Bantuan - Carian - Ahli-ahli - Kalendar
Versi Penuh: Koleksi Gambar TG Nik Aziz & rakan-rakan
CAKAP.Net > Cakap Umum > Cakap Isu Semasa > Cakap Politik
padaiyappa©












marilah kita kongsi gambar gambar pemimpin-pemimpin pakatan rakyat
aina_sara
Tersentuh betul hati aku bila tengok gambar Nik Aziz bersila makan nasik tu.. tenang je tengok air muka dia.. 105.gif
publicManager
wahahahaha...
menteri besar negeri akuu tuuuu...
hehehehee
Kuro-Obi
semoga Allah memudahkan TGDNA menjalankan tanggungjawabnya...
shamsul
nak menteri yang camni jugak la
Carool_87
cmnie ar contoh sorg pmimpin,wlau mnjd pmimpin xlupa dri,xpndg kbndaan.cz mti pun kita setaraf,kne tanam dlam tanah jgk...... nono.gif
B@zSh™
Ada x pemimpin BN sanggup makan bersila di rumah kampung mcm Tuan Guru?
Ni la contoh pemimpin berjiwa rakyat yang x pandang kebendaan pada diri
Moga dimudahkan segala urusan TG...Amiin..
Carool_87
hai hang nie B@zSh pmbangkang erk...cm slhkan pmimpin BN jer..dah stiap x tym mjlis org ltk kusi n mja..dorg duk la...behtu..xkn tbe2 nk duk bwh..pnin lak org tgk..
tgk mjlis laa...cm kt msjid ke..tym bbuka..kn mkn bsila rmi2...

so xleh nuding jri kt spe2x... 105.gif
WaKenaBeb
ali rustam patut letak jawatan dlm kerajaan sbb kes rasuahnya dan telah terbukti bersalah oleh dr badan umno sendiri. tp mcm xde ape2 pon... cuma x leh tanding timbalan presiden je. bahkan najib mongolia kata ali rustam tetap sebagai km. mcm mane citer da... kata nk bg umno bersih dr rasuah tp perasuah masih pegang jawatan besar. dr situ rakyat dapat menilai, umno mmg x releven lg. kesian ali rustam... perasuah besar lain lepas tp dia plak kantoi.
B@zSh™
Yups....dah dijatuhkan hukuman bersalah oleh Lembaga Disiplin
Jadi letak la jawatan sebab diri dah x bersih
Orang x bersih nak memimpin rakyat? dry.gif
KJ lak...hanya kena bagi amaran

P/S : Yang peliknya...kenapa ada pemimpin UMNO yang keluarkan kenyataan "PR x payah la nak jaga tepi kain orang" bila Ketua Pemuda Pas/Keadilan wat laporan kat SPRM tentang politik wang Ali Rustam ni...isk3...ada jugak pemimpin mcm ni
Carool_87
tol2x..den stju..wlau den dok mlka pun..dah tbukti pmimpin cmtue..tukarlaa len...adooiiii
wandisini
menteri besar selangor di tuduh amalkan rasuah...tapi org BN campur tangan suh letak jawatan..bole plak

ni ali rustam dah sah disabitkan mengamalkan politik wang (rasuah) tapi masih KM melaka lagi..pelik
Carool_87
QUOTE (wandisini @ Mar 23 2009, 05:20 PM) *
menteri besar selangor di tuduh amalkan rasuah...tapi org BN campur tangan suh letak jawatan..bole plak

ni ali rustam dah sah disabitkan mengamalkan politik wang (rasuah) tapi masih KM melaka lagi..pelik


akhirnye..Mtri Mlaka xpat tnding Naib Presiden Umno dah..tu lah..men cara kotr..tuhan mare..kn dah kntoi..
ganazz
yg ni pi jumpa juga la.....

jebat84
tu pic sape ganazz
ganazz
yg dari slangor... pi jumpa tok guru lepas duduk balik atas kerusi....
Ini ialah versi "lo-fi" kepada versi utama. Untuk paparkan versi penuh dengan lebih informasi, format dan imej, sila klik disini.
Cakap.Net © 2018