Bantuan - Carian - Ahli-ahli - Kalendar
Versi Penuh: komputer anda sering panas
CAKAP.Net > Cakap Santai > Cakap Lawak & Jenaka
WebZone-_-Attack


WebZone-_-Attack


WebZone-_-Attack



Alamak mcm, akuarium lah pulak

MOD, tak tau kat thread sesuai nak letak pic ni rolleye0012.gif
aEiN
xkn la blh wat lgu 2,,,
klo laptop pns mcm ne plk????

mega_shok.gif
WebZone-_-Attack
QUOTE (aEiN @ Apr 10 2009, 05:29 PM) *
xkn la blh wat lgu 2,,,
klo laptop pns mcm ne plk????

mega_shok.gif


kalau laptop. rendam dalam peti AIS
aEiN
blh plk ckp g2,,
kang wat btol2 kang bru thu,,,,

awk try wat dlu la bru sy ikut,,, gedik.gif

u jump i jump....
kah10,,,,, da.gif
WebZone-_-Attack
QUOTE (aEiN @ Apr 12 2009, 02:30 PM) *
blh plk ckp g2,,
kang wat btol2 kang bru thu,,,,

awk try wat dlu la bru sy ikut,,, gedik.gif

u jump i jump....
kah10,,,,, da.gif


Mcm pernah aku dgr ayat tu

UJANG4U ?

ctz
QUOTE (WebZone-_-Attack @ Apr 9 2009, 04:32 AM) *



Alamak mcm, akuarium lah pulak

MOD, tak tau kat thread sesuai nak letak pic ni rolleye0012.gif

lor..bleh plak gitu..
erm ok ni...tak la cpu nk meletop
♦محمد أفيق♦
xde la..nak lagi laju pc...buh ikan emas..
ibarat cam RAM la nanti..
PC pon akan kurang 'hangs'..
kurang BSOD..
virus xakan masuk..sebab ade firewall semulajadi...
kapasiti hdd bertambah...
WebZone-_-Attack
QUOTE (►cisqo87◄ @ Apr 13 2009, 11:09 PM) *
xde la..nak lagi laju pc...buh ikan emas..
ibarat cam RAM la nanti..
PC pon akan kurang 'hangs'..
kurang BSOD..
virus xakan masuk..sebab ade firewall semulajadi...
kapasiti hdd bertambah...


BETUL2
WebZone-_-Attack
QUOTE (ctz @ Apr 13 2009, 11:50 AM) *
lor..bleh plak gitu..
erm ok ni...tak la cpu nk meletop


Kalau nak menghiaskan lagi Akuarium PC tu,

campur sekali dgn ikan flower horn

satu lagi jangan lupa, selalu kasi ikan tu makan,

kalau tidak kasi, taulah akibat PC tu mcm mana IKAN tu kerjakan....
aEiN
da alang2 letak ikan baik letak

semu haiwan laut kan senang,,

jgn lupe mskkan secebis batu karang skali tau,,,,
jasmanjunid
Kreatifnya orang yang ada PC macam tu. Ada orang nak jual tak? Teringin gak nak buat koleksi.
aEiN
2 kne p tgk kdai hardware,,

mne thu ade pc yg latest pnyer sme mcm g2 gak,,,
Carool_87
bhye la..rsiko.msuk air dalm pwer spply
mltup nt
B@zSh™
Erk...ni memang akuarium ke memang betul2 PC ni? blink.gif
aEiN
thu blh meletup,,,

ari 2 wat hardware kt lab pon mber slh pasang cable hangus power spply 2,,,

cian plk 2 lec kne bli bru,,
hehe,,

nth la,,,mcm pc tp mcm akuarium gak kan,,,,
Ini ialah versi "lo-fi" kepada versi utama. Untuk paparkan versi penuh dengan lebih informasi, format dan imej, sila klik disini.
Cakap.Net © 2019