Bantuan - Carian - Ahli-ahli - Kalendar
Versi Penuh: Christopher Neiger
CAKAP.Net > Cakap Santai > Cakap Dunia Automotif
weiyaow
Christopher Neiger pernah cakap "Tires have been a vehicle's most important safety feature for more than 100 years. After all, they are a vehicle's only contact with the road." Mmg setuju dengan dia....apa kata kamu semua?
kenwind77
betul..setuju..tayar ni amat penting . Kualiti dan prestasi tayar ni akan menetapkan keselamatan anda masa memandu...banyak kemalangan akan dpt dielakkan kalao lebih prihatin kepada pemilihan tayar yg sesuai untuk kereta.
sunflo0303
QUOTE (weiyaow @ Jun 9 2014, 10:28 PM) *
Christopher Neiger pernah cakap "Tires have been a vehicle's most important safety feature for more than 100 years. After all, they are a vehicle's only contact with the road." Mmg setuju dengan dia....apa kata kamu semua?


mmg setuju lah... i mmg serious bila bincang ttg tayar2 kereta..
tayar2 sgt penting tau, jika x ada tayar yg baik, mcm mana kita dpt pi perjalanan yg lebih jauh? kan?
chucheongfan
sesiapa yg pandai jaga kereta mesti akan buat sedikit research sebelum buat keputusan untuk beli tayar mana...
kamu boleh cuba tengok dekat sini..mmg ada banyak info tentang tayar
http://www.tyreplus.com.my/tyreplus/tyretips/tyretips.aspx
sinchanchan
lain kali bila saya nak tukar tayar..saya dah tau mana nak cari....terima kasih nya..
bazaoyu
saya guna tgk kegunaan...
ada kawan yg arif automotif ajar sikit la
tgk apa yg kamu perlu macam nak senyap, grip baik dll
Ini ialah versi "lo-fi" kepada versi utama. Untuk paparkan versi penuh dengan lebih informasi, format dan imej, sila klik disini.
Cakap.Net © 2019