Bantuan - Carian - Ahli-ahli - Kalendar
Versi Penuh: Damn.. nice car!!
CAKAP.Net > Cakap Santai > Cakap Dunia Automotif
mat.g™






bila la Proton atau Perodua nak keluar kereta spec/design mcm ni? 105.gif

mat.g™


pintu bukak silang keatas tu..very sportivo tangkap leleh leleh.gif
padaiyappa©
aku tak suka kereta tu, tapi aku suka model yang duk atas tayar tu ... wow
munger
masuk 2nd post mat.g sal keter nih trs xtgk keter dh aku.. tongue.gif
mat.g™
VW Scirocco Study R







mat.g™
QUOTE (Padaiyappa @ Dec 1 2008, 04:42 PM) *
aku tak suka kereta tu, tapi aku suka model yang duk atas tayar tu ... wow

kereta seksi dan perempuan seksi memang tidak dapat dipisahkan.. smoke.gif
munger
itu aku stuju sgt2..hihi

nk tanye sket..nih keter yg VW launch thn nih ke?
AMD_Sempot_Terlebih_Sempot
ade spec die x?cdg nk beli...tp dlm mimpi...wakakaka
sHäm


Damn .. nice babe !!!
♦محمد أفيق♦
QUOTE (e_sentinel @ Dec 13 2008, 01:34 AM) *


Damn .. nice babe !!!


rilek..rilek...kalau ade pompuan cantik..kete dah xpandang dah..walau cantik mane kete tu... 24.gif
iwan
yg prempuan tu mnyibuk kat situ tu wat nape?
heran aku,motif sbenar nk tunjuk kat kete,tapi tibe2 terpacak prempuan tu,wat gugur jer iman aku.he
ganazz
QUOTE (iwan @ Sep 23 2009, 07:34 PM) *
yg prempuan tu mnyibuk kat situ tu wat nape?
heran aku,motif sbenar nk tunjuk kat kete,tapi tibe2 terpacak prempuan tu,wat gugur jer iman aku.he

iklan cam gini pun susah nak paham ke? Aisey jantan..... mana pejantan nie.... cabot tayar aper peduli....
WebZone-_-Attack
QUOTE (ganazz @ Sep 30 2009, 10:27 PM) *
iklan cam gini pun susah nak paham ke? Aisey jantan..... mana pejantan nie.... cabot tayar aper peduli....


ekekeke. kalau diberi pilihan, aku tetap akan ambik keretaa tu jugak, perempuan tu buat apa, bikin menyemak je,

ganazz kata :, kalau kete tu dapat, sekali je ganazz hon,10 perempuan yg datang tauuuu.. 24.gif unsure.gif
WaKenaBeb
klu yg dtg tu dah tua nak mampos, nak wat ape...!!! bikin tmbh somak je.. laugh.gif
ganazz
asyik masuk SEMAK je ..... hang gohek aper? DEnk Nice KAU (car!!!) rosak kete lawo2.... mau sakit pinggang!!!! rolleye0012.gif
B@zSh™
Aku nengok design dia tu ala2 Caldina la plak
B@zSh™
Aku nengok design dia tu ala2 Caldina la plak
Ini ialah versi "lo-fi" kepada versi utama. Untuk paparkan versi penuh dengan lebih informasi, format dan imej, sila klik disini.
Cakap.Net © 2019