Bantuan - Carian - Ahli-ahli - Kalendar
Versi Penuh: Sapu kat kepala
CAKAP.Net > Cakap Santai > Cakap Lawak & Jenaka
♦محمد أفيق♦
Di sebuah sekolah rendah Kg Melaka seorang guru sedang mengajar mata pelajaran matematik.
Tiap kali dia mengajar, dia tengok salah seorang anak murid dia asyik meludah dekat tapak tangan kemudian gosok dekat kepala. Hari-hari guru ni perhatikan tabiat anak muridnya itu, satu hari dia tanya.

Guru: Atan! datang depan sini.

Atan: saya datang cikgu.

Guru: tiap kali saya mengajar, saya lihat awak ludah tapak tangan kemudian sapu dekat kepala awak, mengapa awak buat
macam tu?

Atan: saya tak faham matematik cikgu !! saya buat macam ni supaya apa yang cikgu ajar senang masuk dalam otak saya.

Guru: siapa yang ajar Atan macam tu?

Atan: emak saya, cikgu.

Guru: apa yang emak cakap?

Atan: cikgu, bila malam saya tidor dengan ayah dan emak saya, lampu semua tutup, saya dengar emak saya cakap dengan
Ayah saya......
"KALAU SUSAH-SUSAH NAK MASUK, SAPU AJER AIR LUDAH TANG KEPALA TU...BARULAH SENANG MASUK!!!"

Guru: ????????????
mat.g
ni lah simptonnya kalau anak2 tidur sama mak ayah dalam satu bilik... nanti bunyi macam2 tak kan haru anak dok dgr... hehe
♦محمد أفيق♦
QUOTE (mat.g @ Feb 3 2009, 10:23 PM) *
ni lah simptonnya kalau anak2 tidur sama mak ayah dalam satu bilik... nanti bunyi macam2 tak kan haru anak dok dgr... hehe

bunyi ape tu??? rclxm9.gif
Lady
kecian anak tu..hehe....
♦محمد أفيق♦
QUOTE (Lady @ Feb 5 2009, 03:27 PM) *
kecian anak tu..hehe....

nasib baik anak tu tak faham. sapu kat 'kepala' tu ape bendanya...
Lady
QUOTE (qifa_87 @ Feb 5 2009, 08:40 PM) *
nasib baik anak tu tak faham. sapu kat 'kepala' tu ape bendanya...


tu lawak tuk owg besar2 je, budak kecik mana faham menda mcm tu hface.gif
aEiN
hahaha,,,,

2 la lain kli jge2 ckit,,,,

mega_shok.gif
bizonedrop
bq.gif
Ini ialah versi "lo-fi" kepada versi utama. Untuk paparkan versi penuh dengan lebih informasi, format dan imej, sila klik disini.
Cakap.Net © 2019