Bantuan - Carian - Ahli-ahli - Kalendar
Versi Penuh: GRO Punca Penceraian Cham V.E
CAKAP.Net > Cakap Santai > Cakap Dunia Hiburan
WebZone-_-Attack
Ceritanya, apabila isteri Cham, Kiki Karmila mendapat tahu yang Cham ada hubungan dengan seorang GRO dan pernah melihat dan menangkap mereka sedang bersama. Ini berlaku ketika Kiki dalam pantang. sad.gif








muka cam perempuan indon je, poyo ko ni Cham-menyesal kau dunia akhirat.

Kita boikot je artis2 malaysia yang melampau2 ni.. bagi dia tahu yang rakyat membenci dia cool.gif

Ooooo Pop, Ooooo Pop, Yea yea. Cham kumpulan V.E
WebZone-_-Attack
AKHIRNYA laugh.gif


Cham VE sah cerai talak tiga


SAH BERCERAI: Cham dan Karmila keluar dari Mahkamah Rendah Syariah Petaling Jaya, semalam.

PETALING JAYA: Mahkamah Rendah Syariah Petaling Jaya di sini, semalam, mengesahkan lafaz cerai diucapkan anggota kumpulan VE, Cham atau nama sebenarnya, Charma Adizalilullah Abdul Kadir terhadap isterinya dan memutuskan pasangan itu bercerai dengan talak tiga.

rolleyes.gif
wanmus
teruk betul..mintak jauh sangat2..mase istri duk pantang pas bersusah payah melahirkan anak dia,boleh pulak gi cari hiburan kat luar..tu gambar macam dalam pub jer tuh..tuh pulak macam botol arak jer depan dia..kalu aku jadi bini dia pun aku mintak cerai..watper berlakikan lelaki cmni..seburuk2 wanita pun, dia tetap kalau boleh nak cari lelaki yang dapat bawak dia ke jalan yang betul..paling kurang dapat jadi panduan..kalau x caya, cube tanyer artis tentang lelaki idaman diorang..tentu tulah jawapannya..
hexagold
QUOTE (wanmus @ Sep 21 2008, 12:18 AM) *
teruk betul..mintak jauh sangat2..mase istri duk pantang pas bersusah payah melahirkan anak dia,boleh pulak gi cari hiburan kat luar..tu gambar macam dalam pub jer tuh..tuh pulak macam botol arak jer depan dia..kalu aku jadi bini dia pun aku mintak cerai..watper berlakikan lelaki cmni..seburuk2 wanita pun, dia tetap kalau boleh nak cari lelaki yang dapat bawak dia ke jalan yang betul..paling kurang dapat jadi panduan..kalau x caya, cube tanyer artis tentang lelaki idaman diorang..tentu tulah jawapannya..


Biala la dunia artis ni dunia lagho, tahu hendak seronok aje. Halal haram dah tak peduli dah, tapi yang masalahnya, akhir zaman ni budaya berseronok-seronok ni semakin berleluasa, malahan ada mak bapak suka plak anak-anak diaorang jadi artis. Tengoklah Tom-Tom-bak kat astro tu, anak-anak dah dilatih menjadi artis. Kat tv plak berlambak hiburan yang tak membina, cuba buat drama macam cerita ihsan dalam cerekarama malam semalam, kan bagus. Kena plak zaman sekarang, ramai dah anak yang derhaka kepada ibu bapa.
B@zSh™
QUOTE
Biala la dunia artis ni dunia lagho, tahu hendak seronok aje. Halal haram dah tak peduli dah, tapi yang masalahnya, akhir zaman ni budaya berseronok-seronok ni semakin berleluasa, malahan ada mak bapak suka plak anak-anak diaorang jadi artis. Tengoklah Tom-Tom-bak kat astro tu, anak-anak dah dilatih menjadi artis. Kat tv plak berlambak hiburan yang tak membina, cuba buat drama macam cerita ihsan dalam cerekarama malam semalam, kan bagus. Kena plak zaman sekarang, ramai dah anak yang derhaka kepada ibu bapa.

Haha...aku setuju
padaiyappa©
dunia dah maju, zaman dah berubah ... tak puas dengan isteri sendiri, GRO pulak di cari
Raja Kayangan
KEMAJUAN yg disalah gunakan mmg akan membawa KEMUSNAHAN
B@zSh™
Cham ni yang baru jadi DJ Era tu kan?
Dia sekali ngan Reza waktu petang tu kan?
ganazz
DJ GRO konar la plok..... mega_shok.gif manusia2!!!
Ini ialah versi "lo-fi" kepada versi utama. Untuk paparkan versi penuh dengan lebih informasi, format dan imej, sila klik disini.
Cakap.Net © 2019