Bantuan - Carian - Ahli-ahli - Kalendar
Versi Penuh: Datuk Lee Chong Wei Kalah Lagi
CAKAP.Net > Cakap Santai > Cakap Sukan & Rekreasi
hexagold

Datuk Lee Chong Wei kalah di pusingan akhir. So, dia tak dapat mempertahankan kejuaraannya. Dalam harian metro hari ni, Datuk Lee Chong Wei menyatakan bahawa punca kekalahannya adalah di sebabkan kurang rehat. Betul juga tu, dulu masa sekolah, aku ada juga wakil sekolah dalam pertandingan badminton ni. Dia punya penat lain macam, terutama kalau main berpasukan dan individu sekaligus. Tapi apa yang penting, jangan di sebabkan ganjaran yang telah di terima, prestasi merosot plak. Dah la Malaysia ni ketandusan pemain berbakat.
taukey
aku rasa bagi dia rehat. penat tu. aku tak pernah wakil sekolah. setakat wakil diri sendiri jer ada gak biggrin.gif tapi memang meletihkan. nanti dia sakit semua ganjaran dah rasa cam tak berbaloi plak. bagi dia rehat dan paling penting adalah jangan bagi dia tekanan. dia dah cuba sedaya upaya dan kalau dia kalah anggap jer nasib bukan berpihak kepada dia.
BudaK-MalaS
bukan masalah penat..
ini namanye tekanan..
sebab die pegang nama dato..
kalu ko dpt title camtu pun, aku rs ko dah xbley main...
payah ooo....bersukan dalam tekanan..
Ini ialah versi "lo-fi" kepada versi utama. Untuk paparkan versi penuh dengan lebih informasi, format dan imej, sila klik disini.
Cakap.Net © 2019