Bantuan - Carian - Ahli-ahli - Kalendar
Versi Penuh: ketuk pintu,,
CAKAP.Net > Cakap Santai > Cakap Lawak & Jenaka
aEiN
Ketukan power
Ada la sepasang suami isteri hidup di sebuah pekan..
Nk dijadikan cerita, si suami selalu pukul isteri dia..pukul guna tangan, kaki, sepak, terajang, penampar, sumer skali lar..
bini amat lah x tahan dek selalu sgt kene pukul...jd, dia pn pergila mintak cerai fasakh kat mahkamah..dapat la dia cerai...
lepas je bberapa bulan, dia pn nk cari laki baru...
cari kat internet plak 2...zaman kan dah moden...
dia tulis la ciri-ciri yg dia nk.. first, dia nk suami yg baik2 je...x pukul gn tgn, kaki, penampar, sepak n terajang...
kedua plak, dia nk yg kuat SEKS je..
nk dijadikan kisah, dtg la seorang lelaki, xde tangan, xde kaki....
KETUK la pintu umah perempuan 2...
"Tok, tok, tok"....
perempuan 2 pn buka la pintu,
perempuan : ya, encik ada apa dtg jumpa sy?
laki : Saya nak jadi calon suami awak"...
ampakan laki ni... dia jawab la "Ok"
perempuan : "Awak ada memenuhi ciri-ciri yg sy tulis dlm internet 2 ke?"
dgn sedih, laki 2 jawab : saya xde tgn, xde kaki, mcm mn sy nk pukul awk.."
perempuan : ok.., awk ni kuat SEKS?
laki 2 pn tunduk.....,
dengan perasaan malu, laki jawab : cuba awak pkir, sy KETUK pintu umah awk guna ape?


bizonedrop
rolleye0012.gif
♦محمد أفيق♦
entah guna ape dia ketuk..
kuat nau sampai leh ketuk pintu.....
bizonedrop
QUOTE (♦محم @ Apr 16 2009, 07:03 PM) *
entah guna ape dia ketuk..
kuat nau sampai leh ketuk pintu.....



orang melaka ke johor...
sampai berpinau2 dengarnya ek...
♦محمد أفيق♦
org melako...hahaha..npo?
bizonedrop
wahh..patutlah pandai berseloka...
melaka katner...aku kat merlimau ni haa
♦محمد أفيق♦
hahaha..den bokeh student poli merlimau..
merlimau area mano???
bizonedrop
QUOTE (♦محم @ Apr 16 2009, 10:56 PM) *
hahaha..den bokeh student poli merlimau..
merlimau area mano???


la..ye ke...
apa cerita burung pipit tadi ngan budak kecik tu...
♦محمد أفيق♦
entah la...yg pasti budak kecik tu mmg genius..A+ untuk dia
aEiN
QUOTE (♦محم @ Apr 16 2009, 07:03 PM) *
entah guna ape dia ketuk..
kuat nau sampai leh ketuk pintu.....



2 la keistimewaan org OKU,,

hah bru thu,,,

hahahaha,,,
Ini ialah versi "lo-fi" kepada versi utama. Untuk paparkan versi penuh dengan lebih informasi, format dan imej, sila klik disini.
Cakap.Net © 2019