Bantuan - Carian - Ahli-ahli - Kalendar
Versi Penuh: Norman Hakim, Memey ditangkap khalwat
CAKAP.Net > Cakap Santai > Cakap Dunia Hiburan
aina_sara


Pelakon siri Gerak Khas, Norman Hakim atau Mohamed Nurhakim Zaidon, 32, telah ditangkap khalwat bersama pelakon baru, Memey atau Suhaiza Suhaimi, 20, di sebuah premis perniagaan Jalan UP 1/2, Ukay Perdana, Ampang, awal pagi tadi. Penolong Pengarah Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS), Mohd Hidayat B. Abd. Rani, berkata pelakon lelaki dan pasangannya itu ditahan pada jam 3 pagi oleh 5 anggota penguatkuasa JAIS dan 2 anggota polis.

"Pihak kami telah mendapat aduan daripada orang ramai sebelum membuat serbuan ke atas premis tersebut. Pada mulanya mereka enggan membuka pintu sehingga berjaya mendapatkan kunci daripada seseorang.

"Apabila masuk kedalam ruang pejabat itu, kami telah bertemu dengan wanita itu manakala Norman sedang menyorok di bahagian belakang. Ketika itu kedua-dua mereka berpakaian lengkap.

Norman adalah suami pelakon Abby Abadi dan mereka mempunyai tiga orang anak iaitu Mohamed Danish Hakim, Marissa Dania Hakim dan Maria Danish Hakim. Mereka bernikah pada 8 Januari 2002 dan pernah berpisah buat seketika pada Mei 2006. Baru-baru ini, Norman dilaporkan tidak pulang ke rumahnya pada Ramadan lalu tetapi menafikan rumah tangga dengan Abby sedang bergolak kencang.

Dalam pada itu, Memey pula pernah menafikan bahawa dia mempunyai hubungan intim dengan Norman. Memey yang juga anak saudara pelakon Darling Ngasri.

hmm... ari tu norman mati2 x mengaku dan minta tunjuk bukti.. keesokkannya terus kena tangkap khalwat.. laugh.gif
aina_sara



Gugurnya air mata tetapi siapa yg bersalah? pastilah terang2 si Norman tp siapa tahu kan?
Nampaknya si Norman tu nak berpoligami tp isteri mana yg rela kan?


Yusof Haslam menasihati Abby

Suasana dramatik pelakon ini nekad menuntut cerai daripada Norman di saksikan wartawan dan krew penggambaran drama Gerak Khas.
sHäm
abis tu tak de sambungan ke aina_sara .. dengar kata Abby tuntut fasakh .. betul ke ?
aina_sara
ok ni sambungan gossip panass.. berita bergambar saja dulu.



aina_sara

Ni gambar saat2 bahagia bersama 2 anak mereka.. sakng Abby baru lepas pantang melahirkan anak ke-3

Hasil perkongsian hidup mereka, Abby dan Norman dikurniakan tiga anak, Mohamed Danish Hakim, 5, Marissa Dania Hakim, 3 dan Maria Danisha Hakim, lebih sebulan.

Terkini Abby telah kemahkamah syariah tuntut cerai drp Norman.
sHäm
Hmmm .. heran betul la si Norman ni .. bila Abby ngandung n beranak je buat hal .. dulu dah sekali ngan sape ntah .. mmm .. tu penyanyi yang putih melepak tu nama ape lupa dah , skg jadi lak .. ada penyakit ke Norman ni .. Meroyan .. ntah lah .. laugh.gif
B@zSh™
Dulu ngan Faradhiya kot...masa time Abby ngandung gak
cikfen
Tak habih2 menggatal Sabah!
aina_sara
norman ni kategori lelaki macho ke?sib baik la laki aku x macho sgt, macho ngan aku je.. ahaks! icon_rolleyes.gif
Raja Kayangan
kalo ye pun nk berpoligami, biar kene caranya..jgn tunjuk berani sgt, cabar sana sini minta bukti, skang dah jd camni...ha!?!?!?! sape yg susah?
cikfen
QUOTE (RAJA KAYANGAN @ Nov 12 2008, 08:55 AM) *
kalo ye pun nk berpoligami, biar kene caranya..jgn tunjuk berani sgt, cabar sana sini minta bukti, skang dah jd camni...ha!?!?!?! sape yg susah?


diorang berdua juga yang susah.
Mencari
dunia artis..
itu ini..kau salah,aku x salah
mcm2..

http://kemanaarahkita.blogspot.com/
WaKenaBeb
biasalah org bnyk duit. datuk2 yg tua dgn perut boroi pon cmtu gak. janji poket penuh. apatah lg org cm norman ni, semua ada. hehehe...
Raja Kayangan
norman takde ape2...lepas ni jatuh le die..
Ini ialah versi "lo-fi" kepada versi utama. Untuk paparkan versi penuh dengan lebih informasi, format dan imej, sila klik disini.
Cakap.Net © 2019