Bantuan - Carian - Ahli-ahli - Kalendar
Versi Penuh: pic lawak...meh kongsi..
CAKAP.Net > Cakap Santai > Cakap Lawak & Jenaka
Mukasurat: 1, 2, 3, 4, 5
BudaK-MalaS
kepada sesape yg ade pic lawak, meh post kat sini..

ari tu aku aku ade tgk satu pic nie, pasal poster yg ade ayat kelakar yg ditulis oleh seorg bangsa india...
kalu sesaper ade pic tu, meh ler post...dah lama aku carik.. hface.gif hface.gif hface.gif
WebZone-_-Attack
lol lol lol lol.tajuk nak kongsi pic lawak, penghuni rumah sendiri pun tak tunjuk dia punyea PIC lawak mmg BudaK-MalaS betul.


MONA LISA SELEPAS DISOLEK



lelaki miskin yg kelaparann,jatuh cinta lalu dia bedal ikan duyung tu.



KATA ORANG BAHAYA




SY ARNAB LA. HIK HIK




KUCING YG BERCITA-CITA MAHU PERGI KE BULAN




WebZone-_-Attack
APA YANG ANDA DAPAT SAKSIKAN DISINI



AKU NAK JOIN JUGAK



JANGAN !




yg mana lawak ? haha.

W.A nak tgk yg korang punyea pulak..........

ganazz
syok juga nengok bende lawak ni, kalo ada jumpa sat nanti, mau taruk juga kat sini.
BudaK-MalaS


hface.gif hface.gif hface.gif
chucky
memang lawak wehhhh...kebanyakkan yang diedit oleh guna photoshop,,,
Raja Kayangan
korang edit sendiri ke?? aku pun nk cr gambar lawak gak ler...tp aku suke yg kucing menyamar jd rabbit tu....
WebZone-_-Attack





WebZone-_-Attack
Saya nak laporkan tempat saya banjir





SAMA TAK MUKA SAYA DALAM GAMBAR NI





















WebZone-_-Attack
HUH ? APA YANG TERJADI ?








NAKALNYEA ORANG UTAN NI





TANGKAP LA KALAU BOLEH

mat.g
WebZone-_-Attack
QUOTE (mat.g @ Dec 2 2008, 08:11 PM) *


Kui3. Mmg betul2 menempah maut ni
♦محمد أفيق♦
QUOTE (WebZone-_-Attack @ Dec 2 2008, 08:23 PM) *
Kui3. Mmg betul2 menempah maut ni



tak plak tayar tu meletup ke ape ke..patah ke lori tu...
cam pelarian aje..
missnariza
dia nie pun nak join gak....

♦محمد أفيق♦






tq to lawak.net
WaKenaBeb





♦محمد أفيق♦
ais krim special edition


rahsia afro


???????no komen
♦محمد أفيق♦


pemilik dan anjing
WaKenaBeb












WaKenaBeb









♦محمد أفيق♦


versi lembut.tak bunuh org punya



cara tok menjimatkan minyak



kat baju tu butang ke lencana?
♦محمد أفيق♦

technician yang pandai..


ni ape hal plak ni?
mat.g






Lady
mat.g


kawin atas pokok ka?
♦محمد أفيق♦
ni gambar sape plak ni..playboy plak tu..xde selera nak tatap wajah sebegini..
adoi...mengah tgk... sweat.gif
mat.g
Lady
wah sapa punya seluar kecil tu?
koleksi sapa plak ko ambil nih, mat.g?
♦محمد أفيق♦
QUOTE (Lady @ Jan 17 2009, 04:35 PM) *
wah sapa punya seluar kecil tu?
koleksi sapa plak ko ambil nih, mat.g?

dia punya la...
dia belum tunjuk lagi koleksi 2008 punya...
Lady
QUOTE (Cisqo @ Jan 17 2009, 04:48 PM) *
dia punya la...
dia belum tunjuk lagi koleksi 2008 punya...



maksudnya ni fesyen 2007 la, 2008 blom kuar lagi ek...
mcm mn la fesyen 2008 ek hface.gif
♦محمد أفيق♦
QUOTE (Lady @ Jan 17 2009, 04:55 PM) *
maksudnya ni fesyen 2007 la, 2008 blom kuar lagi ek...
mcm mn la fesyen 2008 ek hface.gif

semakin lame semakin kecik la..
entah2 xde langsung hface.gif
Lady
QUOTE (Cisqo @ Jan 17 2009, 05:02 PM) *
semakin lame semakin kecik la..
entah2 xde langsung hface.gif



adoi, mcm x cukup kain je nampaknya hface.gif hface.gif
♦محمد أفيق♦
ambulans old skool


skodeng baik punyerrr


name satu kakak?adik?abg?
Lady
jahat tol budak tu skodeng owg....
♦محمد أفيق♦

tak letih ke cik bang oiiii


misteri pembonceng moto
Lady
berani tol makcik nih

♦محمد أفيق♦
QUOTE (Lady @ Jan 29 2009, 12:24 PM) *
berani tol makcik nih


mak cik ni xde laki ke ape...
nasib baik bapak simba tu nak cium aje..
kalau nak lebih2...baru dtg akal makcik tu..
ganazz
Understanding Bra Code




ganazz
Understanding Bra Code



ganazz
Understanding Bra Code


ganazz
budak2 le ni....

ganazz
tumpang rileks kejap, penat keje wei!!!!....

Lady
QUOTE (ganazz @ Jan 29 2009, 03:05 PM) *
tumpang rileks kejap, penat keje wei!!!!....




sedap nye dia landing...hehe
x takut kena ngap ke?
hface.gif hface.gif
ganazz
ini toilet mana aaaa???

mat.g
♦محمد أفيق♦

kemalangan ngeri...mangsa hanya cedera ringan
ganazz
QUOTE (qifa_87 @ Feb 3 2009, 08:40 AM) *

kemalangan ngeri...mangsa hanya cedera ringan

nampak cam ada gak yng tergolek kojol tu!!!
♦محمد أفيق♦






ganazz
aku tak leh tengok gambo nenek tamel elam dok latih tamel elam muda tu.... lawak eh!!! nenek yer!!!
♦محمد أفيق♦
QUOTE (qifa_87 @ Feb 3 2009, 11:09 PM) *

tak de sape ke nak guna syampu sedal ni???
ade promosi
beli syampu dpt singa ni free
Ini ialah versi "lo-fi" kepada versi utama. Untuk paparkan versi penuh dengan lebih informasi, format dan imej, sila klik disini.
Cakap.Net © 2019