai: 11-November 08
Daripada: putrajaya
No. Ahli: 209



QUOTE (rizputra7 @ Apr 14 2009, 10:19 AM) *
adik aku cakap..kat jepun Mitsubishi Lancer EVO VIII MR yg second baru rm8ribu....aku nak beli satu nie...


kena g beli kat Jepun la mcm tu..... rclxm9.gif


--------------------
biey
~~~anda mampu mengubahnya~~
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aina_sara
kiriman Apr 14 2009, 01:12 PM
Kiriman #22


Eksekutif Junior
**

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 418
Sertai: 12-July 08
No. Ahli: 5



ala.. beli kat jepun pun bwk masuk mesia kena cukai gak..huhuhuuu...


--------------------
www.tupperclick.com
Simply good living solutions!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rizputra7
kiriman Apr 14 2009, 01:20 PM
Kiriman #23


Eksekutif Junior
**

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 316
Sertai: 22-September 08
Daripada: PERAK
No. Ahli: 80



ala...cukai lebih kurang 10ribu jer..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ctz
kiriman Apr 14 2009, 01:38 PM
Kiriman #24


Bukan Eksekutif
*

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 71
Sertai: 8-April 09
Daripada: k.Nerang
No. Ahli: 858



QUOTE (WebZone-_-Attack @ Apr 14 2009, 03:26 AM) *
insyallah satu hari nanti pasti dalam gengaman,
kalau nak beli ansuran aku tak nak,
sbb ku tak suka berhutang, cash lah,,,, baru LAPANG JE KEPALA OTAK... Tul tak ?

smlm kwn aku baru ckp, beli kreta bayar cash rugi lorr..lain la klu dlm bank ko walaupun kuar rm300k tak luak skit pun,
kira ok ar...nnt ada kecemasan ada lagi bajet..
bknnyer per harga kreta ni akan trun lmbt laun... rolleyes.gif
kecemasan tak kira masa...

len la klu keta yg kecik2 buatan malaysia .. beli cash jer..rolleye0012.gif


--------------------
QUOTE
Aman for Peace!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WebZone-_-Attack
kiriman Apr 15 2009, 03:13 AM
Kiriman #25


Eksekutif Senior
****

Kumpulan: Moderator
Kiriman: 1,951
Sertai: 19-September 08
Daripada: ۞-> In Your DŽEamS ۩ <-l
No. Ahli: 51



QUOTE (ctz @ Apr 14 2009, 01:38 PM) *
smlm kwn aku baru ckp, beli kreta bayar cash rugi lorr..lain la klu dlm bank ko walaupun kuar rm300k tak luak skit pun,
kira ok ar...nnt ada kecemasan ada lagi bajet..
bknnyer per harga kreta ni akan trun lmbt laun...
kecemasan tak kira masa...

len la klu keta yg kecik2 buatan malaysia .. beli cash jer..



Alamak, aku rasa kereta import ni payah turun harga selalu mendapat permintaan. Tak taulah kalau mmg tul2 menjunan turun harga kaw2 punyea...

Hohoho, harga kereta ratus ribu, mestilah aku dah fikir masak2, mesti lebihan simpanan dah
mencukupi, rumah dah ada semua dah cukup baru fikir benda yg di idamkan selama ni . Tul tak ?

Takkan lah aku nak jadi, BIAR PAPA ASAL BERGAYA ? penah dgr ? 24.gif

Aku tak main beli sesuatu barang bayar ansuran, walapun benda tu akan turun jgk harga.
walapun
benda tu leh buat ansuran...

janji puas, otak jadi lapang,

Aku kasi CONTOH kat ko -
kalau kita betul2 suka kat perempuan tu, takkan kita nak tunggu dia kena ROGOL dulu,
lepas jatuh maruah dia, baru kita nak pikat dia ? mcm tu ? rolleye0012.gif

Ko kena faham tu, xde bezanya pun, kalau nak tunggu, sampai cerahlah, yeha...

Itu cuma contoh je, kah kah ...

Yehaa,,, kualiti tu penting.

Mungkin perbezaan antara teman istimewa dgn kereta lain..

lainlah kalau kereta malaysia ni, paling lawa pun aku tgk perdana je . kah kah, yg lain
tak berkenan langsung aku
, kena hentam dgn rancangan top gear je

Alamak, bnyk pulak aku komen.

Kalau di beri pilihan antara kereta idaman aku , dgn perempuan,

Aku akan VOTE utk kereta idaman aku dulu, baru fikir PEREMPUAN,

Ok ? 24.gif


--------------------

~If LiFe iS A gaMe, I Wish U Will Always WiN~
~If Life Is A journey, I Wish U Will WalK On RoseS~
~If LiFe Is A JoY, I Wish U AlwaYs Smile~
~MaY EverY DaY BrinG U HappinesS & PeacE In YouR HearT~
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ctz
kiriman Aug 25 2009, 01:56 PM
Kiriman #26


Bukan Eksekutif
*

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 71
Sertai: 8-April 09
Daripada: k.Nerang
No. Ahli: 858



QUOTE (WebZone-_-Attack @ Apr 15 2009, 03:13 AM) *
Kalau di beri pilihan antara kereta idaman aku , dgn perempuan,

Aku akan VOTE utk kereta idaman aku dulu, baru fikir PEREMPUAN,

Ok ? 24.gif

mesti ko tak kawin lagikan? ye la ko mn dpt g kreta idaman rolleye0012.gif

(atau ko dah dpt? HEHE... hface.gif )


--------------------
QUOTE
Aman for Peace!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WebZone-_-Attack
kiriman Sep 2 2009, 06:46 PM
Kiriman #27


Eksekutif Senior
****

Kumpulan: Moderator
Kiriman: 1,951
Sertai: 19-September 08
Daripada: ۞-> In Your DŽEamS ۩ <-l
No. Ahli: 51



QUOTE (ctz @ Aug 25 2009, 01:56 PM) *
mesti ko tak kawin lagikan? ye la ko mn dpt g kreta idaman rolleye0012.gif

(atau ko dah dpt? HEHE... hface.gif )



Belum.........


--------------------

~If LiFe iS A gaMe, I Wish U Will Always WiN~
~If Life Is A journey, I Wish U Will WalK On RoseS~
~If LiFe Is A JoY, I Wish U AlwaYs Smile~
~MaY EverY DaY BrinG U HappinesS & PeacE In YouR HearT~
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ctz
kiriman Sep 7 2009, 02:45 PM
Kiriman #28


Bukan Eksekutif
*

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 71
Sertai: 8-April 09
Daripada: k.Nerang
No. Ahli: 858



QUOTE (WebZone-_-Attack @ Sep 2 2009, 06:46 PM) *
Belum.........

cool2.gif


--------------------
QUOTE
Aman for Peace!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Mukasurat V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
1 pengguna membaca topik ini (1 Tetamu dan 0 Pengguna tidak dikenali)
0 Ahli:

 



Versi Ringkas Masa sekarang: 22nd August 2019 - 06:02 PM