Bantuan - Carian - Ahli-ahli - Kalendar
Versi Penuh: Nice Picture
CAKAP.Net > Cakap Santai > Cakap Lawak & Jenaka
♦محمد أفيق♦








♦محمد أفيق♦


ctz
thumbup.gif
tapi xfaham pon ni gmbar aper... rolleye0012.gif
rizputra7
aku paham N nampak...hehehehe
B@zSh™
Aku pun boleh faham smile.gif
WebZone-_-Attack
QUOTE (ctz @ Apr 14 2009, 02:50 PM) *
thumbup.gif
tapi xfaham pon ni gmbar aper... rolleye0012.gif


Bukan tak faham ni,

buat2 je tak faham ..

Dlm hati, bestnyea.........



bizonedrop
blink.gif Double meaning ek!
♦محمد أفيق♦
kanak2 terpilih aje faham..
Carool_87
budak2 xleh tgk...
bizonedrop
ade budak ke kat sini...
budak2...main jauh2 yer...orang tua jer lepak sini..
ctz
ops! terclap masuk korum la ni..utk org tua jer ek..patut la cek xfaham.. hface.gif
rizputra7
aku bukan org tua....tapi remaja..hehehe
jasmanjunid
kreatif sangat sampai budak-budak pun bleh faham dan lagi terer drp org tua... dunia dah berubah...
WebZone-_-Attack
QUOTE (jasmanjunid @ Apr 16 2009, 02:28 PM) *
kreatif sangat sampai budak-budak pun bleh faham dan lagi terer drp org tua... dunia dah berubah...


Zaman dah berubah, dunia dah maju ? ?


Zaman dah berubah, Dunia dah nak kiamat ---->
jasmanjunid
QUOTE (WebZone-_-Attack @ Apr 16 2009, 02:32 PM) *
Zaman dah berubah, dunia dah maju ? ?
Zaman dah berubah, Dunia dah nak kiamat ---->


Nak soal bleh tak?
Zaman dah berubah => persoalannya dah ada berapa zaman laa ni?
Dunia dah maju => maju ke dunia ni???? tak nampak pun kemajuan "dunia" hehehehe
WebZone-_-Attack
QUOTE (jasmanjunid @ Apr 16 2009, 02:38 PM) *
Nak soal bleh tak?
Zaman dah berubah => persoalannya dah ada berapa zaman laa ni?
Dunia dah maju => maju ke dunia ni???? tak nampak pun kemajuan "dunia" hehehehe



Mungkin j.j tidak perasan, rasanya dah banyak perubahan zaman yang berlaku ?

Contoh kasi kat j.j , masa zaman dulu lagu macam mana rentak dia ?

dan zaman 2009 sekarang, rentak lagu macam mana ?

Zaman dulu rasanya kalau bayi tu, mesi pakai lampin basuh kan ?

zaman skrng , pampers dah ada, pakai buang lak tu, siap ada brand terkenal lagi,

Zaman sekarang, budak2 tadika pun dah pandai bawak phone kesekolah, dan mcm2 lagi la.


Tengok pembangunan, memang dah berubah kalau dibandingkan zaman dulu dengan sekarang. tul ?

Zaman dulu, nak kasi ucapan raya, pakai POS

Alamak, zaman sekarang guna SMS je,

Skrng zaman globalisasi, semua dah jadi e-… e-dagang,e-kad jemputan kahwin,dll,kan berubah jugak tuh. Yang ni perubahan yang sangat baik..

Tp ada jugak perubahan yg semakin teruk kan ? tengok remaja sekarang la, Semakin maju zaman berlalu, semakin teruk AKHLAK remaja sekarang. itu je lah yg me boleh huraikan, nanti jadi panjang pulak kan, kah kah..............




Aku cuba menjadi diri sendiri

P/s - Alamak, jadi topik lain lah pulak...........
jasmanjunid
Betullah WA. Dah lari tajuk plak. Sorry.....Kena bukak topik lain ni.

Me kaceh
riDH
QUOTE (►cisqo87◄ @ Apr 13 2009, 10:45 PM) *










haha aku faham..

nk aku terangkn ke??

pic #1 dOggie style

pic #2 style terangkat tuh!!

pic #3 blOwjOb..

pic #4 penis

pic #5 squirt frOm penis!!

hahakk... rclxm9.gif
ctz
QUOTE (riDH @ Aug 16 2009, 05:38 AM) *
haha aku faham..

nk aku terangkn ke??

pic #1 dOggie style

pic #2 style terangkat tuh!!

pic #3 blOwjOb..

pic #4 penis

pic #5 squirt frOm penis!!

hahakk... rclxm9.gif

ish...ish...faham ajer dier!
Ini ialah versi "lo-fi" kepada versi utama. Untuk paparkan versi penuh dengan lebih informasi, format dan imej, sila klik disini.
Cakap.Net © 2019