IPB

Selamat datang Tetamu ( Masuk | Daftar )

 
Reply to this topicStart new topic
> Christopher Neiger
weiyaow
kiriman Jun 9 2014, 10:28 PM
Kiriman #1


Bukan Eksekutif
*

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 58
Sertai: 4-June 13
No. Ahli: 2,463



Christopher Neiger pernah cakap "Tires have been a vehicle's most important safety feature for more than 100 years. After all, they are a vehicle's only contact with the road." Mmg setuju dengan dia....apa kata kamu semua?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kenwind77
kiriman Jun 10 2014, 09:47 PM
Kiriman #2


Percubaan


Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 3
Sertai: 23-April 14
No. Ahli: 2,503



betul..setuju..tayar ni amat penting . Kualiti dan prestasi tayar ni akan menetapkan keselamatan anda masa memandu...banyak kemalangan akan dpt dielakkan kalao lebih prihatin kepada pemilihan tayar yg sesuai untuk kereta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sunflo0303
kiriman Jun 11 2014, 11:22 PM
Kiriman #3


Bukan Eksekutif
*

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 61
Sertai: 4-June 13
No. Ahli: 2,465



QUOTE (weiyaow @ Jun 9 2014, 10:28 PM) *
Christopher Neiger pernah cakap "Tires have been a vehicle's most important safety feature for more than 100 years. After all, they are a vehicle's only contact with the road." Mmg setuju dengan dia....apa kata kamu semua?


mmg setuju lah... i mmg serious bila bincang ttg tayar2 kereta..
tayar2 sgt penting tau, jika x ada tayar yg baik, mcm mana kita dpt pi perjalanan yg lebih jauh? kan?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chucheongfan
kiriman Jun 12 2014, 10:03 PM
Kiriman #4


Bukan Eksekutif
*

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 61
Sertai: 20-April 13
No. Ahli: 2,443



sesiapa yg pandai jaga kereta mesti akan buat sedikit research sebelum buat keputusan untuk beli tayar mana...
kamu boleh cuba tengok dekat sini..mmg ada banyak info tentang tayar
http://www.tyreplus.com.my/tyreplus/tyretips/tyretips.aspx
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sinchanchan
kiriman Jun 13 2014, 11:41 PM
Kiriman #5


Percubaan


Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 5
Sertai: 17-July 13
No. Ahli: 2,472



lain kali bila saya nak tukar tayar..saya dah tau mana nak cari....terima kasih nya..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bazaoyu
kiriman Jun 17 2014, 10:47 AM
Kiriman #6


Bukan Eksekutif
*

Kumpulan: Member Rasmi
Kiriman: 90
Sertai: 17-March 13
No. Ahli: 2,436



saya guna tgk kegunaan...
ada kawan yg arif automotif ajar sikit la
tgk apa yg kamu perlu macam nak senyap, grip baik dll
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 pengguna membaca topik ini (1 Tetamu dan 0 Pengguna tidak dikenali)
0 Ahli:

 



Versi Ringkas Masa sekarang: 20th August 2019 - 06:28 PM