Bantuan - Carian - Ahli-ahli - Kalendar
Versi Penuh: TOTO dan malayu
CAKAP.Net > Cakap Santai > Cakap Lawak & Jenaka
♦محمد أفيق♦


ape nak jadi ngan org ni..nampak cam baru blk dari solat jumaat.
kenapa la ade org islam yang masih lagi main TOTO ni.(Tolong Orang Tipu Orang)
xde rase bersalah atau ape2 ke??
nak kaya cepat...
ganazz
QUOTE (qifa_87 @ Feb 7 2009, 01:29 PM) *


ape nak jadi ngan org ni..nampak cam baru blk dari solat jumaat.
kenapa la ade org islam yang masih lagi main TOTO ni.(Tolong Orang Tipu Orang)
xde rase bersalah atau ape2 ke??
nak kaya cepat...

ini melayu bukan nak cepat kaya... dah pokai belanja kawin.... abis angus... ada singgit dua wat modal beli ekoq... mana tau untong sabut.... bley wat bakar kuih apom dewa!!!! kasi hangus lagik!!!!
♦محمد أفيق♦
QUOTE (ganazz @ Feb 7 2009, 02:44 PM) *
ini melayu bukan nak cepat kaya... dah pokai belanja kawin.... abis angus... ada singgit dua wat modal beli ekoq... mana tau untong sabut.... bley wat bakar kuih apom dewa!!!! kasi hangus lagik!!!!

dosa pahala menjadi perkara kedua..yang pertama..duit.
ape nak jadi nono.gif
WaKenaBeb
dah tua pon masih x sedar diri. x paham aku... doh.gif
mat.g
tgk sekali imbas yg pakai baju melayu bersamping tu mcm Datuk Paduka Ibrahim Ali adun Pasir Mas........ mgkn pelanduk dua serupa quite.gif
WaKenaBeb
rasanya bukan. dia x main nombor ekor ni pasal duit dia pon x abis makan. biggrin.gif
♦محمد أفيق♦
QUOTE (WaKenaBeb @ Feb 8 2009, 04:35 AM) *
rasanya bukan. dia x main nombor ekor ni pasal duit dia pon x abis makan. biggrin.gif

xkesah la sesiapa pon..adun ke siapa ke..
kenapa la main toto ni.
awak tu kan islam..xkan la tak tahu halal haram..
Ini ialah versi "lo-fi" kepada versi utama. Untuk paparkan versi penuh dengan lebih informasi, format dan imej, sila klik disini.
Cakap.Net © 2019