Bantuan - Carian - Ahli-ahli - Kalendar
Versi Penuh: Gambar Panas Daisy Fajrina, Ibu Kepada Manohara Odelia Pinot
CAKAP.Net > Cakap Santai > Cakap Dunia Hiburan
WebZone-_-Attack
Macam-macam gambar seksi dan panas selebriti terbongkar saban hari. Hari ini, mak atau ibu kepada Manohara Odelia Pinot i.e. Daisy Fajrina pun tidak mahu terlepas peluang. Apalah ke punya cerita ini? Adakah beliau pula yang cuba menawan orang bangsawan yang lain? atau cuba mengalih perhatian sebentar kepada badan dan dada beliau yang bukan lagi seperti anak dara? Apabila tengok gambar-gambar ini, kekadang kami tersasul dibuatnya dari Daisy Fajrina terus jadi Daisy Farajrina…masya Allah!!












Aku tak tau, aku cuma copy paste je.. rolleye0012.gif
aEiN
hahaha,,
msti ade pic yg lg panas nie,,
Anonymous
Fuhh .. emak nya pun masih 'kental' ya ..
gimana jikalau anaknya .. leleh.gif
♦محمد أفيق♦
show la gambau ni. cam mane la leh terlepas kat tenet..
ganazz
pening la...


http://farm3.static.flickr.com/2532/378964..._b89381bcea.jpg
navy
macam-macam ada....
cargas
2012..huhu rolleye0012.gif
Ini ialah versi "lo-fi" kepada versi utama. Untuk paparkan versi penuh dengan lebih informasi, format dan imej, sila klik disini.
Cakap.Net © 2019