Bantuan - Carian - Ahli-ahli - Kalendar
Versi Penuh: Ada juga manusia macam ni
CAKAP.Net > Cakap Santai > Cakap Lawak & Jenaka
WebZone-_-Attack


Apa pendapat korang setelah tgk PIC kat atas ? 105.gif


PIC kat atas tu, buat aku tergelak,

sebab apa ?

Cuba try fikir sendiri ,
ctz
hface.gif
Carool_87
QUOTE (WebZone-_-Attack @ Apr 14 2009, 03:18 AM) *


Apa pendapat korang setelah tgk PIC kat atas ? 105.gif


PIC kat atas tu, buat aku tergelak,

sebab apa ?

Cuba try fikir sendiri ,


yela org mmrlukan kne dkung...brg lak kt kt krusi roda..plik tol tgk mnsia cmnie..ade gk erk...
bizonedrop
masalahmya...barang tu lebih berat dari orang yang kena dukung tu kot...
atau..orang ada tangan..leh berpaut..barang tu camner nak paut...
atau..taktik jer..nak posing kat depan kamera...
atau..dalam karung tu ader minyak wangi..hahahaha
Ini ialah versi "lo-fi" kepada versi utama. Untuk paparkan versi penuh dengan lebih informasi, format dan imej, sila klik disini.
Cakap.Net © 2019