Bantuan - Carian - Ahli-ahli - Kalendar
Versi Penuh: Disebalik Nama
CAKAP.Net > Cakap Komuniti > Cakap Kedai Kopi
ganazz
ZuuL


Kumpulan Heavy Metal dari USA

ZuuL:
Merupakan dewa cahaya perempuan yang disembah sekitar 6000SM oleh orang Het, Mesopotamians dan Sumeria. Juga merupakan penjaga pintu gerbang Gozar, Gozarian.Berwajah anjing syaitan besar!
ganazz
Datura


Brutal Death Metal dari Ukraine

Sejenis DRUG yang tak boleh diambil kecuali anda bersedia untuk langkah pertama kaki untuk ke lubang kubur. Berisiko tidak akan kembali.


"Laluan saya sisa biji Datura, aku melemparkan mereka keluar tetingkap sehingga tidak ada orang lain terbangun tiga hari kemudian di rumah sakit dengan tidak ingat apa-apa lagi."
ganazz
Devastator


Black/Trash Metal dari USA

Variasi jijik tabik syaitan dimana jari telunjuk dimasukkan kedalam vagina sementara jari kelingking dimasukkan ke dalam anus dan membuat aksi "mencincin"

"Man,!!!!! terakhir malam, pacar saya memberikan saya Devastator! terlalu buruk! aku tidak boleh!!!! sialan!!!!!"
ganazz
Avanish


Melodic Power Metal, Jerman

Sebuah nama. Mereka biasanya berbeza, setiap seseorang yang tidak seperti yang lain. Seksi dan misteri. Malas namun cerdas ketika mereka ingin menjadi apa bende gaya. Tidak sangat sosial, belum popular. Hati mereka telah rosak teruk sebelum ini dan tau takut bahawa hal itu akan terjadi lagi. Oleh kerana itu, mereka datang dari dirinya sendiri sebagai pemecah hati.

"Avanish berdiri di sudut jalan, dikelilingi oleh sekelompok teman-teman, tetapi tidak berbicara."
ganazz
HeXen



Asalnya "1995 DOOM clone" - Iaitu main letup di peringkat akhir pertandingan maut permainan anjuran mikrosoft pada tahun tersebut.

"HeXen (main letup) lebih baik dari main kocok gegar"
Ini ialah versi "lo-fi" kepada versi utama. Untuk paparkan versi penuh dengan lebih informasi, format dan imej, sila klik disini.
Cakap.Net © 2024