Bantuan - Carian - Ahli-ahli - Kalendar
Versi Penuh: PakLah kesal peniaga taknak turun harga
CAKAP.Net > Cakap Umum > Cakap Isu Semasa > Cakap Politik
padaiyappaİ
QUOTE
Abdullah kesal peniaga enggan turun harga
15/10/2008 3:52pm

KUALA LUMPUR 15 Okt. - Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi melahirkan rasa kesal dengan para peniaga kerana masih tidak menurunkan harga barangan walaupun kerajaan sudah menurunkan harga minyak sebanyak tiga kali.

Perdana Menteri berkata, sepatutnya para peniaga mempunyai tanggungjawab sosial yang tinggi setelah kenaikan harga barangan sebelum ini dikaitkan dengan harga minyak.


cukupke sekadar cakap kesal je?
ideanya mana?
penguatkuasaan nya mana?
kalau dulu ketika minyak melambung naik, warga kementerian oerdagangan kerap buat serbuan dan dedahkan di akhbar untuk tarik perhatian orang ramai
nak bagitau kakitangannya rajin buat kerja
tapi kenapa hangat-hangat tahi ayam je?
sekarang ni banyak peniaga yang naikkan harga sesuka hati, dolah nak buat apa?
kalau setakat cakap kesal je baik bagi aku je jadi perdana menteri.
aku pun pandai cakap kesal peniaga tak nak turun harga... Confused



PakLah: Hah?Apa? Tak dengar saya tengah layan lagu febret sy, Kopi Dangdut

Clement
QUOTE (Padaiyappa @ Oct 15 2008, 05:12 PM) *
cukupke sekadar cakap kesal je?
ideanya mana?
penguatkuasaan nya mana?
kalau dulu ketika minyak melambung naik, warga kementerian oerdagangan kerap buat serbuan dan dedahkan di akhbar untuk tarik perhatian orang ramai
nak bagitau kakitangannya rajin buat kerja
tapi kenapa hangat-hangat tahi ayam je?
sekarang ni banyak peniaga yang naikkan harga sesuka hati, dolah nak buat apa?
kalau setakat cakap kesal je baik bagi aku je jadi perdana menteri.
aku pun pandai cakap kesal peniaga tak nak turun harga... Confused



PakLah: Hah?Apa? Tak dengar saya tengah layan lagu febret sy, Kopi Dangdut



Sabar-sabar.....sakit jantung nanti:-)
Kita tunggu bila paklah turun padang..dulu dia pernah tetiba shj buat lawatan kat LRT.....
Mungkin kali ini dia akan membuat lawatan secara mengejut kat pasar mlm ke...pasar ikan ke....pasar borong ke....kan:-)
rolleye0012.gif
muz
tp nak kata salah paklah pun kdg2 tak blh jgk sbb peniaga sendiri yang degil tak nak wak turun harga.... lps 2 kita plak tak boikot kedai 2 & terus membeli di kedai yg degil.... apa2 pun lu fikir la sendiri
padaiyappaİ
saya rasa paklah yang salah,,, kerana beliau tidak bijak dalam menguruskan ekonomi negara,,, tidak seperti mana Tun dan saudara anwar...

paklah hanya pandai dalam bidang bidang keterbukaan dalam berpolitik di malaysia ... ini hanyalah pendapat saya ... jika paklah baca nie,,,, saya nak ucapkan selamat hari raya depavali
Ini ialah versi "lo-fi" kepada versi utama. Untuk paparkan versi penuh dengan lebih informasi, format dan imej, sila klik disini.
Cakap.Net © 2018