Bantuan - Carian - Ahli-ahli - Kalendar
Versi Penuh: Sensasi filem Indon - Pijat Atas Tekan Bawah
CAKAP.Net > Cakap Santai > Cakap Dunia Hiburan
ganazz
Aksi meramas oleh pelakon jantan filem Pijat Atas Tekan Bawah telah menjadi HOT!!! Mungkin saja nak buat pelaris....



nie dia 2 muka indon yang beraksi brahi



babak HOTT!!!
KLIK TENGOK LUAR LER

“Saya enggak salah. Saya ingin duduk bareng menyelesaikannya, secara kekeluargaan. Tapi, kalau memang harus begitu (diperkarakan), saya siap,” jelas Saipul yang ditemui di Studio Antv, Cawang, Jakarta Timur, Jumat (6/3/2009).

“Bagi saya, terlalu dibuat-buat. Ini kan cuma syuting film. Dan ini bukan Saipul Jamil. Saya enggak khawatir karena memang enggak melakukan kesalahan,” tegasnya.
WebZone-_-Attack
Kena gi ushar ni 24.gif 24.gif
mat.g™
cerita indon ni byk gak yg terover
eskep
Tajuk citer pun dah lain macam. isk isk...
WebZone-_-Attack
QUOTE (eskep @ Jul 17 2009, 12:10 AM) *
Tajuk citer pun dah lain macam. isk isk...


Tajuk yg cite lain mcm ni lah, eskep suka tengok rolleyes.gif
B@zSh™
Ada sape2 yang dah tengok ke?
ganazz
QUOTE (B@zSh™ @ Jul 17 2009, 01:32 PM) *
Ada sape2 yang dah tengok ke?

BELUM LAGI Daaa
B@zSh™
Lama tol...aku rasa kontroversi ni dah lama dah
Awal tahun aritu lg
Ini ialah versi "lo-fi" kepada versi utama. Untuk paparkan versi penuh dengan lebih informasi, format dan imej, sila klik disini.
Cakap.Net © 2019