Bantuan - Carian - Ahli-ahli - Kalendar
Versi Penuh: Rita Rudaini & Aidil Zafuan
CAKAP.Net > Cakap Santai > Cakap Dunia Hiburan
♦محمد أفيق♦


Mereka bernikah di Songkhla, Thailand sejak Februari 2008 yang lalu. Bapa Aidil Zafuan sendiri dapat tahu kisah anak lelaki nya ni dari anak pompuannya...dah lame kahwin..baru tahu...

Bapa Aidil Zafuan, Abdul Radzak Salleh, 59 berkata, “Saya tak dapat cakap sama ada merestui perbuatan mereka atau tidak kerana perkara itu telah berlaku. Namun, saya terima apa yang berlaku.”

npe la nak sorok-sorok benda yang baik..konon nak sembunyi dari media..skrg semua dah tahu..habis la...

mat.g™
QUOTE (Cisqo87 @ Dec 17 2008, 11:10 PM) *
Mereka bernikah di Songkhla, Thailand sejak Februari 2008 yang lalu. Bapa Aidil Zafuan sendiri dapat tahu kisah anak lelaki nya ni dari anak pompuannya...dah lame kahwin..baru tahu...

pehh dah macam anak dgn emak... AZ tu baru umo 21 kan... Rita dah 30++, status MJ lagi tu... tapi muka cun lar.. hehe
♦محمد أفيق♦
QUOTE (mat.g @ Dec 17 2008, 10:21 PM) *
pehh dah macam anak dgn emak... AZ tu baru umo 21 kan... Rita dah 30++, status MJ lagi tu... tapi muka cun lar.. hehe


kat mane ade pompuan cun.mat ade..
xkesah la nak kawin beza umur..nanti kalau tanya pasal perbezaan umur yang ketara...nanti jawapan biasa..cinta tak mengenal usia..
menyampah... da.gif
mat.g™

Aidil (kiri) bersama kembarnya, Zaquan Adha.


Abdul Radzak Salleh, 59, (tengah) bapa kepada pemain bola sepak kebangsaan, Aidil Zafuan menjawab pertanyaan pemberita sambil ditemani oleh isteri, Azizah Arshat, 56, dan kembar Aidil Zafuan, Mohd Zaquan Adha


Rita Rudaini berkahwin kali kedua selepas bercerai dengan penyampai berita sukan TV3, Akbar Sahari.


SEBAK ... Azizah Arshat, 56, ibu kepada pemain bola sepak kebangsaan, Aidil Zafuan Abdul Radzak menahan sebak ketika ditanya mengenai perkahwinan anaknya itu dengan pelakon, Rita Rudaini Mohktar, 32, ketika sidang akhbar di rumahnya di sini, hari ini. Turut serta kakak Aidil Zafuan, Ruzithana, 37, (kanan).
♦محمد أفيق♦
kenapa la nak sorokkan benda ni..dah lame sgt tu..10 bulan.entah2 dah nak jadi ayah dah..kesian kat keluarganya..tanggung semua perbuatan anaknya..
WaKenaBeb
QUOTE (Cisqo87 @ Dec 18 2008, 12:23 PM) *
kenapa la nak sorokkan benda ni..dah lame sgt tu..10 bulan.entah2 dah nak jadi ayah dah..kesian kat keluarganya..tanggung semua perbuatan anaknya..

xpe lah... jji diaorg kawin. bg aidil mgkn sbb kawin pasal rita cun melecun dan bergetah. klu aku pon ndak. hehehe... mgkn bg rita plak dia nk rasa keris baru (muda) mcm mana ketajamannya. lg pon sarung dah lama terbiar kosong. tp x tahu la klu ada curi masuk. hahaha.... laugh.gif
♦محمد أفيق♦
QUOTE (WaKenaBeb @ Dec 19 2008, 11:48 AM) *
xpe lah... jji diaorg kawin. bg aidil mgkn sbb kawin pasal rita cun melecun dan bergetah. klu aku pon ndak. hehehe... mgkn bg rita plak dia nk rasa keris baru (muda) mcm mana ketajamannya. lg pon sarung dah lama terbiar kosong. tp x tahu la klu ada curi masuk. hahaha.... laugh.gif


kalau bab keris tu..mungkin kot...hahaha...pasal cun tu...erm..anak dara yang sebaya dia pon ade yang cun jugak..no komen... nono.gif
WebZone-_-Attack
Akal pendek diorang ni cv.gif
B@zSh™
Hmm....kesian kat family dia
Budak2 ni memang akal pendek...x pikir perasaan mak ayah...
♦محمد أفيق♦
QUOTE (B@zSh @ Dec 21 2008, 03:15 PM) *
Hmm....kesian kat family dia
Budak2 ni memang akal pendek...x pikir perasaan mak ayah...


sampai skrg di selamba aje kan...cam xde ape2 berlaku..
Ini ialah versi "lo-fi" kepada versi utama. Untuk paparkan versi penuh dengan lebih informasi, format dan imej, sila klik disini.
Cakap.Net © 2019