Bantuan - Carian - Ahli-ahli - Kalendar
Versi Penuh: RTM gam Memey Suhaiza jika didapati bersalah
CAKAP.Net > Cakap Santai > Cakap Dunia Hiburan
Lady
KUALA LUMPUR - Pelakon Memey Suhaiza Suhaimi, 20, bakal mengikut jejak langkah artis-artis lain seperti Saleem dan Rosnah Mat Aris yang digantung oleh RTM seandainya dia didapati bersalah oleh Mahkamah Syariah atas tuduhan berkhalwat baru-baru ini.

Ketua Pengarah RTM, Datuk Abdul Rahman Hamid berkata, RTM secara prinsip tidak mahu masyarakat memandang serong terhadap stesen penyiaran kerajaan itu gara-gara menyiarkan paparan drama atau filem lakonan artis bermasalah.

"Dalam kes Memey ini, sememangnya RTM memandang serius kes salah lakunya tapi Memey masih belum dibuktikan bersalah di mahkamah dan pada masa yang sama, cakap-cakap mengenainya hanya jadi mainan akhbar.

"Justeru, RTM tak boleh secara drastik menghukumnya sama ada digam terus atau digantung dalam tempoh masa tertentu,'' katanya kepada Kosmo! ketika dihubungi semalam
missnariza
mmm.... rasanya si Memey patut terima kenyataan tu,
mungkin boleh dijadikan pengajaran buat dia di lain hari,
bersabar sahaja la, 106.gif
mat.g
apa citer depa skang? dah kawin ka memey sama norman?
♦محمد أفيق♦
QUOTE (mat.g @ Jan 14 2009, 02:39 PM) *
apa citer depa skang? dah kawin ka memey sama norman?

belum lagi....
norman kata sabar...rilek lu brother...
kalau dia kena gam.habis la cite yusuf haslam tu..
yg memey jadi polis..entah ke nama cite tu..lupa
mat.g
Keluarga beri 'lampu hijau' hubungan Norman-Memey


Memey buat kemunculan pertama di kaca televisyen setelah dua bulan 'menghilang'


Memey mendengar kata-kata dari pakar motivasi Dr.Tengku Asmadi yang turut diundang sebagai tetamu WHI


Pelakon berusia 20 tahun itu akui keluarga tidak pernah menghalang "hubungan" dengan Norman meskipun setelah berlakunya insiden tangkap khalwat itu

cun jugak memey ni patut la si norman tangkap leleh cair cukup.... leleh.gif
♦محمد أفيق♦
QUOTE (mat.g @ Jan 14 2009, 09:52 PM) *

ape la yg dinasihat oleh Dr Tengku Asmadi tu..
basuh memey sikit..jgn runtuhkan rumahtangga org..
tak baik..memey ni muda lagi..lagu muda dari aku..
darah tgh manis ni....kawin la ngan norman tu...
Lady
QUOTE (Cisqo @ Jan 15 2009, 12:07 AM) *
ape la yg dinasihat oleh Dr Tengku Asmadi tu..
basuh memey sikit..jgn runtuhkan rumahtangga org..
tak baik..memey ni muda lagi..lagu muda dari aku..
darah tgh manis ni....kawin la ngan norman tu...



ish tak baik tol minah ni,dah kena tangkap khalwat lagi mau tunjuk muka..
klo aku la,selama nya aku btapa kat gua,sebab nak cover malu...
huahahaha
♦محمد أفيق♦
QUOTE (Lady @ Jan 16 2009, 11:58 AM) *
ish tak baik tol minah ni,dah kena tangkap khalwat lagi mau tunjuk muka..
klo aku la,selama nya aku btapa kat gua,sebab nak cover malu...
huahahaha

dia kuar tv tu konon nya nak tunjuk dia tabah mengahadapi dugaan gitu...
kelazzzzz....
ganazz
tengok muka dah bley agak, memang kaki sting nyer arrr!!!! rolleye0012.gif
Ini ialah versi "lo-fi" kepada versi utama. Untuk paparkan versi penuh dengan lebih informasi, format dan imej, sila klik disini.
Cakap.Net © 2019