Bantuan - Carian - Ahli-ahli - Kalendar
Versi Penuh: Fasha Sandha Yang Seksi
CAKAP.Net > Cakap Santai > Cakap Dunia Hiburan
B@zSh™
New pic of Fasha Sandha

Nak Tengok Kat Sini

Dalam filem/drama nampak sopan jerk...
padaiyappa©



gelabah jugak awei tengok lurah fasha .. wow

ganazz
kena pi tanya sama dia, masa kecik2 dulu ada wat kitan ke tidak?
munger
QUOTE (ganazz @ Nov 29 2008, 10:19 AM) *
kena pi tanya sama dia, masa kecik2 dulu ada wat kitan ke tidak?

kitan pe??

satu lg..naper muka sorg lagi kat ats tuh di'blur'kan..tunjuk je muka dia rolleye0012.gif
ganazz
aksi sting menggoda tu pasal masa kecik2 dulu tak sunat(kitan).....
WaKenaBeb
buah yg sesedap rasa. ok la 2. hehehe...... laugh.gif
munger
xsunat ka?..ok2..hik3
ganazz
kalo perati tul2 muka yang pakai spek reben gelap tu, lagi dasat, bertindik kat lidah, memang sah tak de keje lain, khas wat 'lurut tiang uli bawah dagu'

Buah sedap kalo dok main tayang, orang jantan bley tau dah dipam ke lum!
mat.g™
QUOTE (ganazz @ Nov 30 2008, 09:42 AM) *
'lurut tiang uli bawah dagu'


wah peribahasa baru ka ni? tp aku masih samar2 lah maksudnya.. boleh brief sikit tak ganazz? aq.gif
padaiyappa©
QUOTE (mat.g @ Dec 1 2008, 10:44 AM) *
wah peribahasa baru ka ni? tp aku masih samar2 lah maksudnya.. boleh brief sikit tak ganazz? aq.gif



kawe Pung !!! ( slang nganu )
padaiyappa©


pehhh seksinya ....
ganazz
eloknya eksi!!!! nak kena rekomen sama Fas Ha SaN DhA, supaya beraksi kat tempat yang dasat lagi.... Umpamanya atas kubah masjid ka, atas menara speaker azan ka atau gi over C beraksi depan kak Bah.
muz
QUOTE (Padaiyappa @ Dec 1 2008, 03:45 PM) *


pehhh seksinya ....



pehhh giler punya seksi klu selak sikit je lagi........ lagi bagus
padaiyappa©
gebulah kulit dia ...
ganazz
Belum Baliq la ni.... tu pasal wat cam tu... bila dah baliq, masuk kuboq pun orang tulung bungkuih sumer!
Ini ialah versi "lo-fi" kepada versi utama. Untuk paparkan versi penuh dengan lebih informasi, format dan imej, sila klik disini.
Cakap.Net © 2019