Bantuan - Carian - Ahli-ahli - Kalendar
Versi Penuh: Que Haidar nak kawin Linda Jasmine
CAKAP.Net > Cakap Santai > Cakap Dunia Hiburan
mat.g™
Ni satu lagi kes contoh.. skang dah jadik trend lelaki muda kawin perempuan lebih tua dan berstatus janda..



p/s: abis tu dara2 sakng nak kawin sama sape ha? sbb teruna2 skang suka kawin janda.. mgkn depa maukan janda sbb lebih berpengalaman kut. jelir.gif
♦محمد أفيق♦
QUOTE (mat.g @ Dec 18 2008, 01:09 AM) *
abis tu dara2 sakng nak kawin sama sape ha? sbb teruna2 skang suka kawin janda.. mgkn depa maukan janda sbb lebih berpengalaman kut. jelir.gif


anak dara skrg kawin la dengan duda...ngan datuk ke...ape ada hal.. 105.gif
WaKenaBeb
bg aku sbb janda 2 janda bergetah. sbb 2 ramai yg ndak. mgkn ramai yg ndak 2 laki org atau pon duda cuma si janda x mahu je. sbb ade masalah tertentu. tggu la laki bujang. bila dah dapat, mesti x nak lepaskan peluang.
B@zSh™
Kalo bagi kat korang la untuk pilih sama ada nak ke tak kawin ngan Linda Jasmin ni, korang nak x?
Kalo aku pun aku nak
Hahaha
Tapi kalo nak kahwin pun kena la ikut saluran yang betul...jangan la nak sembunyi2 & kahwin kat negara jiran
missnariza
mmm....aku ske sgt dengan Que nie....
linda pun aku minat,
tapi heran la.... bila depa berdua nie nak kawin....
terus tak minat dua2 tu... 114.gif
♦محمد أفيق♦
QUOTE (missnariza @ Dec 29 2008, 05:17 PM) *
mmm....aku ske sgt dengan Que nie....
linda pun aku minat,
tapi heran la.... bila depa berdua nie nak kawin....
terus tak minat dua2 tu... 114.gif

npe plak dah tak minat..
aku baca suratkhabar semalam..dia ade la tunjuk artis yang berkahwin tahun 2008 ni..
adoi..mmg ramai la yang muda pilih yang tua...trend 2008...lelaki muda perempuan lanjut usia..
rolleye0012.gif
missnariza
walaupun aku dah tak minat kat depa nie....
rolleyes.gif
harap2 bahagia la ......
umo tu bukan penghalang..
moga berkekalan hendaknya
♦محمد أفيق♦
QUOTE (missnariza @ Dec 30 2008, 08:35 AM) *
walaupun aku dah tak minat kat depa nie....
rolleyes.gif
harap2 bahagia la ......
umo tu bukan penghalang..
moga berkekalan hendaknya


betul..moga mereka bahagia hendaknya..umo bukan penghalang..
bak kata org cinta itu buta..nanti bile dah celik..baru tahu..betul ke itu pasangan kita...
rinoa1812
yup..btui2..kita hanya mampu doakan dorg bahagia je...hope pasni dorg stay sukses2..hahaha tongue.gif
Ini ialah versi "lo-fi" kepada versi utama. Untuk paparkan versi penuh dengan lebih informasi, format dan imej, sila klik disini.
Cakap.Net © 2019