Bantuan - Carian - Ahli-ahli - Kalendar
Versi Penuh: MARI BUNUH SETAN !!!!!
CAKAP.Net > Cakap Santai > Cakap Lawak & Jenaka
WaKenaBeb
Seorang lelaki berusia lima puluhan baru sahaja kematian isteri
akibat penyakit kronik. Jiran sekampung menawarkan beberapa perempuan
untuk dijadikan isteri dan teman hidup barunya. Alasan mereka beliau
perlu berkahwin semula memandangkan anak-anaknya sudah besar malah
tinggal jauh di bandar dan tiada orang yang akan menjaga makan, minum,
sakit, pening si duda itu.
Setelah meminta tempoh dan berfikir sedalam-dalamnya dia pun
bersetuju untuk berkahwin..
Selepas memilih dari beberapa orang calon isteri yang ditawarkan
oleh orang kampong maka dia pun berkahwin dengan seorang perempuan yang
agak muda berusia dalam lingkungan dua puluh lima tahun..
Selepas majlis pernikahan mereka pun hidup bersama seperti
pengantin baru yang lain....
Isteri barunya sering ke surau pada setiap petang Khamis mengikuti
kuliah agama yang sering diadakan secara mingguan dengan pesyarah
jemputan yang diundang khas mengajar agama di kampong tersebut.
Suatu petang selepas pulang dari kuliah agama di surau dia
menceritakan apa yang didengarnya dalam kuliah tersebut.
'Abang, abang nak tau tak, ustaz kata bila suami dan isteri itu
bersatu/bersetubuh kannn... abang kann... dengan cara yang betul dan
menjaga syarat yang betul maka pasangan tersebut akan mendapat pahala sama
seperti membunuh 10 ekor syaitan'.
Kata si suami 'ye kerr... tak apa malam ni malam Jumaat, masa yang
sesuai untuk bunuh syaitan kann, betul tak sayanggg...' sambil ketawa.
Si isteri hanya tersenyum panjang. Selang dua hari kemudian, si isteri
berkata, 'Banggg, jom kita bunuh syaitan bang...'. Si suami tersenyum
panjang..
Selang dua hari kemudian, si isteri berkata lagi, 'Banggg, jom kita bunuh
syaitan bang...'.
'Tak pe... tunggula malam nanti'.
Esoknya si isteri berkata lagi, 'Banggg, jom kita bunuh syaitan banggg...'.
Si suami diam sambil mengangguk lemah.
Esoknya si isteri berkata lagi, 'Banggg, jom kita bunuh syaitan banggg... '.
Si suami tiba-tiba marah dan berteriak .... 'Ayang nie nak bunuh syaitan ke
nak bunuh abang...!!!'

biggrin.gif
♦محمد أفيق♦
kuat nau bini dia...
byk sgt ke setan nak kene bunuh tu....
hhahahaha
ganazz
Bang dah patah pinggang, Tongkat punnnn abang dah tak larat angkat! nak bunuh setan cam mana? tak lut nak tikam!!!! abis power!!!! huhuhuhu........
jasmanjunid
Tapi dua hari lepas JJ ada terbaca kat surat khabar. (Tak jumpaler plak linknya) tapi lebih kurang berginiler... ada sorang mamat tanya kat doktor pakar ada tak effect jika dia buat ..... 3 kali sehari. Dr kata tak de masalah dan bagus untuk kesihatan. sebab waktu buat tu... lebih baik daripada buat senaman.

Biler tanya kat orang tua-tua yang banyak anak dema kata camtu gak? Tapi biler dengor cite kawan-kawan pempuan plak. ramai yang kecewa ngan suami masing-masing.... maybe lelaki zaman ni cakap je lebih tapi tak pandai jaga kot.

So bagi yang bergelar suami... belajarler hingga isteri tak boleh lupakan kita selamanya................
ganazz
kalo nak bikin pompuan ketagih, sonang je beb!!!! cuma wa tak akn cakap!!!!!
bizonedrop
QUOTE (ganazz @ Apr 16 2009, 06:38 PM) *
kalo nak bikin pompuan ketagih, sonang je beb!!!! cuma wa tak akn cakap!!!!!


rolleye0012.gif
WaKenaBeb
QUOTE (ganazz @ Apr 16 2009, 06:38 PM) *
kalo nak bikin pompuan ketagih, sonang je beb!!!! cuma wa tak akn cakap!!!!!

mcm ner tu ganazz...??? ajau ler aku. biggrin.gif
bizonedrop
QUOTE (WaKenaBeb @ Apr 16 2009, 09:55 PM) *
mcm ner tu ganazz...??? ajau ler aku. biggrin.gif



alamak..kan hang jebat dah POWER? gedik.gif
melaka katner?

jebat84
lawak la cite ko ni
ganazz
itu jebat zaman silam..... memang power.... tapi kena TIKAM!!!!!!!
Ini ialah versi "lo-fi" kepada versi utama. Untuk paparkan versi penuh dengan lebih informasi, format dan imej, sila klik disini.
Cakap.Net © 2019