Bantuan - Carian - Ahli-ahli - Kalendar
Versi Penuh: Kubur Mewah
CAKAP.Net > Cakap Santai > Cakap Lawak & Jenaka
WaKenaBeb
Mcm ni pon ade.....!!?? 105.gif







♦محمد أفيق♦
kat mane ni???lebih cantik dari rumah..mungkin diaorg nak mayat dalam kubur tu selesa...
siap ade meja solek...telefon....nak call sape..tv tu cam ade plug plak nak cucuk
mat.g™
doh.gif
chucky
pesal x letak kereta sekali?boleh la si mati ronda2.....
♦محمد أفيق♦
QUOTE (chucky @ Dec 21 2008, 07:01 PM) *
pesal x letak kereta sekali?boleh la si mati ronda2.....


dalam tu tv aje ade..astro xde...cam mane nak tgk
cargas
esok mesti hilang lcd TV dia aku curi...haha
bq.gif hface.gif
ganazz
siap tutup, atasnya kena letak JAGA.... jika tak, gerenti tinggal tengkorak!!!
♦محمد أفيق♦
yg ade kerusi tu..mane la tahu kot ade jiran2 kubur nak melawat...tanya khabar..
WaKenaBeb
sambil melawat leh perkena wiski. benda pon dah ada. nak rasa mabok juga ngan jiran2 kubur. laugh.gif
B@zSh™
Mcm2 la
Dari membazir mcm tu baik sedekah jer TV LCD...bole jugak tgk nnt
ganazz
upah siap bayor kat dalam kubur lagi.... dakyah sungguh la....
aina_sara
nama pun kapir.. hik!hik!
Ini ialah versi "lo-fi" kepada versi utama. Untuk paparkan versi penuh dengan lebih informasi, format dan imej, sila klik disini.
Cakap.Net © 2019