KENAPA PERLU SERTAI KAMI?

Kerana kami mengajar anda formula bahasa matematik yang sebenar, dan bukan sekadar informasi kosong semata-mata tanpa kami membuktikannya, kerana itu bertitik tolak dari sinilah, kami telah melancarkan formula kitaran minit (killer produk) dimana kaedah membaca kitaran fikiran anda setiap minit kehadapan walaupun fikiran dan tingkahlaku anda masih belum lagi melaksanakannya.

Sebagai contoh: Untuk kitaran 1 minit kehadapan ini menunjukkan ‘anda akan memikir dan sedang tercari-cari sesuatu maklumat tersebut, yang anda ingin tahu tetapi masih tidak mendapat jawapannya’……walaupun pada masa tersebut anda masih belum lagi memikirkannya.

Oleh kerana itu apabila anda mula menyebut angka-angka bernombor bermakna anda sebenarnya telah mencari kami.

Kami tidak berminat mengajar dan membuat anda merasa ragu dan keliru tentang pernomboran dan akhirnya anda sendiri tidak tahu apa yang telah dipelajari.

KAMI MENGAJAR ANDA KAEDAH DAN FORMULA.

Juga kami mengajar kaedah kitaran anda dan anda sendiri boleh melihat kitaran setiap Tahun, bulan, Hari termasuk dunia perniagaan anda memudahkan anda merubah keadaan tersebut lebih awal samalah seperti kitaran setiap minit kehadapan.

Pada hemat kami, dimalaysia hanya matrixcode mampu membuktikan nombor dengan memfaktakan didepan masyarakat….

Kami sentiasa bermain setiap nombor disekeliling kami, bermula dari perjalanan kitaran minit, jam, hari, bulan dan tahun dan sebarang bentuk nama objek yang mempunyai identiti NOMBOR dan NAMA.

Sebelum ini, kami mendapat info dari segelintir individu yang menyatakan kami sebenarnya adalah bekas pelajar dari guru-guru yang telah mengajar kaedah nombor dimalaysia, tidak kira sama ada dari kaedah tarikh lahir atau dari kaedah pernomboran yang lain, dan sekiranya anda mendengar khabar berita ini maka diminta pihak tersebut membuktikan fakta kebenarannya dengan menjemput kami bersama-sama hadir didepan masyarakat kerana kami juga sememangnya berminat ingin berkongsi kehebatan mereka.

Percayalah! Kaedah ini juga tiada didalam internet.

Ingin Hubungi kami ?
Klik disini untuk - Seminar Matrix Code
Klik disini untuk - Blog Matrix Code