Bantuan - Carian - Ahli-ahli - Kalendar
Versi Penuh: time untuk tukar tayar baru
CAKAP.Net > Cakap Santai > Cakap Dunia Automotif
chucheongfan
hi korang. gua sedang pakai Toyota Camry 2012. Tak pernah tukar tayar tapi rasanya sekarang adalah masanya untuk tukar tayar sebab rasanya macam grip dah tak da. Tayar gua sekarang 215/60 R16.

ada tak sesapa nak cadangkan tayar?
weiyaow
QUOTE (chucheongfan @ Apr 21 2014, 10:36 AM) *
hi korang. gua sedang pakai Toyota Camry 2012. Tak pernah tukar tayar tapi rasanya sekarang adalah masanya untuk tukar tayar sebab rasanya macam grip dah tak da. Tayar gua sekarang 215/60 R16.

ada tak sesapa nak cadangkan tayar?


Banyak risiko kalao x da bunga lah...cepat tukar..jgn main2..
Jenama apa dik guna ni? Kalao nak tukar tayar boleh cuba Michelin P3ST atau Conti ComfortContact CC5... bagus untuk grip
kenwind77
tayar mmg penting utk sebuah kereta, tapi.. u juga nak check bahagian kereta yg lain la. mesti jaga baik2 kereta parts lain jugak utk elakkan kejadian susah hati berlaku di jln raya.
bubble
bro, sepatutnya kne tuka awl2 suda. tayar xle main2 klu da botak. bahaya. kne check from time to time jugak ye.
tennyliew
Banyak kawan saya dah tukar Michelin P3ST...dulu mereka pakai yoko , conti tapi mcm x sesuai. Lepas cuba Michelin dah x nak tukar..
http://www.michelin.com.my/Campaigns/miche...al-performance/
Ini ialah versi "lo-fi" kepada versi utama. Untuk paparkan versi penuh dengan lebih informasi, format dan imej, sila klik disini.
Cakap.Net © 2019